iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

انتخاب و خرید لپ تاپ امروزه با توجه به تنوع بسیار زیاد و همچنین افزایش قیمت بیش از حد، به کاری سخت تبدیل شده است. البته با کمک دنیای اینترنت شما می توانید از آخرین قیمت لپ تاپ مطلع شده و حتی اقدام به خرید کنید. با این حال افراد بسیاری به این فضا اعتماد نکرده و از فروشگاه های مجاز مثل نمایندگی ایسر ، ایسوس و دیگر برندهای لپ تاپ اقدام به خرید می کنند.

در همین راستا ممکن است با اختلاف قیمت لپ تاپ در بازار نسب به نمایندگی های مجاز روبرو شوید. ما نیز در این مقاله به دلیل بیشتر بودن هزینه خرید لپ تاپ در نمایندگی ایسر و همچنین دیگر مراکز مجاز نسبت به بازار خواهیم پرداخت.

نمایندگی ایسر

گارانتی و ضمانت

یکی از اصلی ترین دلایل افزایش قیمت لپ تاپ در مراکز معتبر همچون نمایندگی ایسر، وجود گارانتی و همچنین ضمانت اصل بودن کالا می باشد. شما با خرید انواع لوازم الکترونیکی از نمایندگی های مجاز از خرید خود مطمئن بوده و از بابت اورجینال بودن آن خیالی آسوده خواهید داشت.

خدمات پس از فروش

پس از گارانتی و ضمانت کالا، مورد بعدی خدمات پس از فروش نمایندگی ایسر، ایسوس، ایسر و دیگر برندهای معتبر در ایران است. در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در لپ تاپ و یا دیگر وسایل خریداری شده، شما می توانید از این خدمات استفاده نموده و با پرداخت هزینه کمی بیشتر نسبت به بازار مشکل خود را برطرف کنید. البته این مورد را در نظر داشته باشید که پس از تعمیر سیستم، باز هم قادر خواهید بود از گارانتی استفاده کنید.

نکته: استفاده مجدد از گارانتی تنها در صورتی است که شما تعمیرات لازم را در نمایندگی های مجاز انجام داده و به مراکز نامعتبر مراجعه نکرده باشید.

ثابت ماندن قیمت لپ تاپ

یکی از مزایای خرید از نمایندگی ایسر، ایسوس و یا ایسر ثبات قیمت در طولانی مدت است. برای مثال اگر شما لپ تاپ یا هر وسیله ای را از مراکز دیگر خریداری کنید، مشاهده خواهید کرد که قیمت آن با تغییرات در بازار متغیر خواهد بود. اما این موضوع در نمایندگی ها صدق نمی کند، چرا که در صورت خرید محصولی تا زمان اتمام فروش آن قیمت ها کاملا ثابت خواهد ماند.

قیمت لپ تاپ

کلام پایانی

ما در این مقاله به دلایل خرید لپ تاپ از نمایندگی های مجاز و همچنین علت افزایش قیمت محصولات در مراکز معتبر نسبت به بازار پرداختیم. فروشگاه اینترنتی لوتوس یکی از با سابقه ترین و بهترین مراکز مجاز فروش انواع لپ تاپ است. شما می توانید جهت خرید وسیله مورد نیاز خود از این فروشگاه با اطمینان خاطر خرید نموده و همچنین از گارانتی معتبر نیز بهره مند شوید.

  • ۰۰/۰۸/۰۹
  • iran reportaj

قیمت لپ تاپ

نمایندگی ایسر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی