iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

سئو چیست؟

برای درک بهتر سئو چیست، می توان گفت که در واقع زیر مجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ می باشد. تمامی مدیران دیجیتال مارکتینگ به سئو توجه ویژه دارند و آن را در اولویت های کاری خود قرار می دهند. سئو یک نوع  بازاریابی است که در آن به کمک موتور جستجوگر گوگل می توانید از نقاط مختلف دنیا، بازدید کننده جذب کنید و از این طریق به کسب و کار خود رونق بیشتری بدهید.

سئو چیست

تعریف دقیق سئو

کلمه‌ SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به صورت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  ترجمه کرد.

اهمیت سئو چیست؟

در جواب این سوال تنها نمی توان به یک علت اکتفا کرد. 

با توجه به آمار ها نشان داده شده است که در هر ثانیه بالغ بر 63000 جستجو در گوگل صورت می گیرد. لذا 61 درصد از کسب  و کار های دنیا، بازاریابی اینترنتی با استفاده از بهینه سازی را اصلی ترین روش خود می دانند. و در آخر می توان گفت نرخ تبدیل به مشتری و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است.

سئو سایت

هدف روش های سئو

هدف از سئو کسب رتبه بالا برای سایت در وب می باشد طوری که موتورهای جستجوگر به  سایت توجه کنند و آن را در لیست نتایج بالا قرار دهند. 

انواع سئو

همانطور که هر کاری می تواند به منظور خوب یا بد انجام شود، سئو هم مانند دو روی سکه است که می تواند هم به نفع شما عمل کند و هم به ضرر شما. 

سئو کلاه سفید:

سئو کلاه سفید به مجموعه ای استراتژی ها و روش هایی  گفته می شود که تابع قوانین موتور های جست و جو هستند. تمرکز اصلی این نوع را می توان ارائه محتوا ها و مطالب ارزشمند به کاربر تلقی کرد.

سئو کلاه سیاه:

در مقابل سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه قرار دارد. در تعریف سئو کلاه سیاه می توان گفت: به تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتور جست و جو دارد و این بدین معناست که امکان به دست آوردن رتبه ای بالا در گوگل وجود دارد اما ریسک پنالتی شدن و خارج شدن از نتایج جست و جو نیز بسیار است. این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد.

سئو کلاه خاکستری:

اما سئوی واقعی که در عمل استفاده می شود ترکیبی از سیاه و سفید می باشد اما طوری که به رتبه سایت لطمه ای وارد نشود و رتبه سایت بالاتر رود. 

سئو چیست

مشاور سئو کیست؟

تا اینجای کار، فهمیدیم که سئو چیست، برای بهینه سازی سایت خود نیازی نیست خودتان آن را پیاده سازی کنید چرا که هم یاد گیری سئو زمان می برد و هم پیاده سازی آن. در حالی که می توانید از یک متخصص سئو مشاوره بگیرید.

متخصص سئو به فعالیت هایی که در رابطه با بهینه سازی سایت هستند احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل، آگاهی کافی دارد. 

موفقیت یک سایت رابطه مستقیم با متخصص سئوی آن دارد به صورتی که هرچه  متخصص سئوی آن نیز فرد کارآزموده تری باشد بازدید سایت بالاتر می رود.

سئو چیست

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه سئو، می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۸/۰۷
  • iran reportaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی