iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

امروزه افراد از روش خرید ارزهای دیجیتال اقدام به حفظ ارزش پول خود می کنند.

در بازار ارزهای مختلفی وجود دارد که افراد اقدام به خرید و فروش می کنند

این ارزهای محبوب بین کوین؛ اتریم؛ کاردانو و تتر می باشد.

بیت کوین قیمت بسیار متغیری دارد و بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود. اما تتر یک ارز دیجیتالی است که قیمت واحدی دارد و می تواند از سرمایه شما در افت و خیزهای بازار ارز دیجیتال محافظت کند.

در بازارهای دیجیتالی دو نوع تتر داریم. تتر دلار و یورو تتر. همانطور که از اسم هر کدام مشخص است نرخ تتر با قیمت دلار و یورو تعیین می شود. این ارزها توسط واحد پولی ساپورت می شوند در نتیجه می توانند در بازارهای ارزی دیجیتالی قیمت یکسان و ثابتی داشته باشند.

برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید. در واقع خرید تتر می تواند راه نجات بخش شما باشد.

 

خرید تتر

مزیت های مهم در خرید تتر

 

  • تتر دارای پشتوانه قوی است که خیال شما را از بابت ساپورت، حمایت و پشتوانه آن حمایت می کند. در واقع توکن های تتر توسط شرکت سازنده اش یعنی فیات تولید و به صرافی ها واگذاری می شود.

 

  • تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است. شما میتوانید خیلی راحت با دانستن قیمت دلار امریکا قیمت تتر را محاسبه نمایید.

 

  • اگر شما روی ارز دیجیتال تتر سرمایه گذاری کرده اید حتما می دانید که شفافیت مالی دارد و آن هم به خاطر ارزهایی است که آن را ساپورت می کنند. ابته سرمایه گذاری روی تتر معنا ندارد به دلیل ثابت بودن قیمت آن.

 

  • کسانی که ارز دیجیتال تتر دارند می توانند خیلی راحت ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

 

  • شما می توانید ارزش سرمایه خود را توسط تتر حفظ کنید. فقط کافی است که بالا پایین های شدید نرخ ارزهای دیجیتالی، ارز خود را به تتر تبدیل نمایید.

 

حالا کدام یک از مزیت های مطرح شده می تواند انگیزه شما برای خرید تتر باشد؟

 

خرید تتر- تترلند

چگونه تتر بخریم؟

برای خرید تتر می توانید خودتان از طریق وی پی ان به سایت های مورد نظر دسترسی پیدا کنید که این راه به دلیل اسیف نبودن اتصال پیشنهاد نمی شود و راه دیگر که بسیار مطمئن و معتبر است، مراجعه به صورت حضوری و آنلاین به صرافی های ارز دیجیتال است.

منبع: سایت فروش و خرید تتر- تترلند


 

نظرات (۱)

میشه لطفا مراحل خرید و فروش تتر را توضیح دهید. چه جوری باید اقدام کنیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی