iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

یکی از اتفاقات ناخوشایندی که در زندگی هر کدام از ما ممکن است رخ بدهد مشکلات حقوقی و مشکلات کیفری می باشد و ممکن است برای حل آن درگیر شلوغی ها و دردسرهای راهروهای دادگاه بشویم، از این رو برای اینکه این دردسرها و سردرگمی ها را از زندگی خود کم کنیم و مشکلات حقوقی که برایمان پیش آمده است را راحت تر حل کنیم نیاز داریم به یک فرد متخصص در مسائل حقوقی به نام وکیل مراجعه کنیم.

وکیل دادگستری

 

به این شخص وکیل گفته می شود که با سالها تحصیل در رشته حقوق و کسب تجربیات بسیار از پرونده های متعددی که حل کرده است با قوانین و مقررات آشنایی کافی دارد و در نگارش انواع متون حقوقی مهارت دارد. 

وکیل با آشنایی که با اصطلاحات حقوقی دارد می تواند با قاضی پرونده طوری حرف بزند که از موکل خود دفاع کند و با ارائه مستنداتی دال بر بر حق بودن موکل، رای دادگاه را به نفع موکل خود رقم بزند.

وکیل دادگستری پایه یک کیست؟

حتما شما اسم وکیل دادگستری پایه یک را خیلی شنیده اید و یا در تابلو های دفاتر حقوقی که در خیابان مشاهده می کنید نام وکیلی را به عنوان وکیل دادگستری پایه یک را شنیده اید.

وکیل دادگستری فردی است که بعد از فارغ التحصیلی در دوره لیسانس رشته حقوق و یا مقاطع بالاتر باید در آزمون کانون وکلا پذیرفته شود و بعد از گذراندن این دوره باید دو سال دوره کارآموزی وکالت را بگذراند.

پس از این مراحل صلاحیت عمومی، اخلاقی و مذهبی او باید تایید شود. دوره وکالت پایه دو (مخصوص وکلای ماده 187) را بگذراند. و در نهایت در آزمون های تشریحی و مصاحبه های علمی موفق شود.

وکیلی که این مراحل را بگذراند به وکیل دادگستری پایه یک تبدیل می شود و می تواند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری پرونده های قضایی را وکالت کند.

 

اگر شما قصد دارید برای رفع مشکلات خود وکیلی را استخدام کنید باید بدانید هر کدام از آنها در حل مشکلات به خصوصی مهارت بیشتری دارند. مثلا وکیل ملکی در امور مربوط به ملک و املاک تبحر دارد.

وکیل ملکی

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی در دعاوی ملکی مهارت دارد دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. اموال غیر منقول به اموالی گفته می شوند که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند.

چنانچه شما به مشکلاتی قبیل تصرف عدوانی، فروش ملک به شخص دیگری، تفکیک و افراز مشاعات، مشکلات مربوط به سرقفلی، اجاره عقب افتاده، دعوای خلع ید و از این قبلی مشکلات مربوط به دعاوی ملکی ی توانید با مراجعه به یک وکیل ملکی مشکلات خود را حل کنید.

در بسیاری از حقوق مالی که در آن ممکن است ضرر و زیان و سود و منفعت اشخاص جابجا شود نیازمند حضور وکیل ملکی با تجربه میباشد.

وکیل ملکی با تجربه و دانشی که دارد می تواند به شما در رفع این مشکلات یاری برساند.

کلام آخر 

چنانچه مشکلاتی حقوقی و کیفری برای شما پیش آمد می توانید با مراجعه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد با وکلای حاضر در این مجموعه مشکل خود را درمیان بگذارید و برای آن چاره ای بیاندیشید.



 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی