iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

پس از طراحی یک وبسایت برای کسب و کار خود و یا استفاده شخصی، مهمترین کاری که باید آن را انجام دهید استفاده از سئو سایت است. اگر بخواهید سئو را خودتان انجام دهید، ابتدا باید به سوال سئو چیست پاسخ داده و بعد از آن آموزش سئو را شروع کنید. ما در این مقاله می خواهیم ابتدا به این سوال که سئو چیست آشنا ساخته و پس از آن به مراحل مختلف در آموزش سئو اشاره کنیم.

سئو چیست ؟

همانطور که در بالا به اشاره نمودیم، اولین سوالی که باید به آنها پاسخ داده شود سئو چیست می باشد. زمانی که شما وبسایت خود را آماده کرده و آن را در فضای اینترنت قرار دادید، شاید سایت شما در صورت وارد کردن آدرس ظاهر شود ولی نکته اصلی اینجا است که افراد مختلف اسم سایت شما را نمی دانند و بیشتر کلمه یا جمله مورد نیاز خود را جست و جو می کنند. برای این که پس از جستجو سایت شما به مخاطب نشان داده شود، باید از سئو استفاده کنید.

آموزش سئو

در پاسخی خلاصه به سوال سئو چیست؟ باید گفت سئو به کارهایی که در داخل و خارج از سایت انجام می شود تا بازدید کاربران از سایت شما افزایش یافته و همچنین رتبه وبسایت شما به واسطه آموزش سئو که دیده اید، در موتور های جستجو بهبود پیدا کند.

آموزش سئو چه مراحلی دارد؟

به طور کلی آموزش سئو سه مرحله دارد که شامل موارد ذیل است:

سئو داخلی

اولین موردی که در آموزش سئو و پس از پاسخ به سوال سئو چیست به آن نیاز دارید، سئو داخلی است. سئو داخلی کارهایی است که در داخل سایت شما برای انجام سئو باید انجام شود. سئو داخلی شامل چند بخش مختلف است که برخی از آنها عبارتند از: عنوان صفحه، کلمات کلیدی، تولید محتوای خاص و منحصر به فرد، ساختار آدرس صفحه سایت، تولید لندینگ یا صفحه اصلی کاربر، لینک سازی داخلی و بسیار موارد دیگر.

سئو خارجی

دومین مورد در آموزش سئو، سئو خارجی است و شامل کارهایی می شود که باید خارج از سایت صورت گیرد. سئو خارجی نیز مانند سئو داخلی مراحل مختلفی دارد، مثل: بازاریابی محتوای تولید شده، لینک سازی های خارجی، ثبت نام در موتورهای جستجو، بوکمارک، استفاده از وبسایت های بلاگ دهی و بسیاری مراحل دیگر.

سئو چیست

کلام آخر

اگر سایت خود را طراحی نموده و به دنبال بالا بردن رتبه و بازدید سایت هستید، شما باید آموزش سئو را به صورت اصولی و استاندارد فرا گیرید. در آموزش سئو باید ابتدا پاسخ سوال سئو چیست را یافته و پس از آن با مراحل مختلف سئو آشنا شوید. ما در این مقاله ابتدا به سوال بسیار مهم سئو چیست جواب داده و پس از آن به مراحل مختلف آموزش سئو ( آموزش سئو داخلی و خارجی) اشاره نمودیم.

شرکت سئواینجا یکی از بهترین مراکز فعال در حوزه انجام خدمات و آموزش سئو می باشد که تمرکز بیشتر خود را بر روی ارائه تخصصی خدمات سئو گذاشته است. شما برای استفاده از خدمات مربوط به آموزش سئو می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۵/۰۹
  • iran reportaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی