iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

 

از آنجایی‌که همیشه گفته شده پا به عنوان قلب دوم انسان است به همین سبب باید در هنگام کار بسیار مراقب شان باشیم. در وهله اول مهم‌ترین ضرورت استفاده از کفش کار در محل کار حفاظت از پاهای انسان است. تفاوتی ندارد شغل شما چه باشد استفاده از یک کفش کار با کیفیت همواره بسیار مهم و ضروری است. 

در گذشته انسان‌ها به این مسائل توجه جدی نمی‌کردند و بیشتر تمایل به استفاده از لباس های شخصی خود داشتند. با توجیهاتی مثل این موضوع که با لباس های خودشان راحت‌ترند و یا کفش کار بسیار گران‌تر از کفش‌های عادی است از استفاده از این ابزار طفره می‌رفتند.

در این مقاله قصد داریم مزایای استفاده از کفش کار مناسب را برای شما شرح دهیم تا متوجه شوید که چرا باید از کفش کار متناسب با شغل خودتان در محل کار استفاده کنید تا از خطرات احتمالی که ممکن است برای شما پیش بیاید جلوگیری شود.

کفش کارچیست

علت ضرورت استفاده از کفش کار

پاها از مهم‌ترین اعضا بدن انسان به شمار می‌روند که سلامت آنها بسیار مهم است و باید به سلامت شان دقت و توجه کافی شود. افراد مدت زمان زیادی از طول روز را در محل کار کفش به پا دارند. این کفش اگر با کیفیت نباشد میتواند سبب صدمه زدن به پاهای افراد شود.

به همین علت است که گفته شده کفش کار بسیار ضروری و با اهمیت است. کفش‌های کار با توجه به استانداردهای تولیدی سبب می‌شوند شما با پوشیدن آن ها احساس راحتی کنید. همچنین به پاهای شما هم آسیبی وارد نخواهد شد.

نیز برای مشاغل پرخطر کفش کار بسیار مهم است به این سبب که می‌تواند از پای انسان در برابر خطراتی مثل سقوط اجسام سنگین و سخت بر روی آن محافظت کامل انجام دهد.

علت ضرورت استفاده از لباس کار

از اولین مزایای استفاده از لباس کار اینست که شما را در برابر خطراتی که ممکن است در حین کار برای شماپیش آید و سلامتتان را به خطر بیاندازد محافظت کند. بعنوان مثال در شغل‌های کارگاهی یا صنعتی استفاده از لباس کار مخصوص به هر صنعت و شغل یک ضرورت به شمار می‌رود.

اما فقط برای این قبیل مشاغل شما نباید از لباس مخصوص به کار استفاده کنید بلکه در مواردی مثل ادارات هم استفاده از فرم های مخصوص ضروری است. در اینجا دیگر موضوع حفاظت در کار نیست بلکه برای یه دستی لباس افراد و ایجاد نظم این کار ضروری و قابل توجه است.

البته جنس فرم های اداره ها به صورتی است که با توجه به این موضوع که در طول روز مدت زمان نسبتا زیادی بر تن افراد است دچار پوسیدگی نشوند. این موضوع خود بعنوان یک مزیت اصلی به شمار خواهد رفت.

مزایای استفاده از لباس کار

جمع بندی

از دیگر مواردی که باید به آن توجه شود خرید از فروشگاه‌های معتبر با اجناسی اورجینال است. از جمله این فروشگاه‌ها در زمینه فروش لوازم و تجهیزات ایمنی و اداری فروشگاه یونکس است. فروشگاه اینترنتی یونکس فروشگاهی معتبر در زمینه فروش انواع کفش کار و لباس کار است. شما می‌توانید با مراجعه به این  سایت اقدام به خرید تجهیزات مخصوص به شغل خود با بهترین کیفیت کنید. 


 

  • ۰۰/۰۵/۱۶
  • iran reportaj

لباس کار

کفش کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی