iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

با گفتن نام کرکره برقی تقریبا همه ما یاد کرکره دوران قدیم می افتیم که بیشتر در بین مغازه های رایج بود اما امروزه کمتر مکان هایی اون کرکره های قدیمی و زشت را استفاده می‌کنند و بیشتر شاهد کرکره برقی در اطراف شهر هستیم و همچنین بسیاری از امکان معروف از سایبان برقی هم استفاده می نمایند.

موتورهای هر وسیله در دنیای وسایل برقی نقش قلب در بدن انسان را بازی میکند و ما در این مقاله سعی کردیم درباره کرکره برقی پارکینگ و موتور کرکره برقی صحبت کنیم و راجب کارایی و اساس کرکره برقی به شما بگوییم و شما را از این دنیا آگاه بسازیم.

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ از جنس آلومینیوم است و در ساختش هم به زیبایی و هم به امنیت توجه ویژه ای میشود که همه جوره مورد توجه مخاطب قرار بگیرد. قیمت های کرکره برقی پارکینگ بستگی به سایز اش دارد که هرچقدر پارکینگ تان بزرگتر باید به کرکره برقی بیشتری نیاز دارید.

کاربرد های مهم و اساسی موتور کرکره برقی پارکینگ

امروزه با توجه به اینک امنیت و زیبایی خانه نقش اساسی را برای هر فرد ایفا می کند و همه میخواهند به خانه هایشان زیبایی بدهند از کرکره برقی پارکینگ استفاده میکنند. موتور کرکره برقی درب پارکینگ برای ساخت از سه بخش مورد بررسی قرار میگیرد:

• درب کرکره برقی پارکینگ در حال ساخت

• تعویض درب کرکره برقی بجای دربی که در حال حاضر استفاده میکنید.

• نصب کرکره برقی در درب دوم زیر پایلوت ( آزمایشی ) برای ساختمان های شمالی

موتور کرکره برقی پارکینگ همانطور که از اسمش مشخص است برای باز و بسته شدن درب پارکینگ با استفاده از موتور کرکره برقی  انجام میشود و از ورود افراد متفرقه به پارکینگ تان جلوگیری میکند. 

فرقی در تیغه و نوع موتور کرکره برقی پارکینگ به عنوان درب دوم یا درب اصلی یا درب بعد از رمپ نصب شود نمی کند و در هم آنها از یک نوع وسیله استفاده می شود. همچنین برخی از نصاب ها و فروشگاه ها برای ایجاد سایه در منازل، سایبان برقی را پیشنهاد می دهند.

حتما باید در کرکره برقی پارکینگ و سایبان برقی نکات مهم و ریزی دقت کرد و رنگ کرکره برقی به دلخواه مشتری است تا هرجور که دوست دارد با نمای ساختمان همسان کند.

موتور کرکره برقی 

موتور کرکره برقی یکی از اساسی ترین و مهم ترین قطعات در کرکره بوده و نقش اساسی دارد و تقریبا میشد گفت موتور کرکره برقی معنای همه چی دارد که در جاهای دیگر با دو نوع موتور ساید و توبولار مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین برای سایبان برقی از این دو موتور برای باز و بسته شدن پارچه ها استفاده می شود.

موتور ساید کرکره برقی

همانطور که در بالا گفتیم، موتورهای کرکره برقی مختلفی وجود دارد که در جاهای دیگر مختلف هست و هر موتوری را نمی شود نصب کرد و باید در نصبش دقت لازم را داشته باشید.

موتور ساید در موتور کرکره برقی به اسم موتور کناری و راست شناخته می شود و در حین نصب طرف راست کرکره برقی قرار می گیرد و به همین دلیل به این اسم شناخته می شود.

انواع موتور کرکره برقی ( ساید ): 

• موتور اس دی سی 

• موتور بارزانته

• موتور اتومات

• موتور لیفت توربو

بند آخر

اگر اموال و کسب و کارتان برایتان با ارزش است و دنبال وسیله ای هستین که امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد پیشنهاد من به شما کرکره برقی است، به دلیل اینک خیلی از زحمت ها و سختی ها را از شما گرفته و به شما خیال آسوده بودن را هدیه می دهد و همچنین با استفاده از موتور کرکره برقی در سایبان برقی می توانید بهترین ها را داشته باشید.

ما امروز سعی کردیم هر چیزی را که راجب کرکره برقی می دانیم به شما بگوییم تا انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی