iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رپورتاژ آگهی یک آگهی خبری و در عین حال یک تبلیغ است که به سایت و فعالیت شما اشاره دارد. سایت های خبری دارای اعتبار دامنه بالایی است و رتبه خوبی در گوگل هستند. در نتیجه این نوع سایت ها بازدید و کاربرد زیادی دارند. اگر شما فرصتی را پیدا کنید که خودتان را در آن سایت ها معرفی کنید بدون شک کاربر به سایت شما مراجعه می کند. در نتیجه آمار بازدید از سایت شما افزایش پیدا می کند. 

این فرصت برای شما ایجاد شده است که با نوشتن یک مقاله با محتوا و کیفیت خوب، محصول و خدمات آن را معرفی کنید و کاربران را به سایت خود هدایت کنید. این نوع مقاله هایی که دارای کلمات پر سرچ فعالیت شماست و در سایت های خبری منتشر می شوند را رپورتاژ آگهی می گویند.

اما سوالی که پیش می آید این است که یک رپورتاژ آگهی باید شامل چه مواردی باشد؟ رپورتاژ آگهی را چگونه بنویسیم که مشتری با اشتیاق سایت ما را باز کند؟

یک رپورتاژ آگهی تاثیر گذار باید چگونه باشد:

  1. رپورتاژ آگهی باید در برگیرنده کلمات پر سرچ و کلیدی فعالیت شما باشد و کاربر با وارد کردن این کلمات در گوگل بتواند به مقاله شما دست پیدا کند. اما نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که از کلمات کلیدی به تکرار زیاد استفاده نکنید. این کار موجب ناراحتی کاربر می شود. کاربر محتوایی که خوانایی خوبی نداشته باشد را نمی پسندد.

  2. رپورتاژ آگهی باید یک تیتر بسیار جذاب داشته باشد تا کاربر در صفحه نتایج سرچ گوگل به عنوان شما جذب شود و آن را بخواند.

  3. سعی کنید متن رپورتاژ در مورد مزیت های استفاده از کالا و خدماتتان باشد. به کاربر آگهی دهد و اطلاعات او را در آن زمینه بالا ببرد. این کار باعث می شود کاربر برای اطلاعات بیشتر کنجکاو شود و به سایت شما مراجعه کند.

  4. برای اینکه کاربر را به سمت سایت خود هدایت کنید باید لینکی از سایتتان را در رپورتاژ آگهی قرار دهید. سعی کنید این لینک به صفحه درستی که مدنظر شماست اشاره کند.

  5. در رپرتاژ آگهی باید از نام برندتان صحبت کنید اما نه به دفعات و به مقدار زیاد. این کار رپورتاژ آگهی شما را حالت تبلیغاتی می کند که کاربر پسند نیست. در مورد محصولتان آگاهی دهید و سپس برندتان را معرفی کنید.

  6. از یک یا دو تصویر استفاده کنید که جذابیت متن را بالا ببرد و گویای مطالب شما و مرتبط با آن باشد.

 

اگر در نوشتن رپورتاژ آگهی کمی وقت و دقت به خرج دهید می تواند برای رتبه بندی سایت شما بسیار مفید باشد. برای نوشتن یک محتوای خوب و تاثیر گذار برای رپورتاژ آگهی می توانید از تیم های حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک و راهنمایی بگیرید. ایران رپورتاژ به آدرس iranreportaj.com در خدمت شما خواهد بود.

 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

 

هر نوع فعالیتی که شما نگاه تجاری به آن دارید، قطعا نیاز دارد تا به مردم معرفی شود. فرآیند جذب مخاطب از طریق معرفی خدمت و محصول شماست که آغاز می شود و حتی اگر مخاطب و خریدار مورد نظر شما نیاز را در خود احساس کند ولی با محصول شما آشنایی نداشته باشد امکان موفقیت تجارت شما بسیار کم می شود. رپورتاژ آگهی در همین زمان وارد شده و یک راه حل اساسی به شما ارائه می دهد. تبلیغات تلویزیونی شاید بهترین راه برای معرفی محصول شما به همه ی مردم باشد که از این بین تعدادی به مشتری شما تبدیل خواهند شد، اما هزینه تبلیغات تلویزیونی چقدر است؟ با یک جستجوی ساده به این نتیجه میرسید که هزینه های آگهی تلویزیون برای شما غیر قابل تامین است و شاید حتی از نظر بازاریابی این تصمیم برای کسب و کار نوپای شما زود باشد پس برای جذب مشتری و مخاطب باید چه کنید.

رپرتاژ آگهی

رپورتاژ به چه معناست و رپورتاژ آگهی به چه صورت انجام می شود؟

رپورتاژ یک اصطلاح فرانسوی است، اولین بار به آگهی های معرفی محصول و خدماتی گفته می شد که در یک قسمت خاص از روزنامه ها چاپ می شدند. پیشرفت اینترنت و دسترسی همگانی به این شبکه باعث شد که رسانه ها قدرت خود را از روی کاغذ به این بستر منتقل کنند و علاوه بر بخش های خبری، بخش تبلیغات آن ها هم انلاین شود. رپورتاژ آگهی در واقع تلفیقی خبر و تبلیغ است.

ایران رپورتاژ

 در این فرآیند یک مرجع خبری معتبر یک صفحه را در میان صفحات اخبار و مطالب روزانه اش به شما اختصاص می دهد و شما با تهیه یک محتوای مناسب ضمن معرفی کامل کسب و کار محصول خود، نیازها و تفاوت هایی که ایجاد می کند را در این رپورتاژ آگهی ذکر کرده و در قسمتی از آن یک راه تماس و ارتباط به محل کسب و کار خود ایجاد می کنید. در تبلیغات کاغذی این راه تماس معمولا شماره تلفن محل کار شما بود ولی وقتی بحث رپورتاژ آگهی به میان می آید و این کار در بستر اینترنت انجام می شود، بهتر است که این اتصال به سایت شما ایجاد شود.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چه طور تهیه می شود؟

تهیه محتوای رپورتاژ آگهی امری تخصصی است. اما به طور کلی باید روند مطلب را به صورت زیر در نظر داشته باشید:

فرض کنید شما فروشنده ی 50 محصول مختلف هستید، اگر قصد دارید از فروش اینترنتی استفاده کنید، به یک دسته بندی برای این محصولات نیاز دارید. در رپورتاژ آگهی از همین دسته بندی ها استفاده کرده و به توصیف آنها می پردازند؛ خواندن ریز توضیحات مربوط به هر کدام از 50 محصول شما قطعا از صبر و حوصله ی همه ی مخاطبین سایت مرجع خارج است، پس در رپورتاژ آگهی باید محتوای شما هم جذابیت خبری و همگانی داشته باشد و هم تفاوت های محصولات شما را با دیگر محصولات متذکر شود. در یک جمله مطلبی باشد که همه آن را خواهند خواند و در این بین روی مخاطب هدف شما تاثیر گذار واقع شده، او را برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید به سمت سایت شما سوق می دهد.

رپورتاژ آگهی

وب سایت ایران رپورتاژ به آدرس iranreportaj.com آماده است تا خدمات رپورتاژ آگهی شما را در بهترین سایت های ایران با بهترین هزینه ممکن انجام دهد.

  • iran reportaj