iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان هر ساله با روش های جدیدتر و بهتری ارائه می شود. موسسه آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان راتاکیدز نیز همواره در تلاش است تا با جدیدترین و بهترین روش های سال 2022 به تدریس و آموزش بپردازد. اساتید راتاکیدز با علم بر تمامی بخش های آموزشی زبان کودکان، آماده آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان هستند.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان با کاردستی

بچه ها عاشق بازی هستند و بیشتر وقت خود را صرف بازی می کنند. بسیاری از روش هایی که در آن زبان انگلیسی به کودکان آموزش داده می شود، شرکت در فعالیت هایی است که به آنها علاقه مند است. به غیر از بازی های مختلف می توانید کارهای دستی انجام دهید. استفاده از انواع کاردستی های زیبا نیز خلاقیت شما را افزایش می دهد. در حین انجام این کار با فرزندان خود انگلیسی صحبت کنید.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان با بهترین روش

آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان با بازی های 2022

بازی های زیادی وجود دارد که می توان در کلاس درس یا در خانه بازی کرد، در اینجا برخی از محبوب ترین آنها وجود دارد:

  1. بازی فوق العاده Simon Says: این بازی برای تمرین مهارت های شنیداری کودکان عالی است. می توانید از آن برای آموزش قسمت های مختلف بدن “Simon say touch your head” و حروف اضافی “Simon say put your foot on your chair” استفاده کنید.
  2. بازی جذاب Mother May I: این بازی برای تمرین مهارت های گفتاری و ویژگی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از آیتم هایی برای بچه های دبستانی استفاده می شود.
  3. Beautiful Memory: این یک بازی کلمات عالی است. سعی کنید کلمه ای را روی یک کارت بنویسید و تصویر آن را روی کارت دیگر بکشید یا کلمات مترادف و متضاد را روی دو کارت مختلف بنویسید. سپس تمام کارت ها را روی میز قرار دهید و به بچه ها بگویید که بر اساس تصویر روی کارت، کلمه را حدس بزنند.

یادگیری زبان با داستان های انگلیسی قبل از خواب

خواندن داستان های قبل از خواب به زبان انگلیسی یکی دیگر از روش های آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان است. قبل از رفتن به رختخواب برای او داستان های کوتاه انگلیسی بخوانید. داستان هایی را انتخاب کنید که کودک می داند و قبلاً به زبان خودش شنیده است. به این ترتیب کلمات جدید را شناسایی کنید و داستان را راحت‌تر و سریع‌تر درک کنید.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان

تاثیر آهنگ ها و ویدئوها در آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان

می توانید آهنگ های انگلیسی را برای کودکان پخش کنید تا کودک تلفظ صحیح انگلیسی را یاد بگیرد یا فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی پخش کند. این فعالیت ها زبان انگلیسی را برای او سرگرم کننده می کند و مهارت های شنیداری او را بهبود می بخشد، دایره لغات او را گسترش می دهد و به او اجازه می دهد مکالمه و دستور زبان انگلیسی را به روشی کاربردی تر تمرین کند.

با اپلیکیشن های 2022 به کودکان انگلیسی بیاموزید

به دلیل استفاده کودکان از گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های هدفمند زبان انگلیسی بسیار مفید هستند. این برنامه ها به بهتر و بیشتر چیزهایی که به کودکان آموزش داده کمک می کند. در موسسه آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان راتاکیدز می توانید روش های نوین آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان را به کودک خود معرفی کنید.

نظرات (۳)

مرسی از مطالبتون

سلام دوستای خوبم.  اگه کودک عزیزتون دچار دندون درد شده باید بدونید که حتما باید به  <a href="https://whcl.ir/">خانه سفید!</a>

مراجعه کنید

سلام. دوستان زمانی که کودک عزیزتون از دندون درد رنج می بره، باید حتما به بهترین دندانپزشک کودکان مراجععه کنید تا زود بتونید روند درمان رو جلو ببرید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی