iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

هر روزی که می‌گذرد به طرفداران ارزهای دیجیتال افزوده می شود. شاید در ابتدا تنها ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم به گوش عموم مردم خورده بود ولی این روزها با گسترش بازار مالی ارز دیجیتال ارزهای دیگری ساخته شده و روانه بازار شدند. دی این مطلب می خواهیم در مورد آواکس و قیمت لحظه ای آواکس صحبت کنیم.

پلتفرم آوالانچ در سال 2018 راه اندازی شد و پیش تر با نام AVA شناخته میشد. فروش این ارز در سال 2020 آغاز شد و فروش آن در کمتر از چند ساعت به 45 میلیون دلار رسید. این ارز بر روی پلتفرم ERC-20 به طرفداران عرضه شد. در حال حاضر می توانید قیمت لحظه ای آواکس را در صرافی ها مشاهده کنید.

قیمت لحظه ای آواکس افزایشی است؟

این ارز پس از طی کردن فراز و فرود های فراوان و دیدن قیمت های مختلف به مرور ارزش آن بالا و بالاتر رفت. تحلیلگران ارزهای دیجیتال آینده خوبی را برای این ارز پیش بینی کرده اند.در ادامه بیشتر با آواکس و دلایل رشد قیمت لحظه ای آواکس آشنا می شویم.

آوالانچ شبکه ای بر پایه بلاک چین است که برای انجام قراردادهای هوشمند پایه ریزی شده است. این شبکه از ابزار اتریوم و الگوریتم اثبات سهام استفاده می کند و رمز ازر آن آواکس نام دارد. این پلتفرم برای راه اندازی برنامه های غیر متمرکز مالی و اپن سورس است. این پلتفرم قراردادهای هوشمند را در کمتر از 1 ثانیه تراکنش ها را تایید می کند. این پلتفرم کاربردی چندگانه دارد و هم برای تراکنش ها و هم برای پاداش دهی کاربرد دارد.

جمع بندی

پلتفرم آوالانچ از اولین شبکه های قرارداد هوشمند است که توانسته است با کاهش حملات سیبل و امنیت بالا بین خود و سایر پروژه های بلک چین تمایز ایجاد کند. اگر قصد خرید و فروش یا سرمایه گذاری بر روی این ارز را دارید می توانید قیمت لحظه ای آواکس را در صرافکس (Sarrafex.com) مشاهده و اقدام به خرید آن نمایید.

  • ۰۱/۰۹/۲۳
  • iran reportaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی