iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی داشته باشیم. عمل بینی یکی از عمل‌های زیبایی بسیار محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آید و افراد زیادی به خصوص در ایران برای انجام این جراحی اقدام می کنند. مدل‌های گوناگونی از عمل بینی وجود دارد و افراد با سلیقه‌ها و خواسته‌های مختلفی برای این نوع عمل‌ها اقدام می‌نمایند.

عمل بینی فانتزی یا عروسکی، عمل بینی نیمه فانتزی ، عمل بینی ترمیمی، عمل بینی طبیعی، از مدل‌های مختلف عمل بینی محسوب می‌شوند که پزشکان و متخصصین هر کدام در انجام یک نوع عمل مهارت دارند.

مخاطب عمل بینی عروسکی افرادی هستند؟

عمل بینی عروسکی یکی از مدل‌های جراحی بینی است و افراد زیادی به خصوص خانم‌ها برای عمل بینی عروسکی کاندید می‌شوند. نکته‌ای که می‌بایست افراد به آن دقت داشته باشند، عمل بینی عروسکی است که بینی به حد بسیاری کوچک می‌شود. از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد، این امر بسیار مهم تلقی می‌شود.

توصیه می‌شود افرادی که می‌خواهند عمل بینی عروسکی انجام دهند باید حتما با جراح مجربی مشورت داشته باشند و با یک تصمیم منطقی اقدام به این عمل داشته باشید. به طور مثال اگر شما صورت و بینی نسبتا بزرگی دارید عمل بینی عروسکی برای شما مناسب نیست و بهتر است حتما به حرف پزشک خود اعتماد کنید و کاری را خودسرانه انجام ندهید تا بعدها پشیمان شوید.

همچنین لازم به ذکر است بدانید افرادی که بینی گوشتی دارند عمل بینی عروسکی برایشان مناسب نمی‌باشد. پس حتما برای این جراحی تصمیم درستی بگیرید تا بعدا پشیمان نشوید!

مخاطب عمل بینی نیمه فانتزی چه کسانی هستند؟

متقاضی عمل بینی نیمه فانتزی بیشتر دختران و پسران جوانی هستند که دوست دارند نتیجه عملشان چیزی میان فانتزی و طبیعی باشد. عمل بینی نیمه فانتزی در واقع ترکیبی از بینی طبیعی و بینی فانتزی به حساب می‌آید.

عمل بینی نیمه فانتزی بسیار محبوب‌تر و پرطرفدارتر از دیگر انواع مدل‌های عمل بینی مثل عمل بینی عروسکی و عمل بینی طبیعی است. عمل بینی نیمه فانتزی در حالی که ظاهر طبیعی و شیک دارد مقدار کمی قوس روی بینی دیده می‌شود که زیاد خوشایند برخی جوانان نیست.

نکته مهمی که در عمل بینی نیمه فانتزی باید به آن توجه ویژه داشته باشید، این است که جراح علاوه بر کوچک کردن سایز بینی تناسب بینی را با دیگر اجزای صورت در اولویت قرار می‌دهد تا توازن و برابری صورت از بین نرود. پس به پزشک خود اعتماد کنید تا از عمل خود احساس رضایت بخشی داشته باشید.

نتیجه

در این مقاله قصد داشتیم تا شما را عمل بینی نیمه فانتزی و همچنین عمل بینی فانتزی آشنا کنیم تا افرادی که قصد دارند بینی خود را عمل کنند، انتخاب بهتری داشته باشند و همچنین تصمیم منطقانه‌ای داشته باشند.

برای انجام دادن عمل بینی، می‌توانید به کلینیک عمل بینی دات کام مراجعه داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی