iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رعایت مبانی حقوقی و قانون مدنی برای شروع، پیشبرد و ادامه فعالیت یک کسب و کار امری ضروری است. به عنوان مثال برای خرید و فروش کالا یا خدمت، آشنایی با مبانی حقوقی قرارداد بیع یا برای فروش ملک باید با مبانی حقوقی تنظیم قرارداد فروش ملک آشنایی کامل داشت. 

قرارداد بیع

فرض کنید شرکت یا کسب و کار شما قصد خرید سهام شرکتی دیگر را دارد یا برعکس شما  به دلایل مختلف از جمله کسب سرمایه قصد فروش بخشی از سهام شرکت خود را دارید. طبیعی است که اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید مبانی قانونی تنظیم قرارداد فروش سهام است.

از دیگر قراردادهایی که باید برای پیشبرد کسب و کار به آن تسلط کافی داشت، قرارداد پیمانکاری است. چرا که عدم توجه به موارد قانونی این قرارداد میتواند در آینده مشکلات بسیاری برای طرفین قرارداد ایجاد کند. در ادامه به بررسی نکات موجود در هر یک از ای قراردادها و مبانی قانونی آنها خواهیم پرداخت.

به طور کلی قرارداد به‌معنای توافق دو یا چند نفر برای برقراری رابطه تجاری یا غیر تجاری است. در قرارداد طرفین متعهد به انجام تعهداتی می‌شوند که موظف به انجام آن میباشند.

قرارداد بیع متقابل چیست؟

قرارداد بیع یک قرارداد دوطرفه است که یک طرف متعهد می‌شود هزینه تجهیزات و سرمایه گذاری را برای یک پروژه متقبل شود. در این روش علاوه بر جذب سرمایه گذار، از تجهیزات آن نیز استفاده می‌شود.

در این قراردادها در عین حال که می‌توان دانش فنی و تجهیزات لازم را از طریق سرمایه‌‌گذاری خارجی جذب کرد، تمامی هزینه‌­های اولیه تاسیس و بهره‌برداری از پروژه نیز به عهده سرمایه‌‌گذار است.

قرارداد بیع، در حال حاضر در سطح بین‌‌المللی بسیار رایج هستند و می توان از این طریق زمینه رشد کسب و کارها را فراهم نمود. در نتیجه این قراردادها از اهمیت بالایی برای کسب و کارها برخوردار است و باید در مورد مبانی حقوقی آن علاوه بر توجه به قوانین داخلی به قوانین بین الملل نیز توجه نمود.

از مزایای قرارداد بیع این است که این نوع قراردادها در شرایط اقتصادی الان و وجود تحریم ها موجب انتقال سرمایه، تجهیزات و دانش می‌شود که رشد سب و کارهای کشور را موجب می‌شود. 

قراردادهای بیع متقابل برای طرفین آن مزایایی دارد. از مزایای قرارداد بیع میتوان به سهولت بازاریابی و بهره‌‌گیری از فرصت‌های تجاری اشاره کرد که نقش بسیار مهمی در رشد اقتصادی دارد.

قرارداد پیمانکاری

قرارداد پیمانکاری یکی از قراردادهای رایج در کسب و کارها است که در آن یک طرف قرارداد کهکارفرما است انجام کاری را به با شرایط معین و در قبال وجه معین به پیمانکار می سپارد. کسب و کارها برای کارهایی مانند تدارکات کالا، تعمیرات، ساخت و ساز و.... این کار را انجام میدهند.

قرارداد پیمانکاری

از شرایط قرارداد پیمانکاری این است که باید مشخص باشد طرفین قرارداد چه کسانی هستند و رابطه آنها با یکدیگر چگونه است. از موارد دیگری که باید در قرارداد پیمانکاری به آن پرداخته شود، موضوع کار است و اینکه طرفین قرارداد پیمانکاری چه توقعی از یکدیگر دارند. 

شرایط قرارداد پیمانکاری به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شود. شرایط عمومی قرارداد پیمانکاری همان شرایطی هستند که بر تمامی قراردادها حاکم هستند و به محض عقد قرارداد لازم الاجرا می شوند. اما شرایط اختصاصی پیمان مواردی هستند که طرفین قرارداد خود بر اساس شرایط خودشان و به صورت توافقی به قرارداد اضافه میکنند. ذکر این نکته لازم است که شرایط اختصاصی هیچگاه نمی توانند شرایط عمومی پیمان را نقض کنند.

قرارداد فروش سهام

یکی دیگر از قراردادهای مرسوم بین شرکت ها، قرارداد فروش سهام میباشد. شاید بتوان گفت قرارداد فروش سهام از پیچیدگی های زیادی برخوردار است در نتیجه بهترین راه برای انجام مراحل قانونی آن و تنظیم قرارداد فروش سهام سپردن آن به یک وکیل خبره میباشد. 

شرکت ها در دو صورت نیاز به انعقاد قرارداد فروش سهام دارند. اولین حالت در شرایطی است که به دلیل کمبود سرمایه و به منظور افزایش سرمایه قصد فروش سهام شرکت خود را دارند. در حالت دوم شرکتی برای سرمایه گذاری و خریداری سهم شرکتی قرارداد فروش سهام را امضا می‌کند. در هر حالتی تنظیم درست قرارداد فروش سهام از اهمیت بالایی برخوردار است. 

نکته قابل توجه این است که قبل از اقدام به امضا قرارداد خرید سهام، باید صورت های مالی و گزارش بازرس قانونی شرکت توجه کنید تا از وضعیت مالی شرکت (دیون و مطالبات) به طور کامل اطلاع پیدا نمایید.

در نهایت از آنجا که معمولا در قرارداد فروش سهام مبلغ زیادی رد و بدل میشود و اشتباه در طی مراحل قانونی آن می تواند ضرر زیادی به طرفین معامله وارد کند؛ پیشنهاد میکنیم حتما با وکلای با تجربه درباره آن مشورت کنید.

قرارداد فروش ملک

قرارداد فروش ملک چه برای کسب و کارها و چه برای افرادی که قصد خرید خانه دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. 

قرارداد فروش ملک در دو نوع رسمی و عادی وجود دارد. قرارداد های رسمی در دفاتر اسناد رسمی تنظیم می شوند و از اعتبار بالایی برخوردار هستند. این نوع سند، در مراجع قضایی قابل استناد و پیگیری است.

در مقابل، اسناد عادی هستند که خریدار و فروشنده خودشان آن را تنظیم می کنند. این اسناد اعتبار بسیار پایینی دارند و در صورت بروز اختلاف و مشکل، قابل پیگیری در مراجع قضایی نیستند.

انگیزه افراد از انجام این کار، معمولا نپرداختن حق هزینه کمیسیون مشاور املاک می باشد؛ که البته ریسک بالایی دارد.

قرارداد فروش ملک دو نوع رسمی و عادی دارد. به قراردادهایی که در دفاتر اسناد رسمی تنظیم می شود قرارداد رسمی گفته می‌شود. در مورد قرارداد فروش ملک عادی خریدار و فروشنده خودشان آن را تنظیم میکنند. این اسناد اعتبار بسیار پایینی دارند و در صورت بروز اختلاف و مشکل، قابل پیگیری در مراجع قضایی نیستند.

قرارداد فروش ملک

شرایط عمومی قراردادها:

برای تحقق یک قرارداد شروط اساسی وجود دارد که شامل موارد زیر است:

قصد و رضایت طرفین

یکی از شرایط در تنظیم قرارداد قصد و رضایت طرفین قرارداد است. ولی طبیعی است که این اراده‌ی باطنی تا زمانی که اعلام نشده و جنبه‌ی بیرونی پیدا نکرده اثر حقوقی ندارد و این اراده باید توسط طرفین معامله اعلام شود.

بدیهی است اگر طرفین معامله در انعقاد قرارداد، قصد و اراده نداشته باشند، قرارداد مورد نظر باطل میباشد.

اهلیت طرفین

در انعقاد هر قراردادی یکی از شروط اصلی صحت معامله، اهلیت طرفین معامله است. طبق قانون طرفین معامله زمانی اهل محسوب می‌شوند که بالغ، عاقل و رشید باشند. معامله با اشخاصی که عاقل، بالغ یا رشید نیستند به‌واسطه‌ی عدم اهلیت باطل است.

مورد معامله

یکی دیگر از شروط قرارداد این است که مورد معامله باید مالیت داشته باشد. به این معنا که مورد معامله باید مشروع، معلوم و معین باشد. همچنین مورد معامله باید قابل نقل و انتقال و قابل تسلیم باشد.

جهت معامله

منظور از جهت معامله، انگیزه طرفین از انعقاد قرارداد است. به عنوان مثال انگیزه فرد خرید خانه برای سکونت است. به طور کلی نیازی نیست در انعقاد قرارداد جهت معامله تصریح شود ولی در صورتی که جهت معامله تصریح شد، حتما باید مشروع باشد. در غیر این صورت معامله باطل اعلام می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی انواع قرارداد در بازار کسب و کار پرداختیم. در نهایت باید گفت که همه این قراردادها را فقط با کمک یک وکیل مجرب و دریافت مشاوره حقوقی می‌توان به شکل درست اجرا کرد. ما به شما در این زمینه اپلیکیشن حقوقی شهرداد را معرفی میکنیم چرا که با استفاده از آن میتوانید علاوه بر دسترسی به قوانین قراردادها و نکات مربوط به آن مشاوره حقوقی از وکلای با تجربه دریافت کنید و با وکلای متخصص شهرداد استفاده کنید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال خرید لپ تاپ مهندسی هستید ممکن است به شما گزینه‌ی لپ تاپ سرفیس پیشنهاد شده باشد. لپ تاپ سرفیس نخستین بار حدود پنج سال پیش بود که به طور غیرمنتظره توسط مایکروسافت معرفی شد و از آن زمان از مطرح‌ترین محصولات بازار به شمار می‌رفت.

لپ تاپ سرفیس علاوه بر زیبایی و ظرافت از توانایی سخت‌افزاری بالایی نیز بهره مند است، هر چند که ادعای شرکت سازنده مبنی بر پشت سر گذاشتن لپ تاپ مهندسی شرکت رقیب، یعنی مک بوک اپل همچنان زیر سایه‌ای از تردید به سر می‌برد. در این یادداشت قصد داریم ابتدا به معیارهای ارزیابی یک لپ تاپ مهندسی خواهیم پرداخت؛ سپس خواهیم گفت که آیا لپ تاپ سرفیس به عنوان یک لپ تاپ مهندسی گزینه‌ی مناسبی هست یا این که خیر.

لپ تاپ مهندسی

در حال حاضر جمع بسیار بزرگی از بااستعدادترین از دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در رشته‌های فنی هستند. علاوه بر آن با بازار کار جذاب در حوزه‌ی مهندسی اعم از عمران، مکانیک و یا علوم کامپیوتر، فارغ‌التحصیلان رشته‌های دیگر نیز نسبت به کار د این حوزه بازار علاقه نشان می‌دهند. البته باید خاطر نشان کرد که وقتی از لپ تاپ مهندسی و کاربرد آن صحبت می‌کنیم منظور ما تنها ناظر بر کاربردهایی که مهندسان از این لپ تاپ‌ها می‌نمایند نیست، بلکه متخصصین رشته‌های دیگر نیز ممکن است به فراخور کار خود نیاز به لپ تاپ مهندسی برای خود داشته باشند. در حقیقت لپ تاپ مهندسی یک لپ تاپ قدرتمند است؛ هر چند که معیارهای دیگری نیز برای آن مطرح است. خود معنای قدرتمند نیز باید بررسی شود.

وقتی از لپ تاپ مهندسی صحبت می‌کنیم منظورمان لپ تاپی مانند لپ تاپ سرفیس یا مک بوک است که دارای پردازنده‌ای قوی، و حافظه‌ی بالای رم و کارت گرافیک می‌باشد. در بحث پردازنده‌ی مرکزی نا به سه عامل شرکت تولید کننده، فرکانس پردازش و مدل آن توجه کنیم. معمولا گفته می‌شود که محصولات شرکت اینتل بهتر از همتای دیگر خود است. این ادعا با معرفی پردازنده‌های نسل رایزن زیر سوال رفته است. هر شرکت نیز در چندین کلاس اقدام به ارائه‌ی مدل‌ها می‌کند. واضح است که بهترین نوع برای لپ تاپ مهندسی ، کدام یک از آن‌ها است.

لپ تاپ سرفیس

البته تنها حافظه‌ی این قطعات در بازده آنان مؤثر نیست؛ بلکه مدل آنان نیز باید مورد تدقیق قرار گیرد. البته لپ تاپ سرفیس تمامی این ویژگی‌ها را دارا می‌باشد.

نکته‌ی دیگری که لپ تاپ سرفیس نیز در آن سرآمد است، سبکی و قابل حمل بودن آن و دیگر معیارهای کاربردی است که سهولت استفاده از آن را موجب می‌گردد. مثلا صفحه‌ی نمایش بزرگ، با وضوح بالا و زاویه‌ی دید گسترده. همچنین باید در برگرداندن صفحه‌ی نمایش نیز آزادی عمل زیادی از لحاظ درجه آزادی مفصل وجود داشته باشد. امر مهم دیگر را باید در عمر باتری چنین لپ تاپ‌هایی جست و جو نمود. 

علاوه بر این تفاصیل لپ تاپ سرفیس دارای پرستیژ کاربری بالایی نیز هست که کاملا شایسته‌ی مهندسین و اقشار تحصیلکرده‌ایست که از راه قوه‌ی دماغی خود اقدام به امرار معاش و کسب درآمد می‌کنند. بنابراین می بینیم که این لپ تاپ‌های شرکت مایکروسافت از هر نظر از استانداردها و معیارهایی را که در نظر داریم برخوردار بوده و گزینه‌ی درستی برای انتخاب است.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

اگر به آگهی‌هایی که امروزه برای استخدام مشاور مارکتینگ منتشر می‌گردد توجه کنید، خواهید دید که بسیاری از آن اشتراکاتی متعددی دارند. از جمله مهارت‌هایی که از مشاور مارکتینگ انتظار در اختیار داشتن آن‌ها را دارد و یا نتایجی که توانایی به ارمغان آوردن آن را میسر می‌سازد.

اما این توانایی‌ها کدامند و چه طور باید مشخص نمود که به کدام یک از خدمات مشاور مارکتینگ نیازمند هستیم. این یادداشت در دو قسمت منتشر خواهد شد و در بخش نخست آن به حیطه‌ی فعالیت یک مشاور مارکتینگ خواهم پرداخت.

پیش از آن که به مفهوم مشاور مارکتینگ بپردازیم باید ابتدا منظور خود از مارکتینگ را روشن سازیم. در ایران گاه به اشتباه مارکتینگ را هم‌ارز با بازاریابی در نظر می‌گیرند و حتی رشته‌ی دانشگاهی‌ای با نام مدیریت بازاریابی وجود دارد که به آموزش دانشجویان در حوزه مارکتینگ می‌پردازد. در باره‌ی این موضوع باید گفت که بازاریابی تنها یک وجه از مارکتینگ است و مفهوم کامل و صحیح آن بسیار گسترده‌تر از این مسائل می‌باشد.

مشاور مارکتینگ

مارکتینگ را به شکل بسیار ابتدایی باید به تمامی فعالیت‌هایی که به منظور توسعه و پرورش ارزش کسب و کار یا برند انجام می‌گیرد تبیین نمود. هر چند بسیاری از مراجع و افراد معتبر این حوزه تعاریف خاص خود را از مارکتینگ اعلامنموده‌اند که مفصل‌تر از تعریف ما هستند. در مارکتینگ ما بایستی با ارتباط مستمر با مشتریان هدف خود، و معرفی ارزش‌های پیشنهادی‌ان، توجه و نظر مساعد آنان را به خود جلب کنیم. این امر محدود به این مرحله نمی‌باشد و در طول ارتباط یکپارچه و مستمر که با مخاطبان داریم می‌باید به شکل دائمی برای آنان مطلوبیت و احساس رضایت خاطر را فراهم سازیم.

مثالی که کاتلر، یکی از برجسته‌ترین مشاور های مارکتینگ جهان از این امر می‌زند، مارکتینگی است که مسئولان و دست اندرکاران در مسابقات اتومبیل‌رانی دیتونا در ایالات متحده انجام دادند. این مسابقات که در بدو امر یک رشته مسابقات محلی بود، با تلاش‌ای آنان توانست مبدل به محلی برای گردهمایی‌های سالانه خانواده‌ها و افراد علاقه‌مند گردد و رویدادی مهم در سال تلقی شود. پوشش تلویزیونی مسابقات و نیز تجارت‌های حاشیه‌ای سود زیادی را برای برند و کسب و کار دیتونا به همراه داشته است.

تخصص مشاور مارکتینگ

کار مشاور مارکتینگ کم و بیش همین است. وی باید به تمامی مراحل تولید و عملیات و نیز راهبردهای کسب و کار و چشم‌اندازی که در پیش روی آن آگاهی داشته و بتواند راه‌هایی برای بهبود آن طراحی و اجرا کند. این امر می‌تواند از ابعاد پروموشن محصول و برند و یا تغییر روندهای فروش و تبلیغات اتفاق بیفتد. مثلا محصولات جدید را به بازار معرفی کند و یا محصولات قدیمی را حذف نماید. تقریبا هیچ راه قطعی‌ای برای این کار وجود ندارد.

از نمونه‌های رویکردهای مختلف کارشناسان مشاور مارکتینگ در جهان باید به مدل‌های سیکو یا نایکی و نیز اپل اشاره نمود. متخصصان مشاور مارکتینگ در برند اپل در ابتدای راه آن تصمیم گرفتند که باید محصولات کمی را به بازار عرضه کرد و از شعار «کمتر، بیشتر است» برای توسعه‌ی فروش و مطرح ساختن برند استفاده نمود.اما دو برند دیگر با طیف‌های گسترده‌ای از محصولات مختلف، نقاط مختلفی از بازار را هدف قرار می‌دهند و سعی در به تسخیر درآوردن آن می‌نمایند. 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

گاهی به دلایل مختلفی افراد برای گرفتن حق خود و مطالبه وجه دچار مشکل می شوند و یا حتی ممکن است کار بالا بگیرد و منجر به زد و خورد فیزیکی شود.

این شرایط زمانی اتفاق می افتد مثل وقتی یک نفر ملکی فروخته باشد یا پولی به کسی قرض داده باشد و یا هر معامله دیگری صورت گرفته باشد ولی فرد مقابل در زمانی که باید پول را پرداخت کند یا از پرداخت سر بازند و یا اینکه آن را با تاخیر پرداخت کند.

در چنین شرایطی که دعوی مطالبه وجه صورت می گیرد درست ترین کار این است که از مجاری قانونی و مراجعه به یک موسسه حقوقی برای مطالبه وجه اقدام کنید.

مطالبه وجه از طریق موسسه حقوقی

روش قانونی مطالبه وجه چیست

اولین کار این است که با تنظیم اظهار نامه از فرد درخواست کنید که پول شما را پس دهد و اظهار نامه را برایش بفرستید. اگر با این روش مطالبه وجه پول را پس داد که خوب است ولی اگر به آن توجهی نکرد در قدم بعدی باید با تنظیم دادخواست اقدام کنید.

بعد از اینکه تنظیم دادخواست صورت گرفت باید به دفتر خدمات قضایی (الکترونیکی) مراجعه کنید و دادخواست را آنجا ثبت کنید.

نکات مهم در دعوای مطالبه وجه چیست؟

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که دعوای مطالبه وجه یک دعوای حقوقی است و تمام هزینه های دادرسی آن بر عهده خودتان می باشد

این دعوی یک دعوای حقوقی است پس از راه حقوقی برای آن اقدام کنید و اگر بخواهید از راه کیفری اقدام کنید راه به جایی نمی برید و تنها وقت و هزینه خود را تلف می کنید.

وقتی توانستید وجهی را که طلب دارید پس بگیرید می توانید مبلغی اضافه تر به عنوان دیر کرد  و یا خسارت تاخیر در پرداخت دریافت کنید.

آیا در دعوای مطالبه وجه می توان از موسسات حقوقی کمک گرفت؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که فلسفه وجودی موسسات حقوقی این است که وکلا و متخصصان در امور حقوقی را گرد هم آورند و برای آنها بستری فراهم کنند تا آنها را به افرادی که برای هر مشکلی نیاز به کمک وکلا دارند معرفی کنند.

افراد درگیر در مشکلات حقوقی به راحتی می توانند به موسسه حقوقی معتبری مراجعه کنند و ابتدا مشکل خود را مطرح کنند و از مشاورین حقوقی راهنمایی های لازم را بگیرند و اگر متوجه شدند که مشکلشان پیچیده تر از این است که بتوانند خودشان تنها با استفاده از راهنمایی های او انجام دهند باید یک وکیل از موسسه حقوقی استخدام کنند.

در موسسه حقوقی برای هر مشکلی وکیل متخصص به آن مشکل حضور دارد و شما می توانید متناسب با هر مشکلی که دارید از موسسه حقوقی وکیل با تجربه در آن حوزه را استخدام کنید.

موسسه حقوقی شهرداد

موسسه حقوقی شهرداد کجاست؟

موسسه حقوقی شهرداد با داشتن سالها تجربه در زمینه حقوقی و کیفری در حال ارائه خدمات است. این موسسه به تازگی برای خدمت رسانی آسان تر به شما عزیزان اپلیکیشنی به نام اپلیکیشن حقوقی شهرداد راه اندازی کرده است شما می توانید با مراجعه به این اپلیکیشن به مجموعه از قوانین و مقررات دست پیدا کنید.



 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

سایبان و کرکره، دو ابزار بسیار مفید هم برای افزایش سطح امنیت، و هم برای بیشتر شدن زیبایی می باشد. قیمت سایبان برقی  و کرکره برقی با قیمت مناسب تحت تاثیر عوامل مختلفی است. بعضی از این موارد عبارت است از: نوع سایبان، جنس مواد و متریال به کار رفته شده در آن، نوع موتور، جنس پارچه و موارد این چنینی. البته قیمت کرکره برقی نیز تحت تاثیر عواملی مشابه قرار دارد که در ادامه به تشریح آن پرداخته می شود.

همانطور که می دانید امروزه افراد زیادی هستند که از کرکره برقی استفاده می کنند. در این میان برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

 دلیل محبوبیت این درب ها نحوه باز و بسته شدن آن است که بوسیله ریموت باز و بسته می شود. با توجه به همین مسئله متین هوشمند در این مقاله قصد دارد شما را با چند نکته که برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به آن توجه کنید بپردازد.

کرکره برقی با قیمت مناسب

البته لازم به ذکر است که کاربردهای کرکره برقی بسیار زیاد و متنوع است، برای مثال از آن ها به عنوان درب پنجره ها نیز استفاده می شود. پس اگر شما هم قصد خرید کرکره برقی با قیمت مناسب را دارید در ادامه با این مقاله همراه باشید.

از طرفی سایبان برقی یکی از ابزارهایی می باشد که امروزه برای زیبایی هرچه بیشتر در مکان هایی نظیر: کافی شاپ ها، رستوران ها، بالکن و تراس، روف گاردن و موارد از این قبیل، مورد استفاده قرار می گیرد. عواملی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت سایبان برقی تاثیر زیادی داشته باشند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان برقی و کرکره برقی با قیمت مناسب

از جمله مواردی که در تعیین کردن قیمت کرکره برقی و یا قیمت سایبان برقی تاثیرگذار می باشد، عبارت است از:

نوع سایبان و کرکره

قیمت سایبان برقی می تواند تحت تاثیر نوع آن قرار بگیرد. به عنوان نمونه سایبان های چتری در دو نوع پایه وسط و پایه کنار معمولا طراحی و تولید میشوند و نوع پایه وسط آن بیشتر در مکان هایی نظیر کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد و نوه پایه کنار، در سواحل و استخر ها.

کرکره برقی با قیمت مناسب نیز به نوع آن بستگی دارد. البته نوع کرکره بیشتر از روی نوع تیغه بکار رفته در آن مشخص می شود. تیغه های گالوانیزه، پانچ دار، شفاف یا پلی کربنات، آلومینیومی و موارد دیگر، از انواع این تیغه ها می باشد. تیغه های شفاف به دلیل استحکام بالایی که دارند، بیشتر در مکان های که نیاز به امنیت بالا دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سایبان برقی

موتور بکار رفته شده

به طور کلی 3 نوع موتور توبولار یا توبلار (tubular)، ساید (side) و سنترال (central) در کشور طراحی و تولید می شوند. موتور که می تواند به عنوان عامل مشترک در قیمت سایبان برقی و قیمت کرکره برقی تاثیرگذار باشد، موتور توبولار می باشد. به دلیل نوع طراحی که شده است، در داخل رول قرار می گیرد و در دید مستقیم نمیباشد که زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد.

توان ارائه شده توسط این موتور در مقایسه با مدل ساید، کمتر می باشد، لذا قیمت ارزان تری نسبت به موتور ساید دارد. بر خلاف موتور ساید که در مکان های با ابعاد و مساحت بالا استفاده می شود، موتور توبلار بیشتر در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس پارچه

این مورد در قیمت کرکره برقی تاثیر نداشته و فقط در سایبان های برقی می باشد. پارچه های برزنتی، upvc و دیگر موارد ازجمله پارچه های مورد استفاده در سایبان ها می باشد که هر کدام برای نوع مکان خاصی، استفاده می شود.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده، شرکت متین هوشمند با داشتن سال ها تجربه حرفه ای در زمینه تعمیر، تولید و طراحی انواع دربهای اتوماتیک و سایبان های برقی، همواره اصل برتری کیفیت بر کمیت را سرلوحه کار خود قرار داده است و می تواند خدمات بسیار ارزشمندی را قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار دهد.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی که بیماران متقاضی رینوپلاستی خواهان آن هستند، انجام عمل رینوپلاستی توسط بهترین جراح بینی در دسترس است. این انتظار از سوی مردم کاملا قابل انتظار و احترام است؛ زیرا رینوپلاستی از جمله‌ی اعمال جراحی پلاستیک تخصصی است و اثر مهارت و تبحر پزشک در آن کاملا چشمگیر خواهد بود. اما چه گونه باید چنین فردی را باز بشناسیم؟

 باید گفت که تعیین بهترین جراح بینی معیارهای مشخصی دارد که با مشاهده‌ی آن‌ها می‌توان گفت که جایگاه حرفه‌ای وی در میان همکارانش به چه شکل است. ما در این یادداشت ابتدا به معرفی عمل بینی ترمیمی یا رینوپلاستی می‌پردازیم، سپس معیارهایی را که در بالا به آن اشاره شد را شرح می‌دهیم.

رینوپلاستی از دو کلمه‌ی لاتین رینو و پلاستی تشکیل شده که خود اصطلاحی تخصصی و پزشکی است. معنی این کلمات بینی و جراحی می‌باشد و در بازگردانی به فارسی معنای آن، عمل ترمیمی بینی برگزیده شده است. در عمل رینوپلاستی جراح برای ایجاد تغییراتی جزئی در بینی می‌تواند در ناحیه‌های مختلف تغییراتی جزئی ایجاد کند. این عمل معمولا با ایجاد تغییرات در ناحیه‌های غضروفی عملیاتی می‌شود، هرچند ممکن است بنا به تشخیص پزشک در بافت استخوانی نیز تغییراتی اعمال شود. این موضوعات با توجه با استخوانی یا گوشتی بودن بینی و نیز نحوه‌ی انجام عمل به روش بسته یا باز دستخوش دگرگونی‌هایی گردد. 

رینوپلاستی

معمولا ترجیح بر عمل بینی به روش بسته است، زیرا این نوع عمل نقاهت کوتاه‌تر و زخم‌های خوش‌خیم‌تری دارد. در عمل رینوپلاستی باز بر خلاف این نوع، علاوه بر برش‌های استاندارد ناحیه‌ی میانی موسوم به کلوملا نیز با برش به یکدیگر مرتبط می‌گردد. در این مدل از تمامی ساختار بینی رونمایی شده و جراحان می‌توانند با فراغ بال به ایجاد تغییرات مطلوب بپردازند.

البته این تنها فاکتورهای مؤثر نیستند و عوامل تخصصی و مفصل زیادی برای این موضوع دخیل هستند. همچنین هر پزشکی متدهای خاص خود را نیز در کنار دستورالعمل‌های رایج به کار می‌گیرد. بهترین جراح بینی شخصی است که بتواند میان این مسائل هماهنگی و هارمونی لازم را ایجاد کرده و بتواند با یک عمل ترمیمی ساده یا رینوپلاستی بهترین نتیجه را ارائه نماید. 

بهترین جراح بینی رینوپلاستی

گفتیم این که بهترین جراح بینی چه کسی است معیارهای ساده‌ای دارد. این معیارهای می‌تواند ناظر بر رزومه‌ی تحصیلی و شغلی فرد، و نیز شهرت او باشند. همچنین محل مطب چنین پزشکی، قیمت درخواستی او برای ارائه‌ی خدمات و نیز سطح رفتار حرفه‌ای او همگی فاکتورهای ارزیابی مهمی تلقی می‌گردند.

بهترین جراح بینی رینوپلاستی

اگر به بوردی که در مطب پزشکان مختلف نصب شده است دقت کنید، می‌بینید که در بسیاری از آنان، محل تحصیل پزشک ذکر شده است. واضح است که با استعدادترین دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشکده‌های پزشکی معتبر هستند. همچنین بهترین جراح بینی تنها در حوزه‌ی رینوپلاستی فعالیت نکرده و جراح پلاستیک قابلی هم هست. با کمی تحقیق درباره‌ی شهرت جراح می‌توان فهمید که تا پیش از این چه جراحیهای دشواری را با موفقیت به انجام رسانده و از چه شهرتی در میان مراجعان، و دیگر همکاران خود بهره‌مند است.

موارد ناظر بر موارد مسائل مالی نیز میتوانند پیام‌های واضحی را برای ما مخابره کنند. بهترین جراحان به دلیل تعدد بیماران و نیز بالا بودن سطح توانایی‌هایشان از زمان کمی برخوردارند و همان زمان نیز بسیار باارزش است. همچنین اگر کسی با قیمتی غیر معقول و ارزان این کار را انجام دهد باید به سرشناسی وی شک کرد. محل مطب نیز می‌تواند نشانگری از سطح کاری پزشک باشد. این موضوع را میتوان با توجه به آدرس مطب و نیز ساختمان و ملکی که در آن مستقر است بررسی نمود.

رفتار حرفه‌ای و اخلاقی هم یکی از عوامل کمتر مورد توجه قرار گرفته‌ای است که در شناخته شدن به عنوان بهترین جراحی بینی رینوپلاستی باید آن را مهم شمرد.

 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افرادی که از سیم کارت دائمی همراه اول استفاده میکنند؛ به خصوص برای کسب و کار خود به دنبال یک شماره رند هستند. علت این امر این است که این کار میتواند در تثبیت جایگاه کسب و کارها در نگاه مشتری تاثیرگذار باشد.

خرید سیم کارت 0912

خرید سیم کارت 0912 با شماره رند برای هر خانم و آقایی که با گوشی تلفن همراه خود کار می کند یکی از نیازهای ضروری است. وقتی سیم کارت رند دارید برای مشتری های خود ارزش بیشتری قائل می شوید و این می تواند جایگاه بالایی در نگاه مشتری بسازد. وقتی که مشتری خیلی راحت شماره تلفن شما  را به یاد می آورد خیلی سریع می تواند با شما ارتباط برقرار کند که این ارزش افزوده ای برای شما ایجاد خواهد کرد.

در دنیای پرمشغله امروزی که افراد خیلی از تاریخ ها ، اعداد مهم زندگی شان و حتی تلفن همراه خود را به یاد نمی آورند داشتن سیم کارت رند می تواند تفاوتی ایجاد کند و از این تفاوت لذت ببرید.

خرید سیم کارت 912 به دلیل مزایایی که دارد، در میان افراد بسیار رایج است. در این مطلب با نام بردن انواع کد سیم کارت 912 و مزایای هر یک، یک راهنمای جامع برای خرید سیم کارت 912 تهیه شده است.

خرید سیم کارت 912 کد 1 

​سیم کارت 912 کد 1 به شماره تلفنی گفته می‌شود که بعد از پیش شماره 912، عدد 1 قرار گرفته است. 

از آنجا که خرید سیم کارت 0912 با کد 1، اعتبار اجتماعی بسیار بالایی دارد و برای استفاده تجاری و برندینگ مناسب است؛ طرفداران بسیاری دارد ولی این کد از سیم کارت همراه اول، قیمت نسبتا بالایی دارد.

خرید سیم کارت کد 1 باعث می‌شود در اولین تماس، خود را فردی معتبر جلوه دهید و در معاملات و مذاکرات کاری خود بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید. اکثر مدیران شرکت‌های بزرگ و افراد صاحب نام مشتری‌های اصلی این سیم کارت‌ها محسوب می‌شوند و می‌توانید شما هم برای خرید این سیم کارت‌های معتبر هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

خرید سیم کارت 912 کد 0 

کد صفر 912 به خط موبایلی گفته می‌شود که پس از پیش شماره 912، عدد صفر می‌آید. 

به همین علت اگر بخواهید شماره‌ای رند یا شماره‌ای خاص بین آن‌ها پیدا کنید، بسیار راحت‌تر از کدهای دیگر و قدیمی‌تر است. افرادی که شماره موبایل برایشان مهم است ممکن است از کد صفر نیز استقبال زیادی کنند.

مهم ترین ویژگی های این سیم کارت، قیمت بسیار مناسب و تنوع شماره های آن است.  

ممکن است تصور کنید سیم کارت‌های کد صفر برخی از قابلیت‌های سایر کدها را ندارند که با قیمت کمتری فروخته می‌شوند. ولی بهتر است بدانید کد صفر هیچ فرقی با سایر کدهای 912 ندارد. دلیل قیمت پایین آن، قدمت کمتر آن است.

آنتن دهی سیم کارت و اینترنت در این نوع سیم کارت هیچ تفاوتی با دیگر کدها ندارد و کیفیت عملکرد آن کاملاً مشابه آن‌هاست. از این رو می‌توانید خرید سیم کارت 0912 با کد 0 را به راحتی و با قیمت مناسب انجام دهید.

خرید سیم کارت رند

خرید سیم کارت 0912 کد 2

سیم کارت‌های 912 هر چند مربوط به شهر تهران است ولی در سطح کشور به علت اعتبار بالایی که دارند از آن‌ها استفاده می‌شود. خرید این سیم کارت مزایای بسیاری دارد. از جمله اعتبار مناسب، مناسب برای تبلیغات و داشتن قیمت مناسب تر نسبت به کد ۱.

برای خرید سیم کارت 0912 باید از مراکز معتبر کمک بگیرید. برخی از سیم‌کارت‌ها که دارای کد معتبر مانند 1 یا 2 هستند، به علت قدمتی که دارند معمولاً پیدا کردن خط صفر آن‌ها به سختی صورت می‌گیرد؛ اما برای خرید سیم کارت 0912 صفر با کد 2 می‌توانید از نمایندگی همراه اول محبی که یکی از معتبرترین مراکز خرید سیم کارت است کمک بگیرید. این مرکز سیم کارت‌های کد 2 صفر و کارکرده را به مشتریان ارائه می‌دهد و می‌توانید بین تعداد زیادی سیم کارت، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید

اگر جزو افرادی هستید که باید هر چه سریع‌تر رشد کنید و ارتباطات برای شما و کسب و کارتان اهمیت بالایی دارد، قطعاً داشتن یک سیم کارت معتبر جزو ضروری‌ترین نیازهای شماست. سیم کارت 912 کد 2 از گزینه‌هایی است که می‌توان از آن در این زمینه بهره برد.

خرید سیم کارت 0912 با کد 3

از مهمترین مزایای خرید سیم کارت 0912 با کد 3 می توان به این موضوع اشاره کرد که این سیم کارت از دسته کدهای قدیمی سیم کارت است و نسبتا شناخته شده است. همچنین قیمت میان رده ای دارد و عموما اکثر جامعه قدرت خرید آن را دارند

خرید سیم کارت 0912 کد 9 

به سیم کارتی که شماره آن پس از پیش شماره 0912 عدد 9 وارد می‌شود، سیم کارت کد 9 می‌گویند. از مزایای خرید سیم کارت 912 با این کد این است که تنوع بالایی داشته و قیمت این سیم کارت نیز ارزان است.

کلام آخر

برای خرید سیم کارت 912 با شماره رند میتوانید از طریق وب سایت رند هر شماره ای را با ویژگی مورد نظر خود بیابید و خریداری کنید. وب سایت رند یک سایت مرجع در این زمینه است که میتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

 

 

صیغه موقت

 

1- ایا می توان با خانمی که سالهاست شوهرش او را ترک کرده و رفته عقد موقت خواند؟

عقد با زن شوهردار حرام و باطل است.

 

2-صیغه موقت با دختری بدون اجازه گرفتن از پدرش چه حکمی دارد ؟

اگر دختر باکره بالغ و رشیده باشد و در تصمیم گیری های مهم زندگی نسبت به خود مانند کارمند شدن نسبت به مال خود مانند خرید و فروش و بخشش اموال خود هم از نظارت پدر و مادر مستقل باشد ، بنابر احتیاط واجب جایز نیست بدون اجازه ولی (پدر یا جدّ پدری) عقد کند ، و در این فرض می تواند به فقیه دیگری با رعایت ترتیب در اعلمیت رجوع کند.

 

3- آیا مردی که زن ندارد می تواند با زن کافر کتابی صیغه موقت کند؟

مردی که زن مسلمان ندارد می تواند با زنان کافر کتابی (مسیحی یا یهودی) ازدواج موقت کند، و چنان چه ولی او (پدر یا جد پدری) از دخالت کردن در امر ازدواج به طور مطلق خودداری کند اجازه او لازم نیست.

 

4- آیا مرد میتواند بدون اینکه به همسر خودش اطلاع دهد با زن کافر کتابی صیغه موقت کند؟

مردی که زن دائم یا موقت مسلمان داشته باشد بدون اجازه همسر خود نمی تواند با زن یهودی یا مسیحی صیغه موقت کند ، حتی اگر اجازه دهد نیز بنا بر احتیاط واجب جایز نیست.

 

5- ازدواج دائم یا صیغه موقت  با خانم بودائی چه حکمی دارد ؟اگر این مسلمان شود چطور؟

ازدواج دائم یا موقت با زن کافر غیر اهل کتاب جایز نیست و عقد باطل است، مگر این که مسلمان شود. برای مسلمان شدن کافی است که شهادتین را بگوید در حالی که معنای آن را بداند وبداند که با این کار مسلمان می شود ولی لازم نیست قلبا پذیرفته باشد، و اگر ولیّ او (پدر یا جد پدری) کافر باشد اجازه او شرط نیست.

 

6-زنی که ۵۰ سالش است ولی هنوز خون حیض می بیند ایا برای ازدواج بعدی عده دارد؟چه زمانی عده ندارد؟

زن تا شصت سال قمری یعنی ۵۸ سال و ۸۰ روز شمسی اگر خون ببیند عده دارد. بله اگر زن پنجاه سال قمری را رد کرد و از دیدن خون حیض مایوس شده باشد مثلا مدتهای زیادی خون حیض نمی بیند، برای ازدواج مجدد عده ندارد.

خواندن صیغه موقت

7-اگر خانمی بیوه یا مطلقه باشد برای عقد کردن با ایشان اجازه کسی لازم است؟

ازدواج دائم یا موقت با زن بیوه یا مطلقه بعد از تمام شدن عده، وفات یا طلاق بدون اجازه ولی جایز است، البته به شرط این که در عقد صحیح به او دخول شده باشد هر چند از پشت، و بهتر است از ولی خود اجازه بگیرد و اگر ولی نداشت از برادرش اجازه بگیرد.

 

8-آیا صیغه موقت حتما باید عربی خوانده شود؟

بنابر احتیاط واجب با فرض تمکن از عقد عربی عقد فارسی خوانده نشود.

 

9-آیا مرد می تواند با دختر خواهر یا دختر برادر همسرش بدون اینکه به همسرش بگوید صیغه موقت کند؟

مگر با اجازه همسرش نمی تواند


10-در اسلام مدت صیغه موقت چه مقدار باید باشد ؟

به هر مقدار که توافق طرفین است اما نباید از محتمل عمر یکی از زوجین بیشتر باشد.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

بهترین رستوران کیش

یکی از مکان هایی که هر کسی تمایل به سفر به آن را دارد؛ جزیره زیبای کیش است. این جزیره زیبا علاوه بر داشتن جاذبه های توریستی و سواحل زیبا، به دلیل داشتن امکانات توریستی فوق‌العاده از محبوبیت بالایی میان گردشگران برخوردار است.

بهترین رستوران کیش

نکته‌ای که در سفر به کیش باید به آن توجه نمود، صرف غذا در بهترین رستوران کیش است. برای صرف غذا توصیه می شود که به یک رستوران خوب و شناخته شده که غذاهای معروف و با کیفیت طبخ می کند بروید، رستورانی که هر نوع غذا مطابق با هر سلیقه‌ای در آن پخته می‌شود، بهترین رستوران در کیش است، به نظر بنده حتما از قبل درباره رستوران هایی که میخواهید برای صرف غذا به آنجا تشریف ببرید، کمی تحقیق داشته باشید، چون سلامتی و لذت بردن از غذاهای آن خیلی مهم است، در این مقاله درباره نحوه یافتن بهترین رستوران کیش و معرفی بهترین رستوران و فست فود کیش می پردازیم.

بهترین رستوران کیش را چطور انتخاب کنیم؟

در انتخاب بهترین رستوران کیش موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

  • احترام به مشتری

  • کیفیت غذا

  • سرعت و کیفیت سرویس دهی

با سنجیدن این چند مورد میتوان بهترین رستوران کیش را یافت. ولی با اضافه کردن یک مورد به این فهرست می توان در یافتن بهترین رستوران بهتر عمل کرد و آن تنوع غذایی است. طبق همه معیارهای ذکر شده در بالا بهترین رستوران کیش، فودلند کیش است. چرا که علاوه بر کیفیت و تنوع غذای آن خدمات فوق العاده ای به مشتریان خود ارائه میدهند.

بهترین رستوران کیش منویی از غذاهای خارجی، داخلی، فست فود و ... را گرد هم آورده است. همچنین سفارش آنلاین غذا در کیش با استفاده از سایت فودلند کیش امکان پذیر است و سرعت سرویس دهی آنها از خیلی از رستوران های تهران بهتر است. 

از بهترین رستوران کیش باید چه توقعی داشت؟

از بهترین رستوران کیش باید توقع سرویس دهی خوب و کیفیت و تنوع بالای غذاها را داشت. ماهی، میگو، کوسه غذاهای جنوبی باید در بهترین رستوران تماما در منو حضور داشته باشند. با یکبار امتحان مشتری فودلند کیش می شوید.

بهترین رستوران کیش کدام است؟

رستوران فودلند کیش را باید یکی از بهترین رستوران‌های کیش در زمینه ارائه انواع غذاهای بین‌الملی، از جمله فست فودها دانست. فضای فودلند کیش بسیار زیبا و شیک طراحی شده است؛ و قطعا شما و مهمانان‌تان از حضور در این فضا لذت خواهید برد. فضای داخلی فودلند یا سرزمین غذای کیش را می‌تواند آرامشی عجیب را برای شما به ارمغان بیاورد تا با لذت هرچه تمام‌تر در فضایی مطبوع به صرف یک وعده خوشمزه بپردازید.

ویژگی های رستوران فودلند کیش

فودلند کیش دارای 3 سالن بزرگ و زیبا است؛ که هر کدام به سبکی خاص و کاملا متفاوت با 2 سالن دیگر، طراحی شده است. این کار باعث شده است شما حق انتخاب مناسبی برای محل صرف غذا داشته باشید.

منوی فودلند، بهترین رستوران کیش

این رستوران از نظر تنوع غذاهای ارائه شده نیز، از جمله رستوران‌های بسیار فعال و گسترده کیش است. رستورانی با منویی مفصل که نزدیک به 100 نوع غذا را در خود جای داده است ؛ و آن را به بهترین شکل ممکن برای شما سرو می‌کند.

این تنوع بالا باعث می‌شود دیگر نگران سلیقه‌های متفاوت غذایی نباشید. به‌خصوص اگر به‌صورت خانوادگی به این رستوران می‌روید؛ دیگر لازم نیست نگران تفاوت سلیقه غذایی کودکان‌تان با خودتان باشید.

رستوران فودلند کیش از جمله رستوران‌هایی است که در ساحل جزیره قرار گرفته است. بنابراین در هر ساعتی که قصد صرف یک نهار یا شام خوشمزه را دارید؛ کافی است سری به ساحل مرجان بزنید. این ساحل بسیار زیبا این فرصت را فراهم می‌کند که بعد از صرف یک غذای خوشمزه، فضای مناسبی برای قدم زدم و لذت بردن از زیبایی‌های ساحل مرجان داشته باشید.

همچنین در این رستوران امکان سرو قلیان و چای بعد از غذا نیز وجود دارد؛ که اگر اهلش باشید می‌تواند امتیاز ویژه‌ای محسوب شود.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

خدمات سئو سایت چیست؟

SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است که فرآیند بهبود (بهینه سازی) وب سایت است تا آن وب سایت به راحتی در اینترنت پیدا شود. خدمات سئو سایت در درجه اول بر بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و BING متمرکز است. هرچه یک وب سایت در رتبه بندی موتور جستجو بالاتر باشد، احتمال بازدید از آن بیشتر است. وقتی یک وب سایت بازدید بیشتری داشته باشد ، احتمال رشد کسب و کار بیشتر وجود دارد.

خدمات سئو سایت

آیا انواع مختلفی از خدمات سئو سایت وجود دارد؟ اگر چنین است، آنها چه هستند؟

چندین نوع مختلف بهینه سازی وب سایت وجود دارد. لطفاً در زیر شرح انواع خدمات SEO را پیدا کنید:

  1. خدمات سئو سایت تکنیکال (Technical SEO):  تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد

یکی از عوامل مهم برای بهینه سازی وب سایت و یکی از خدمات سئو سایت، بهینه سازی عوامل فنی است که وب سایت با آن توسعه یافته است. سئو فنی یک سایت میتواند زمان بارگیری وب سایت را کاهش دهد. در زیر عوامل تاثیرگذار در سئو سایت و خدمات سئو سایت که در این قالب ارائه می‌شود را با هم بررسی میکنیم.

سرعت وب سایت

یکی از مهمترین خدمات سئو سایت که توسط یک شرکت سئو ارائه می‌شود، سرعت وب سایت است. الگوریتم رتبه بندی گوگل برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرسش، پاسخ می دهند ، گوگل همچنین در رتبه بندی سرعت وب سایت نیز نقش دارد. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتری را به بازدید کننده وب سایت ارائه می دهد. اگر همه موارد دیگر دو وب سایت با یکدیگر برابر باشد، گوگل یک وب سایت سریعتر را قبل از یک سایت کندتر ارائه می دهد زیرا یک بازدید کننده به احتمال زیاد تجربه بهتری از وب سایت سریعتر خواهد داشت. زمان بارگیری صفحه باید زیر 2.5 ثانیه باشد.

ریسپانسیو بودن برای موبایل

یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی ریسپانسیو بودن یک وب سایت است ، به این معنی که وب سایت متناسب با نوع دستگاه مورد استفاده به کاربر نشان داده شود. وقتی یک وب سایت ریسپانسیو است ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. وب سایت هایی که Responsive نیستند سعی می کنند کل عرض یک صفحه وب را که برای دسک تاپ روی تلفن هوشمند یا تبلت قرار دارد، ارائه دهند. برای متناسب کردن صفحه، باید از محتوای صفحه کم شود، که به طور معمول صفحه را غیر قابل مشاهده می کند. اگر دو وب سایت در همه موارد دیگر برابر باشند، گوگل یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه را قبل از یک سایت غیر ریسپانسیو ارائه می دهد.

داشتن گواهی SSL (HTTPS)

گوگل مانند کاربران خود وب سایت هایی را که ایمن هستند ترجیح می دهد. یک وب سایت با بدافزار نمونه ای از یک وب سایت ضعیف و ناامن است. مطمئناً ، هیچ کس نمی خواهد با مراجعه به وب سایتی که ایمن نیست ، رایانه خود را آلوده کند. گوگل با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS نسبت به سایت های HTTP پیوسته اهمیت داشتن یک وب سایت امن را افزایش داده است.

HTTPS به این معنی است که وب سایت با گواهی SSL محافظت می شود. SSL مخفف Secured Socket Layer است. این یک پروتکل ارتباطی است که باعث ایجاد ارتباط ایمن بین بازدید کننده و وب سایت می شود. محافظت از اطلاعات وارد شده توسط یک بازدید کننده و دریافت شده توسط وب سایت برای گوگل مهم است ، بنابراین، گوگل به وب سایتی را که دارای SSL محافظت شده باشد (https) نسبت به وب سایتی که (http) نیست رتبه بهتری میدهد.

  1. خدمات سئو سایت On-Page: بهینه سازی عناصر داخل سایت که بر رتبه بندی تاثیر می گذارند.

انواع خدمات سئو سایت

عنوان صفحه و توضیحات متا

به دو دلیل برچسب عنوان و متا توضیحات یک صفحه وب برای خدمات سئو سایت بسیار مهم است. اول ، هر دو باید حاوی کلیدواژه های اصلی شما باشند تا به گوگل کمک کنند معنای محتوای صفحه شما را درک کند. به جای پر کردن کلمات کلیدی، از انواع کلمات کلیدی خود استفاده کنید. بهترین روش استفاده از مترادف ، تغییرات کلمات و تغییر ترتیب کلمات در یک عبارت کلیدی است. یک شرکت خدمات سئو سایت حرفه ای می داند که چگونه برچسب های عنوان و توضیحات متا را برای کمک به رتبه بندی نمایش داده های جستجوی گوگل و بهبود ترافیک ارگانیک بهینه کند.

دلیل دوم مهم بودن عنوان صفحه و توضیحات متا این است که فرصتی برای تمایز نتیجه صفحه وب شما از رقبا فراهم می کنند. شرح و توضیحات دقیق و جذاب صفحه به افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش کمک می کند.

3. خدمات سئو سایت OFF-Page: اجرای عناصر بهینه سازی که مربوط به خود صفحه نیست.

تکنیک های سئو خارج از صفحه به افزایش اقتدار دامنه وب سایت کمک می کند ، که اندازه گیری اعتبار و "توانایی" رتبه بندی خوب وب سایت است. در حالی که سئو در سایت با کمک به موتورهای جستجو برای درک معنای معنایی یک وب سایت و صفحات وب آن ، وب سایت را برای رتبه بندی مناسب عبارات قرار می دهد ، سئو خارج از صفحه به افزایش اقتدار یک وب سایت و تفسیر گوگل از اینکه وب سایت ها باید چه رتبه ای بالاتر داشته باشند کمک می کند. از دیگران.

این نوع از خدمات سئو سایت بک لینک هایی را شامل می‌شوند که از شبکه های اجتماعی یا دیگر سایت ها برای سایت دریافت می‌شود.

یافتن یک شرکت سئو برای دریافت خدمات سئو سایت اهمیت بالایی در موفقیت یک وب سایت دارد. پیشنهاد میکنم در صورتی که احتیاج به مشاوره سئو یا دیگر خدمات سئو سایت دارید به سئو اینجا مراجعه کنید.

  • iran reportaj