iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

خدمات سئو سایت چیست؟

SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است که فرآیند بهبود (بهینه سازی) وب سایت است تا آن وب سایت به راحتی در اینترنت پیدا شود. خدمات سئو سایت در درجه اول بر بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و BING متمرکز است. هرچه یک وب سایت در رتبه بندی موتور جستجو بالاتر باشد، احتمال بازدید از آن بیشتر است. وقتی یک وب سایت بازدید بیشتری داشته باشد ، احتمال رشد کسب و کار بیشتر وجود دارد.

خدمات سئو سایت

آیا انواع مختلفی از خدمات سئو سایت وجود دارد؟ اگر چنین است، آنها چه هستند؟

چندین نوع مختلف بهینه سازی وب سایت وجود دارد. لطفاً در زیر شرح انواع خدمات SEO را پیدا کنید:

  1. خدمات سئو سایت تکنیکال (Technical SEO):  تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد

یکی از عوامل مهم برای بهینه سازی وب سایت و یکی از خدمات سئو سایت، بهینه سازی عوامل فنی است که وب سایت با آن توسعه یافته است. سئو فنی یک سایت میتواند زمان بارگیری وب سایت را کاهش دهد. در زیر عوامل تاثیرگذار در سئو سایت و خدمات سئو سایت که در این قالب ارائه می‌شود را با هم بررسی میکنیم.

سرعت وب سایت

یکی از مهمترین خدمات سئو سایت که توسط یک شرکت سئو ارائه می‌شود، سرعت وب سایت است. الگوریتم رتبه بندی گوگل برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرسش، پاسخ می دهند ، گوگل همچنین در رتبه بندی سرعت وب سایت نیز نقش دارد. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتری را به بازدید کننده وب سایت ارائه می دهد. اگر همه موارد دیگر دو وب سایت با یکدیگر برابر باشد، گوگل یک وب سایت سریعتر را قبل از یک سایت کندتر ارائه می دهد زیرا یک بازدید کننده به احتمال زیاد تجربه بهتری از وب سایت سریعتر خواهد داشت. زمان بارگیری صفحه باید زیر 2.5 ثانیه باشد.

ریسپانسیو بودن برای موبایل

یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی ریسپانسیو بودن یک وب سایت است ، به این معنی که وب سایت متناسب با نوع دستگاه مورد استفاده به کاربر نشان داده شود. وقتی یک وب سایت ریسپانسیو است ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. وب سایت هایی که Responsive نیستند سعی می کنند کل عرض یک صفحه وب را که برای دسک تاپ روی تلفن هوشمند یا تبلت قرار دارد، ارائه دهند. برای متناسب کردن صفحه، باید از محتوای صفحه کم شود، که به طور معمول صفحه را غیر قابل مشاهده می کند. اگر دو وب سایت در همه موارد دیگر برابر باشند، گوگل یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه را قبل از یک سایت غیر ریسپانسیو ارائه می دهد.

داشتن گواهی SSL (HTTPS)

گوگل مانند کاربران خود وب سایت هایی را که ایمن هستند ترجیح می دهد. یک وب سایت با بدافزار نمونه ای از یک وب سایت ضعیف و ناامن است. مطمئناً ، هیچ کس نمی خواهد با مراجعه به وب سایتی که ایمن نیست ، رایانه خود را آلوده کند. گوگل با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS نسبت به سایت های HTTP پیوسته اهمیت داشتن یک وب سایت امن را افزایش داده است.

HTTPS به این معنی است که وب سایت با گواهی SSL محافظت می شود. SSL مخفف Secured Socket Layer است. این یک پروتکل ارتباطی است که باعث ایجاد ارتباط ایمن بین بازدید کننده و وب سایت می شود. محافظت از اطلاعات وارد شده توسط یک بازدید کننده و دریافت شده توسط وب سایت برای گوگل مهم است ، بنابراین، گوگل به وب سایتی را که دارای SSL محافظت شده باشد (https) نسبت به وب سایتی که (http) نیست رتبه بهتری میدهد.

  1. خدمات سئو سایت On-Page: بهینه سازی عناصر داخل سایت که بر رتبه بندی تاثیر می گذارند.

انواع خدمات سئو سایت

عنوان صفحه و توضیحات متا

به دو دلیل برچسب عنوان و متا توضیحات یک صفحه وب برای خدمات سئو سایت بسیار مهم است. اول ، هر دو باید حاوی کلیدواژه های اصلی شما باشند تا به گوگل کمک کنند معنای محتوای صفحه شما را درک کند. به جای پر کردن کلمات کلیدی، از انواع کلمات کلیدی خود استفاده کنید. بهترین روش استفاده از مترادف ، تغییرات کلمات و تغییر ترتیب کلمات در یک عبارت کلیدی است. یک شرکت خدمات سئو سایت حرفه ای می داند که چگونه برچسب های عنوان و توضیحات متا را برای کمک به رتبه بندی نمایش داده های جستجوی گوگل و بهبود ترافیک ارگانیک بهینه کند.

دلیل دوم مهم بودن عنوان صفحه و توضیحات متا این است که فرصتی برای تمایز نتیجه صفحه وب شما از رقبا فراهم می کنند. شرح و توضیحات دقیق و جذاب صفحه به افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش کمک می کند.

3. خدمات سئو سایت OFF-Page: اجرای عناصر بهینه سازی که مربوط به خود صفحه نیست.

تکنیک های سئو خارج از صفحه به افزایش اقتدار دامنه وب سایت کمک می کند ، که اندازه گیری اعتبار و "توانایی" رتبه بندی خوب وب سایت است. در حالی که سئو در سایت با کمک به موتورهای جستجو برای درک معنای معنایی یک وب سایت و صفحات وب آن ، وب سایت را برای رتبه بندی مناسب عبارات قرار می دهد ، سئو خارج از صفحه به افزایش اقتدار یک وب سایت و تفسیر گوگل از اینکه وب سایت ها باید چه رتبه ای بالاتر داشته باشند کمک می کند. از دیگران.

این نوع از خدمات سئو سایت بک لینک هایی را شامل می‌شوند که از شبکه های اجتماعی یا دیگر سایت ها برای سایت دریافت می‌شود.

یافتن یک شرکت سئو برای دریافت خدمات سئو سایت اهمیت بالایی در موفقیت یک وب سایت دارد. پیشنهاد میکنم در صورتی که احتیاج به مشاوره سئو یا دیگر خدمات سئو سایت دارید به سئو اینجا مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۲/۰۸
  • iran reportaj

نظرات (۱)

تحلیل نرخ کلیک گوگل ادز به صورت تضمینی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی