iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

ما در بیشتر مواقع وقتی می خواهیم به جایی برویم مطابق رسم و مقررات آن مکان لباس می پوشیم. ارگان های نظامی هم یکی از سخت گیرترین و جدی ترین ارگان ها در همه کشورهاست که لباس مخصوص به خودشان را دارند. همه ما تا به حال لباس سربازی را دیده ایم. این لباس ها معمولا سبز لجنی با طرح شطرنجی هستند. امروز در این مقاله می خواهیم درباره ویژگی هایی که در خرید لباس نظامی باید در نظر بگیریم را صحبت کنیم.


لباس سربازی

طرح های لباس سربازی

یکی از ماموریت های سربازان و افراد نظامی استتار در مکان های مختلف است پس باید لباس سربازی طوری باشد که به راحتی قابل استتار باشند. با توجه به مستتر شدن سربازان و تک تیراندازها مدل های مختلفی برای پوشاک نظامی به وجودآمده است. لباس سربازی برای استتار انواع مختلفی دارد مانند لباس استتار جنگلی، شکار، کویری، هوایی، دریایی و غیره.

از رایج ترین و پرکاربردترین لباس های نظامی می توان به طرح شطرنجی و پلنگی اشاره کرد. طراحی مدل پلنگی و شطرنجی برای استتار، یکسان است فقط در سایز و نوع رنگ بندی باهم تفاوت دارند. 

یکی از موارد مهم در خرید لباس نظامی، شرایط آب و هوایی منطقه ای است که آن ارگان قرار دارد، مثلا در مناطق کویری لباس سربازی به رنگ های قهوه ای و خاکی است،  در محیط های جنگل از رنگ سبز و لجنی، در مناطق برفی از رنگ سفید و در شرایط دریا و هوا از ترکیب آبی و سفید استفاده می شود. همان طور که می بینید تمام این رنگ ها با توجه به اصل استتار برای سربازان انتخاب می شوند.

لباس نظامی

انواع مختلف طرح های لباس سربازی

  • کامپیوتری (شطرنجی)

در این طرح از لباس سربازی، مربع های بسیار زیاد و کوچک وجود دارد که قابلیت استتار در محیط های زیادی را فراهم می کند. الگوهای کوچک و بزرگی که به صورت پیکسل و پلکانی در این لباس وجود دارند باعث می شوند که سربازان  در محیط های با رنگ های مختلف به راحتی مستتر شوند.

  • طرح پلنگی

مشهورترین طرح در خرید لباس نظامی، طرح پلنگی یا چریکی است. همان طور که از نامش مشخص است طرح آن شبیه به پوست پلنگ است و از طرفی هم شبیه ابرهای در هم رفته است. 

جنس پارچه لباس سربازی

  • پارچه ترگال کجراه

این پارچه ۲۹۰ گرم وزن دارد و به طرح های پلنگی، کامپیوتری یا ساده دوخته می شود. پارچه ترگال ساده پرکاربرد ترین البسه در صنایع نظامی است چون زیر دست بهتری دارد. این پارچه از الیاف پلی استر و ویسکوز درست می شود یعنی تار آن پلی استر و پود آن ویسکوز است. پارچه ترگال ساده در انواع رنگ بندی تولید می شود و می توان طرح های مختلفی  روی آن چاپ کرد. 

  • پارچه کتان نظامی

بافت پارچه کتان مربع یا مورب کج راه است و به دلیل داشتن الیاف پنبه کتان نسبت به پارچه ترگال ساده و کجراه بهتر است، چون پنبه از عرق کردن سربازان جلوگیری می کند. پارچه کتان می تواند گزینه خوبی برای خرید لباس نظامی باشد چون علاوه بر اینکه سبک و راحت است استحکام بسیار بالایی نیز دارد اما قیمت آن نسبت به پارچه ترگال نظامی گران تر است.

خرید لباس سربازی

 

خرید لباس سربازی و  نظامی

در خرید لباس نظامی باید راحتی لباس، استحکام، سبک وزن بودن، امنیت را در نظر بگیرید. شما می توانید از بهترین جنس و طرح لباس سربازی را از فروشگاه یونکس تهیه کنید. برای خرید لباس نظامی می توانید به سایت یونکس مراجعه نمایید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

از میان جراحی زیبایی انواع بینی، جراحی بینی های گوشتی سخت ترین و پیچیده ترین آن ها است. شاید تعجب کنید اما عمل بینی استخوانی به مراتب از جراحی بینی گوشتی راحت تر است. فکر می کنید دشواری جراحی بینی گوشتی چه علتی دارد؟ در این مقاله قصد داریم واقعیت های قابل تاملی را درباره عمل بینی گوشتی به شما بگوییم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

آیا بینی من گوشتی است؟

اولین قدم برای دانستن روند جراحی بینی گوشتی دانستن ویژگی های بینی گوشتی است. اگر بینی شما ویژگی های زیر را دارد پس احتمالا شما دارای بینی گوشتی هستید:

  • پوست ضخیم بینی
  • استخوان و غضروف بسیار نرم
  • پره های بینی بزرگ و پهن است.
  • در قسمت تحتانی بینی یعنی نوک آن هیچ استخوانی حس نمی شود
  • پوست بینی چرب و منافذ آن بزرگ است.

جراحی بینی گوشتی

چرا جراحی بینی گوشتی حساس است؟

پیش از این بسیار شنیده می شد که عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است و جراحی این نوع از بینی ها فایده ای ندارد؛ یعنی بعد از مدتی بینی به حالت اولیه اش برمی گردد. شاید در گذشته این چنین بود اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی احتمال برو این اتفاق تقریبا به صفر رسیده است. برای اینکه بینی نازک تر و کوچکتر بشود، جراح چربی زیر پوست را برمیدارد. اگر این میزان چربی، به اندازه کمی برداشته شود نوک بینی به سمت پایین خم و باعث بد فرمی بینی می شود. از طرفی اگر چربی در نوک بینی به میزان خیلی زیاد یا با بی دقتی برداشته شود موجب اختلال در خون رسانی بینی می شود و مشکلات زیادی برای سلامتی بیمار به وجود می آورد.

در این جاست که انتخاب یک پزشک با تجربه و ماهر اهمیت زیادی پیدا می کند. جراحی بینی گوشتی باید بسیار با دقت و با حوصله انجام شود. داشتن تجربه کافی در این زمینه باعث افزایش کارایی عمل بینی شده و درصد موفقیت عمل را بالاتر می برد.

عمل بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی با لیزر واقعیت دارد؟

این ادعا که بینی های گوشتی را می توان با لیزر عمل کرد کاملا بی اساس و فقط یک تیتر تبلیغاتی است. درست است که لیزر در علم پزشکی جایگاه مهمی دارد اما هنوز نمی توان از آن برای از بین بردن قوز بینی یا تغییر بافت بینی استفاده کرد. تنها کاربردی که لیزر در جراحی بینی گوشتی دارد، بریدن پوست و از بین بردن لایه سطحی آن است تا باعث تقویت کلاژن سازی و رفع کک و مک روی بینی بشود. همان طور که پیشتر در مقاله ذکر کردیم بینی های گوشتی پوست ضخیمی دارند و اگر پوست بینی را با لیزر برداریم تغییرات بیشتری را در غضروف بینی می توان اعمال کرد.

عوارض جراحی بینی گوشتی

  • ورم، کبودی، جای برش جراحی و درد
  • سوراخ شدن تیغه بینی
  • کاهش حس بویایی
  • کاهش تنفس از راه بینی
  • کوچک شدن سوراخ های بینی و به دنبال آن کاهش تنفس
  • آسیب به بافت های عمقی
  • خونریزی
  • بی حس شدن بینی

عوارض جراحی بینی گوشتی

بهترین پزشک برای عمل بینی گوشتی

همان طور که گفته شد جراحی بینی گوشتی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. پس نباید به راحتی هر جراحی را برای عمل بینی خود انتخاب کنید. قبل از هرچیزی باید نمونه کارها و سوابق پزشک را در نظر بگیرید. می توانید به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و نمونه کارهای پزشکان این مجموعه را مشاهده کنید.

 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

آیا برایتان پیش آمده که درباره یک موضوع حقوقی مانند نفقه، حقوق خانواده یا حقوق کارگر برایتان سوال پیش بیاید و دلتان بخواهد بدانید قانون درباره آن موضع چه حکمی می دهد؟ در چنین شرایطی باید به یک منبع معتبر و صحیح مراجعه کنید. منبعی که شما مطمئن باشید اطلاعات درستی را به شما می دهد. بدون شک اپلیکیشن شهرداد بهترین گزینه برای شماست. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حقوقی شهرداد با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

نرم افزار حقوقی

ویژگی های نرم افزار حقوقی شهرداد

  1. گردآورنده تمام قانون هایی که از دوران مشروطه تا به امروز در کشور وجود داشته اند

همانطور که می دانید اولین دوره ای که قانون به شکل امروزی توسط مجلس مصوب شد دوران مشروطه بود. بعد از آن قوانینی که در دوران پادشاهان پهلوی و سپس قوانین فعلی که بعد از تشکیل جمهوری اسلامی در مجلس تصویب شدند همگی به صورت تفکیک دوره ها در نرم افزار حقوقی شهرداد وجود دارند.

  1. دسته بندی موضوعی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حقوقی شهرداد این است که قوانین را با توجه به موضوعات آنها دسته بندی کرده است. این خصوصیت باعث شده کاربران خیلی سریع و راحت بتوانند به موضوعات، قانون یا ماده مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

  1. قرابت قوانین با یکدیگر

قوانین، ماده ها و تبصره ها همگی باهم در ارتباطند. تیم شهرداد مفاد قوانینی که به یکدیگر مربوط هستند و با هم ارتباط نزدیکی دارند را جمع آوری کرده اند و در نرم افزار شهرداد قرار داده اند.

نرم افزار حقوقی شهرداد

  1. جمع آوری پرسش و پاسخ از سوالات متداول کاربران

تیم شهرداد در هر موضوعی، سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید را پیش بینی کرده اند که اگر شما روی بخش "وابسته" کلیک کنید می توانید پرسش و پاسخ های بسیار زیادی را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. احتمالا شما می توانید جواب سوال خود را در این پاسخ ها بیابید.

  1. ارائه تمام قوانین، ماده ها و تبصره ها

همانطور که می دانید هر قانون تعداد زیادی ماده و تبصره دارد. شما در نرم افزار حقوقی شهرداد می توانید تمام این قوانین را به صورت کامل همراه با ماده و تبصره ها پیدا کنید.

  1. ارائه جدیدترین قوانین حقوقی 

هر هفته قوانین جدیدی در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود. یکی از ویژگی هایی که مختص نرم افزار حقوقی شهرداد می باشد این است که جدیدترین و به روز ترین قوانین و ماده ها برای کاربران جمع آوری می شود. 

اپلیکیشن حقوقی

شهرداد

متخصصان حقوقی و وکلای تیم شهرداد سال ها سابقه وکالت داشته و با تمام قوانین و مفاد آنها آشنایی کامل دارند. برای راحتی کاربران، تیم شهرداد نتایج سال ها تجربه و کار خود را در نرم افزار حقوقی خود قرار داده اند. نرم افزار حقوقی شهرداد املا رایگان است. پیشنهاد می کنیم که حتما این اپلیکیشن را دانلود و از آن برای برطرف کردن سوالات حقوقی خود استفاده کنید.

 

 

 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

 

در گذشته و به دلیل همه گیر نبودن استفاده از کامپیوتر برای کارهای مدیریت و اداری، بیشتر از کاغذ استفاده می شد. استفاده از کاغذ برای کارهای اداری و مدیریت علاوه بر هزینه های سرسام آور کاغذی که به مدیران شرکت ها وارد می کند، دردسرهای زیاد و تمام ناپذیر خود را دارد که شامل مشکلات آرشیو کردن، دسته بندی کردن و نیاز به مکانی برای قرار دادن آرشیوهای فایل های دسته بندی دارد. (یک شرکت بسیار بزرگی را فرض کنید که می خواهد فایل های مشتریان 5 سال اخیر خود را آرشیو کند)

 علاوه بر این ها، پیدا کردن یک فایل در میان آرشیو  ذخیره شده شما، دردسر بسیار بزرگی است که در بهترین حالت و به فرض اینکه شخص آرشیو کننده بسیار آدم با دقت و منظمی بوده، مدت زیادی طول خواهد کشید و سازماندهی آن کار سخت و دشواری است. به دلیل این مشکلات سرسام آور بود که مهندسان کامپیوتر و افرادی که در زمینه برنامه نویسی تخصص دارند، دست به کار شده و با تولید برنامه های مختلف مدیریت طور، کار را برای شرکت ها و مدیران راحت می کنند. 

در عرصه دندانپزشکی و مدیریت مطب دندانپزشکی، اما هیچ برنامه ای برای مدیریت مطب و کلینیک وجود نداشت؛ تا اینکه شرکت لبخند،  نرم افزار مطب دندانپزشکی را در کنار نرم افزار اندروید دندانپزشکی ارائه داد و کار  را برای افرادی که مطب دندانپزشکی داشتند، راحت نمود. در ادامه ما به بررسی نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند+ امکانات یک نرم افزار اندروید دندانپزشکی خواهیم پرداخت. اگر شما دارای یک مطب دندانپزشکی هستید و قصد دارید از شر کاغذ بازی و هزینه های زیاد کاغذ خلاص شوید، پس با ما همراه شوید تا شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای مطب دندانپزشکی آشنا کنیم. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید باشد.

نرم افزار اندروید دندانپزشکی

نرم افزار اندروید دندانپزشکی چه ویژگی هایی را باید دارا باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید با نرم افزار مطب دندانپزشکی به طور کامل آشنا باشید و بدانید که چه توقعاتی را می تواند بر طرف نماید. در ادامه نرم افزار اندروید دندانپزشکی مانند نرم افزار اندروید دندانپزشکی لبخند وارد  داستان می گردد تا اطلاعات اساسی را برای مدیریت کلینیک مانند دندانپزشک و… ارسال کند. نرم افزار اندروید دندانپزشکی اطلاعات نوبت دهی و لیست آن را از طریق سرور اصلی برنامه به صورت آنلاین دریافت می کند و سپس آن را برای صاحب نرم افزار و خرید نرم افزار اندروید دندانپزشکی ارسال می کند. نرم افزار اندروید دندانپزشکی پیغام های شما را در بخش های مختلف کنترل می کند. دسترسی شما باید به طور کامل داده شده باشد تا مثلا به عنوان سوپروایزر بخش لابراتوار، فعالیت امروز تیم خود را از راه دور مشاهده و مدیریت کنید. از طرفی نرم افزار های اندروید نسبت به ios در کشور ما بیشتر جا افتاده اند، چرا که تحریم های ضد بشری باعث شده اند که ما نتوانیم از امکانات هزینه بر شرکت اپل استفاده کنیم که البته مشکلاتی را پیش آورده است.

راهکاری که در بیشتر مواقع برای حل مشکلات این نرم افزار ها استفاده شده و نرم افزار اندروید دندانپزشکی هم آن را دنبال می کند، برقراری نرم افزارهای تحت وب است تا به جای اپلیکیشن ios و اندروید کارایی داشته باشد و شما دیگر درگیر عدم دسترسی به اپلیکیشن نباشید.

می توانید برای استفاده از نرم افزار اندروید دندانپزشکی به وب سایت لبخند مراجعه کنید.

نرم افزار مطب دندانپزشکی

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند، قابلیت نصب روی سیستم عامل ویندوز و اندروید و ios را دارد و هم چنین به صورت آفلاین بر روی دستگاه شما نیز کار می کند. در نسخه نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند، حداکثر 4 پزشک می توانند از آن استفاده کنند که برای یک مطب دندانپزشکی عدد مناسبی است و به خاطر همین موضوع نرم افزار مطب دندانپزشکی نامیده شده است.( این شرکت نرم افزاری مشابه برای کلینیک و حتی دانشگاه نیز در نظر گرفته است.) 

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند دارای یک سری امکانات پایه است که قابلیت اضافه کردن امکانات مورد نیاز بنابر درخواست مشتری وجود دارد. 

 

این پست ادامه دارد…….



 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

سئو چیست؟

برای درک بهتر سئو چیست، می توان گفت که در واقع زیر مجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ می باشد. تمامی مدیران دیجیتال مارکتینگ به سئو توجه ویژه دارند و آن را در اولویت های کاری خود قرار می دهند. سئو یک نوع  بازاریابی است که در آن به کمک موتور جستجوگر گوگل می توانید از نقاط مختلف دنیا، بازدید کننده جذب کنید و از این طریق به کسب و کار خود رونق بیشتری بدهید.

سئو چیست

تعریف دقیق سئو

کلمه‌ SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به صورت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  ترجمه کرد.

اهمیت سئو چیست؟

در جواب این سوال تنها نمی توان به یک علت اکتفا کرد. 

با توجه به آمار ها نشان داده شده است که در هر ثانیه بالغ بر 63000 جستجو در گوگل صورت می گیرد. لذا 61 درصد از کسب  و کار های دنیا، بازاریابی اینترنتی با استفاده از بهینه سازی را اصلی ترین روش خود می دانند. و در آخر می توان گفت نرخ تبدیل به مشتری و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است.

سئو سایت

هدف روش های سئو

هدف از سئو کسب رتبه بالا برای سایت در وب می باشد طوری که موتورهای جستجوگر به  سایت توجه کنند و آن را در لیست نتایج بالا قرار دهند. 

انواع سئو

همانطور که هر کاری می تواند به منظور خوب یا بد انجام شود، سئو هم مانند دو روی سکه است که می تواند هم به نفع شما عمل کند و هم به ضرر شما. 

سئو کلاه سفید:

سئو کلاه سفید به مجموعه ای استراتژی ها و روش هایی  گفته می شود که تابع قوانین موتور های جست و جو هستند. تمرکز اصلی این نوع را می توان ارائه محتوا ها و مطالب ارزشمند به کاربر تلقی کرد.

سئو کلاه سیاه:

در مقابل سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه قرار دارد. در تعریف سئو کلاه سیاه می توان گفت: به تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتور جست و جو دارد و این بدین معناست که امکان به دست آوردن رتبه ای بالا در گوگل وجود دارد اما ریسک پنالتی شدن و خارج شدن از نتایج جست و جو نیز بسیار است. این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد.

سئو کلاه خاکستری:

اما سئوی واقعی که در عمل استفاده می شود ترکیبی از سیاه و سفید می باشد اما طوری که به رتبه سایت لطمه ای وارد نشود و رتبه سایت بالاتر رود. 

سئو چیست

مشاور سئو کیست؟

تا اینجای کار، فهمیدیم که سئو چیست، برای بهینه سازی سایت خود نیازی نیست خودتان آن را پیاده سازی کنید چرا که هم یاد گیری سئو زمان می برد و هم پیاده سازی آن. در حالی که می توانید از یک متخصص سئو مشاوره بگیرید.

متخصص سئو به فعالیت هایی که در رابطه با بهینه سازی سایت هستند احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل، آگاهی کافی دارد. 

موفقیت یک سایت رابطه مستقیم با متخصص سئوی آن دارد به صورتی که هرچه  متخصص سئوی آن نیز فرد کارآزموده تری باشد بازدید سایت بالاتر می رود.

سئو چیست

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه سئو، می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

انسان ها به طور طبیعی عاشق زیبایی هستند و دلشان می خواهد در چشم همه زیبا به نظر بیایند و همه آنها را به خاطر زیباییشان تحسین کنند. تمام اعضای صورت مانند چشم، دهان، ابروها، گونه ها و خط لبخند همگی در افزایش زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی دارند. طبق تحقیقات،  بینی حدود ۱۰٪ از زیبایی کل چهره را تشکیل می دهد. اهمیت بینی به این علت است که این عضو در مرکز صورت است و زیبایی آن باعث تقارن و تناسب تمام اعضای چهره بشود، به همین خاطر تعداد عمل زیبایی بینی در ایران و جهان به سرعت رو به افزایش است.  در این مقاله می خواهیم به بررسی انواع عمل زیبایی بینی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

عمل زیبایی بینی

چه کسانی عمل زیبایی بینی انجام می دهند؟

همان طور که از نام آن مشخص است این عمل کاملا جنبه زیبایی دارد و برای برطرف کردن مشکلات تنفسی و عیوب بینی به کار می رود. معمولا کسانی که از اندازه یا فرم بینی خود ناراضی هستند جراحی زیبایی بینی را انجام می دهند. در این عمل پزشک خواسته بیمار را می شنود و با توجه به نوع بینی او به بیمار مشاوره می دهد.

انواع عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی طبیعی

در این نوع از جراحی بینی همان طور که از نامش معلوم است بینی فرم طبیعی خود را تا حد زیادی حفظ می کند و پزشک فقط در حدی که مشکلات و نقص های ظاهری آن برطرف بشود آن را تغییر می دهد. عمل زیبایی بینی طبیعی امروزه در بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب شده است؛ خصوصا آقایان که چندان تمایلی ندارند کسی بفهمد آنها بینی شان را عمل کرده اند. نیمی از خانم هایی که تصمیم گرفته اند بینی خود را عمل کنند، تقاضای عمل بینی طبیعی را دارند.

عمل زیبایی بینی طبیعی

عمل زیبایی نیمه فانتزی

در جراحی زیبایی نیمه فانتزی بینی کمی کوچکتر از اندازه طبیعی خود است و برخلاف عمل بینی طبیعی کاملا مشخص است که بینی قبلا جراحی شده است. 

عمل زیبایی بینی فانتزی

به عمل بینی فانتزی، عمل بینی عروسکی یا خوکی نیز گفته می شود. ویژگی بارز بینی های فانتزی نوک بینی سربالا، قوس بسیار زیاد در بینی و اندازه بسیار کوچک آن است. تفاوت اصلی بین عمل زیبایی طبیعی و عمل بینی فانتزی در زاویه نوک بینی با لب بالا است. به طوری که زاویه لب بالا با نوک بینی در جراحی بینی طبیعی حدود ۹۵ درجه و در عمل بینی فانتزی تقریبا ۱۰۵ درجه است.

خطرات و عوارض انواع عمل زیبایی بینی

در عمل بینی فانتزی پزشک فرم و شکل بینی را کاملا تغییر می دهد و به همین خاطر عوارض و مشکلاتی که بعد از عمل ممکن است برای بیمار پیش بیاید در جراحی بینی فانتزی بیشتر است؛ در حالی که در عمل بینی طبیعی فقط مشکلات سطحی و ظاهری برطرف می شود و به همان نسبت مشکلات تنفسی و عصبی کمتری برای بیمار پیش بینی می شود. شاید به همین دلیل است که میزان تقاضا برای عمل زیبایی بینی طبیعی روز به روز افزایش می یابد و در عوض دیگر افراد زیادی خواستار عمل بینی فانتزی نیستند.

خطرات عمل زیبایی بینی

انتخاب پزشک با تجربه برای عمل زیبایی بینی

بدون شک مهم ترین کاری که شما باید انجام بدهید، انتخاب بهترین پزشک برای جراحی بینی است. جراحی زیبایی بینی را نمی توان به طور عجله ای انجام داد و باید در این مورد وسواس زیادی به خرج بدهید. تجربه و مهارت دو عنصر ضروری و جدانشدنی در عمل بینی هستند که پزشکان مجموعه دکتر تهران بیوتی این ویژگی ها را دارند و با سوابق درخشانی که در این زمینه دارند بارها و بارها مهارتشان را ثابت کرده اند. می توانید برای اطلاعات بیشتر درمورد این کلینیک زیبایی به سایت دکتر هران بیوتی مراجعه کنید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

 

 

جدیدترین خبری که در طی یک ماه گذشته درباره سامانه احراز هویت امتا منتشر شد، مبتنی بر الزام احراز هویت دیجیتال در سامانه امتا برای خرید مسکن و یا خرید طلا بود.

این خبر مبنی بر این موضوع بود که خرید و فروش طلا و مسکن بدون احراز هویت غیر مجاز است و هیچ شخصی بدون احراز هویت نمی تواند این کار را انجام دهد.

برای همین موضوع ما در این مقاله به بررسی احراز هویت دیجیتال امتا در سامانه امتا خواهیم پرداخت و در ادامه نیز درباره دامنه اینترنتی با یکدیگر به بحث خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

سامانه احراز هویت امتا


 

سامانه احراز هویت امتا

امتا مخفف احراز مشتریان تجارت الکترونیکی می باشد. هدف ایجاد سامانه احراز هویت امتا مبنی بر عدم انجام احراز هویت های مختلف در سامانه های دیگر است و قرار است که با انجام احراز هویت دیجیتال شما در سامانه امتا، شما دیگر هیچ نیازی به ثبت نام  و احراز هویت در هیچ سامانه دیگری نخواهید داشت. البته ناگفته نماند که احراز هویت دیجیتال در سامانه امتا در حال حاضر فقط برای خرید خودرو و طلا و مسکن صورت می گیرد ولی در آینده زمینه های دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد.

احراز هویت دیجیتال در سامانه امتا چگونه است؟

برای احراز هویت در سامانه امتا شما نیاز دارید که چند مرحله کاملا ساده و راحت را در سایت احراز هویت امتا به آدرس ecsw.ir را طی کنید. امتا مخفف احراز مشتری تجارت الکترونیکی می باشد.

 

مراحل احراز هویت در سامانه امتا به این صورت می باشد.

 

هنگامی که وارد سایت احراز هویت امتا گردیدید، بر روی گزینه سبز رنگ ثبت نام کلیک کنید.

 

در این مرحله لازم است که شما اطلاعات سیم کارت خود (شماره تلفن همراه) را وارد کنید.

 

در مرحله بعد از شما خواسته می شود که اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی و… را وارد کنید. اطلاعات زیر را وارد کرده و سپس کد ارسالی به شماره تلفن همراه خود را برای احراز هویت وارد کنید.

 

در این مرحله وارد مشخصات کارتی و ایمیل و موارد دیگر شوید. اطلاعات صحیح خود را وارد کنید و بدین گونه احراز هویت سامانه امتا صورت می گیرد.

 

نکاتی که باید در انتخاب نام دامنه رعایت شود:

دامنه اینترنتی

نام دامنه علاوه بر اینکه باید مربوط به کسب و کار شما باشد به راحتی هم پیدا شود و خیلی پیچیده یا طولانی نباشد. اهمین انتخاب نام دامنه به اندازه انتخاب نام برای یک شرکت جدید است و معادل آن نیاز به وقت گذاشتن و جستجو دارد. در ادامه به نکاتی برای انتخاب نام دامنه اشاره خواهیم کرد.

1- نام دامنه اینترنتی بهتر است کوتاه و مختصر باشد. هرچند که می توان لغتی حاوی 63 حرف را انتخاب کرد اما در دنیای وب آدرس هایی که تایپ آنها بیشتر از 3-4 ثانیه طول بکشد هیچ شانسی در برای رقابت ندارند. خواندن و بخاطر سپردن یک اسم دامنه ی کوتاه بسیار راحت تر خواهد بود بنابراین قطعاً انتخاب بهتری است.

2- تلفظ نام یک دامنه اینترنتی باید راحت باشد.

3- سعی کنید نام منحصر بفردی برای دامنه اینترنتی خود انتخاب کنید. دامنه منحصر به فرد کمک زیادی به برندسازی محصولات،شرکت یا کسب و کار شما می کند.

منبع=https://www.rond.ir/Domain

امیدوارم از مقاله زیر لذت کافی برده باشید. در صورت هر گونه سوال و پیشنهادی درباره سامانه احراز هویت دیجیتال امتا و هم چنین  دامنه اینترنتی می توانید در پست زیر با ما در ارتباط باشید.

 

  • iran reportaj