iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

 

در گذشته و به دلیل همه گیر نبودن استفاده از کامپیوتر برای کارهای مدیریت و اداری، بیشتر از کاغذ استفاده می شد. استفاده از کاغذ برای کارهای اداری و مدیریت علاوه بر هزینه های سرسام آور کاغذی که به مدیران شرکت ها وارد می کند، دردسرهای زیاد و تمام ناپذیر خود را دارد که شامل مشکلات آرشیو کردن، دسته بندی کردن و نیاز به مکانی برای قرار دادن آرشیوهای فایل های دسته بندی دارد. (یک شرکت بسیار بزرگی را فرض کنید که می خواهد فایل های مشتریان 5 سال اخیر خود را آرشیو کند)

 علاوه بر این ها، پیدا کردن یک فایل در میان آرشیو  ذخیره شده شما، دردسر بسیار بزرگی است که در بهترین حالت و به فرض اینکه شخص آرشیو کننده بسیار آدم با دقت و منظمی بوده، مدت زیادی طول خواهد کشید و سازماندهی آن کار سخت و دشواری است. به دلیل این مشکلات سرسام آور بود که مهندسان کامپیوتر و افرادی که در زمینه برنامه نویسی تخصص دارند، دست به کار شده و با تولید برنامه های مختلف مدیریت طور، کار را برای شرکت ها و مدیران راحت می کنند. 

در عرصه دندانپزشکی و مدیریت مطب دندانپزشکی، اما هیچ برنامه ای برای مدیریت مطب و کلینیک وجود نداشت؛ تا اینکه شرکت لبخند،  نرم افزار مطب دندانپزشکی را در کنار نرم افزار اندروید دندانپزشکی ارائه داد و کار  را برای افرادی که مطب دندانپزشکی داشتند، راحت نمود. در ادامه ما به بررسی نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند+ امکانات یک نرم افزار اندروید دندانپزشکی خواهیم پرداخت. اگر شما دارای یک مطب دندانپزشکی هستید و قصد دارید از شر کاغذ بازی و هزینه های زیاد کاغذ خلاص شوید، پس با ما همراه شوید تا شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای مطب دندانپزشکی آشنا کنیم. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید باشد.

نرم افزار اندروید دندانپزشکی

نرم افزار اندروید دندانپزشکی چه ویژگی هایی را باید دارا باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید با نرم افزار مطب دندانپزشکی به طور کامل آشنا باشید و بدانید که چه توقعاتی را می تواند بر طرف نماید. در ادامه نرم افزار اندروید دندانپزشکی مانند نرم افزار اندروید دندانپزشکی لبخند وارد  داستان می گردد تا اطلاعات اساسی را برای مدیریت کلینیک مانند دندانپزشک و… ارسال کند. نرم افزار اندروید دندانپزشکی اطلاعات نوبت دهی و لیست آن را از طریق سرور اصلی برنامه به صورت آنلاین دریافت می کند و سپس آن را برای صاحب نرم افزار و خرید نرم افزار اندروید دندانپزشکی ارسال می کند. نرم افزار اندروید دندانپزشکی پیغام های شما را در بخش های مختلف کنترل می کند. دسترسی شما باید به طور کامل داده شده باشد تا مثلا به عنوان سوپروایزر بخش لابراتوار، فعالیت امروز تیم خود را از راه دور مشاهده و مدیریت کنید. از طرفی نرم افزار های اندروید نسبت به ios در کشور ما بیشتر جا افتاده اند، چرا که تحریم های ضد بشری باعث شده اند که ما نتوانیم از امکانات هزینه بر شرکت اپل استفاده کنیم که البته مشکلاتی را پیش آورده است.

راهکاری که در بیشتر مواقع برای حل مشکلات این نرم افزار ها استفاده شده و نرم افزار اندروید دندانپزشکی هم آن را دنبال می کند، برقراری نرم افزارهای تحت وب است تا به جای اپلیکیشن ios و اندروید کارایی داشته باشد و شما دیگر درگیر عدم دسترسی به اپلیکیشن نباشید.

می توانید برای استفاده از نرم افزار اندروید دندانپزشکی به وب سایت لبخند مراجعه کنید.

نرم افزار مطب دندانپزشکی

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند، قابلیت نصب روی سیستم عامل ویندوز و اندروید و ios را دارد و هم چنین به صورت آفلاین بر روی دستگاه شما نیز کار می کند. در نسخه نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند، حداکثر 4 پزشک می توانند از آن استفاده کنند که برای یک مطب دندانپزشکی عدد مناسبی است و به خاطر همین موضوع نرم افزار مطب دندانپزشکی نامیده شده است.( این شرکت نرم افزاری مشابه برای کلینیک و حتی دانشگاه نیز در نظر گرفته است.) 

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند دارای یک سری امکانات پایه است که قابلیت اضافه کردن امکانات مورد نیاز بنابر درخواست مشتری وجود دارد. 

 

این پست ادامه دارد…….



 

  • ۹۹/۰۸/۱۰
  • iran reportaj

نظرات (۱)

مطلب جالبی بود. اینجا درباره جراحی بینی گوشتی مطالب جالب نوشته پیشنهاد می کنم ببینید: http://drtehranb.ratablog.com/post-92923.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی