iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین پارامترها برای یک سازمان یا شرکت حرفه ای، انتخاب فضای برگزاری جلسات، همایشات و کنفرانس ها به بهترین شکل ممکن است. در این مقطع دانستن ویژگی های میز کنفرانس اداری مدرن و لاکچری اهمیت خاصی پیدا می کند. طراحی ویژه میز کنفرانس مطابق با ورک استایل یک مجموعه، نیاز به در نظر گرفتن موارد بسیاری دارد که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

میز کنفرانس مدرن یا کلاسیک؟

تجهیزات مناسب با محیط کار نیاز به طراحی ویژه ای دارند. متاسفانه بر خلاف محیط خانه که می توانیم آن را طبق سلیقه و خواسته خود بچینیم، محیط کار یک استایل مشخص دارد. 

شاید کم و بیش در مجموعه هایی بنا به سبک کاری آن ها، دیده باشیم که از میز کنفرانس کلاسیک استفاده کرده باشند. این موضوع هیچ ایرادی ندارد! اما توجه کنید که طرف مقابل شما در شرکت یا سازمان چه افرادی هستند؟ آیا با مدیران و متخصصان بین المللی در ارتباط هستید؟ یا اغلب با ارباب و رجوع سروکار دارید؟ تمامی این موارد در انتخاب میز کنفرانس مدرن یا کلاسیک تاثیرگذارند.

اصول طراحی میز کنفرانس مدرن

در طراحی میز کنفرانس مدرن، (بر خلاف میزهای کلاسیک بیشتر ظاهر پر زرق و برق اهمیت داشت) به کاربرد صحیح، رعایت اصول استاندارد، انعطاف پذیری محصول و ایجاد احساس راحتی و آرامش اهمیت می دهند. معنای این موضوع این نیست که در طراحی میز کنفرانس مدرن کمتر به جلوه توجه می شود؛ زیرا نما و جلوه در دنیای مدرن معنای دیگری پیدا کرده است.

دیگر رنگ های گرم و پیگمنت دار از انتخابات ما نیستند! ما دنبال رنگ های خنثی و اغلب سرد هستیم. حتی این موارد به راحتی با عناصر دیگر اتاق کنفرانس ست می شوند و در عین حال بسیار شیک و لاکچری هستند.

میز کنفرانس اداری

میز کنفرانس مدرن علاوه بر ظاهر زیبا و شیک امروزی، دارای طراحی بسیار فکرشده ای است. ارتفاع میز کنفرانس، انعطاف پذیری میز و صندلی کنفرانس، رعایت اصول ارگونومی و دیگر موارد همگی در طراحی میز کنفرانس مدرن اهمیت ویژه ای دارند. به همین علت امروزه همه به دنبال شیک ترین و لاکچری ترین میزهای کنفرانس مدرن هستند. برای آشنایی با انواع مدل های میز کنفرانس اداری مدرن در بخش بعد همراه ما باشید.

انواع مدل های میز کنفرانس اداری مدرن

میزهای کنفرانس می توانند طراحی ها و مدل های بسیار جدیدی داشته باشند، شما باید توجه کنید که کدام مورد بهترین ترکیب را در اتاق کنفرانس شما ایجاد می کند؟ کدام گزینه بهترین کاربری را برای شما دارد؟ کدام میز کنفرانس مطابق استایل کاری شما است و به کسب و کار شما روح می بخشد؟

میز کنفرانس مربعی

میزهای مربعی اغلب به صورت سفارشی ساخته می شوند. میز کنفرانس مربعی بیشتر برای فضاهای کاری که دارای کارکنان کمی هستند و یا کنفرانس های کوچکی برگزار می کنند، مناسب است. با میز کنفرانس مربعی مدرن شما می توانید جلسات صمیمانه و دوستانه ای برگزار کنید. در واقع در چنین شرایطی همه کارکنان یا مدیران مجموعه یکدیگر را می شناسند و جلسات شخصی برگزار می کنند.

میز کنفرانس مدرن

میز کنفرانس مستطیلی

پرطرفدارترین میز کنفرانس مدرن، میز کنفرانس مستطیلی است. در واقع این مدل از میز کنفرانس اداری از دوران مد بودن میزهای کلاسیک پرطرفدار بوده است. پوشش دهی بالای میز کنفرانس مستطیلی و امکان ایجاد جایگاه ویژه برای مدیران و رئیسان مجموعه، باعث می شود تقاضای آن بیشتر از دیگر میزها باشد.

میز کنفرانس دایره ای

کاربرد میز کنفرانس دایره ای مانند میزهای کنفرانس مربعی است با این تفاوت که چون این میز گوشه ندارد، فضای کمتری ایجاد می کند. میز کنفرانس دایره ای معمولا در شرکت هایی استفاده می شود که دو اتاق کنفرانس یا جلسات دارند. جلسات بین مدیران و رئیسان سازمان در اتاقی با میز کنفرانس دایره ای برگزار می شود و جلسات بزرگ تر در اتاقی با میز کنفرانس اداری ویژه تری برگزار می شود.

میز کنفرانس U شکل

میز های کنفرانس اداری U شکل از جدیدترین و لوکس ترین میزهای کنفرانس هستند. احتمالا در جلسات بین المللی در سازمان های جهانی این مدل میز کنفرانس را دیده باشید. قسمت وسط این میز (که داخل U می شود) کاملا باز است و حتی ارائه دهنده می تواند برای جلب توجه حاضران، در این قسمت راه برود.

خرید میز کنفرانس اداری لوکس

شرکت مشاوره دکوراسیون اداری پادایران (https://paadiran.com/) با بیش از 50 سال سابقه در طراحی و اجرای میز کنفرانس اداری و دیگر تجهیزات و لوازم اداری، همراه شما خواهد بود تا مناسب ترین میز کنفرانس را انتخاب کنید. کارشناسان پادایران با بررسی امکانات و ظرفیت های شرکت شما، ارائه ورک استایل کاری و اجرای طرح نهایی، سعی در جلب رضایت شما عزیزان دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی