iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هنگام خرید یک لپ تاپ دانشجویی برای دانشگاه، باید چند نکته را در نظر بگیرید؛ اکثرا قیمت لپ تاپ اصلی ترین فاکتور خرید لپ تاپ برای قشر دانشجو است. لپ تاپی که انتخاب می کنید باید قابلیت های مورد نیاز شما را داشته باشد. در غیر اینصورت، پول بیشتری را برای جایگزینی آن با یک لپ تاپ بهتر که بتواند تمام کارهای شما را انجام دهد، باید خرج کنید.

لپ تاپ دانشجویی

بهترین لپ تا دانشجویی چه ویژگی هایی دارد؟

در حال حاضر برای یک دانشجو هزینه‌های زیادی مانند کتاب، مسکن و شهریه دانشگاه وجود دارد. از مهم ترین فاکتورهایی که دانشجویان هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی باید در نظر بگیرند:

  • قیمت لپ تاپ
  • عمر باتری کافی برای دوام یک روز پرکار بدون نیاز به شارژ
  • قابل حمل بودن آن (برای راحتی  حمل و نقل و جا به جایی آسان در محوطه دانشگاه)
  • قدرت پاسخگویی به نیازهای درسی دانشجو

تمام این موارد در کنار بادوام بودن، برای تهیه یک لپ تاپ دانشجویی با کیفیت بسیار مهم است. اکثر افراد به دلیل نداشتن آگاهی لازم، گاها هزینه های بسیار زیادی را متقبل می شوند. برای آگاهی از بهترین قیمت لپ تاپ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

قیمت لپ تاپ دانشجویی سال 2021

برای اینکه بتوان بهترین لپ تاپ را انتخاب کرد، ابتدا باید نوع کاربری مشخص شود. یعنی لپ تاپ را برای چه کار و هدفی نیاز دارید؟ مشخصات و قیمت لپ تاپ دانشجویی در رشته های عمومی با رشته های مهندسی کاملا متفاوت است. البته با گرانتر شدن ارز، هزینه ای که در حال حاضر باید برای  خرید یک لپ تاپ دانشجویی کرد؛ بسیار افزایش یافته است.

به عنوان نمونه، هزینه مورد نیاز در رشته های عمومی، چیزی نزدیک به 15 الی 20 میلیون تومان است. لپ تاپ های این رشته سخت افزار قوی ندارند و نمی توان کارهای بسیار سنگینی با آنها انجام داد.

در رشته های مهندسی، قضیه کاملا متفاوت است. این دسته از افراد، به لپ تاپ های بسیار قدرتمندی احتیاج دارند. میزان هزینه مورد نیاز برای خرید لپ تاپ دانشجویی مهندسی در حال حاضر، 35 میلیون تومان به بالا است. اینگونه لپ تاپ ها معمولا دارای cpu بسیار قوی، فضای ذخیره سازی و سرعت بالا و همچنین طراحی بسیار متفاوتی هستند.

قیمت لپ تاپ دانشجویی

خرید بهترین لپ تاپ

قشر وسیعی از استفاده کنندگان تکنولوژی و لپ تاپ، دانشجویان هستند. به لطف آموزش مجازی و آنلاین شدن تمامی برنامه‌ها، دانش آموزان نیز در این قشر جای می گیرند.

قیمت لپ تاپ

 قیمت لپ تاپ ‌های رایج و پرکاربرد، در اکثر کشورها برحسب به ارز محاسبه می شود. تنها در ایران به علت تفاوت فاحش قیمت ارزهای داخلی و خارجی، شما با گرانی غیرقابل توجیهی مواجه هستید. 

اما نگران نباشید! بنا به بودجه شما، هر لپ تاپی با هر قیمتی در دسترس است. کافیست تا کاربرد اصلی لپ تاپ خود را به کارشناسان این زمینه بگویید و با محدوده وسیع قیمت لپ تاپ مواجه شوید. بهترین لپ تاپ‌های روز متعلق به مایکروسافت است. این لپ تاپ ‌ها کارایی مورد نیاز یک لپ تاپ دانشجویی را دارند؛ اما قیمت لپ تاپ مایکروسافت برای اکثر مردم به صرفه نیست.

خرید لپ تاپ دانشجویی

قیمت لپ تاپ

هیچ دانشجویی یک لپ تاپ قیمت بالا را صرفا برای دوران دانشجویی نمی خواهد که پس از 4 سال کارشناسی آن را دور بیاندازید! هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی سعی کنید کمی آینده‌نگر باشید. لپ تاپ‌های ساده 3 الی 4 سال همراه شما خواهند بود اما در ادامه باید سیستم عامل قوی و قدرت پردازش بالایی داشته باشند تا مشکل‌ساز نشوند. همزمان عامل مهمی به نام قیمت لپ تاپ را نیز در نظر بگیرید.

قیمت لپ تاپ دانشجویی چقدر است؟

لپ تاپ دانشجویی باید قابلیت های متفاوت و گسترده و البته قیمت مناسبی داشته باشد. قیمت لپ تاپ دانشجویی مناسب در حال حاضر از 15 میلیون تومان شروع می‌شود. تمامی ریز جزئیات قیمت انواع لپ تاپ دانشجویی را می‌توانید در وب سایت لوتوس مشاهده کنید.

اگر شما قصد خرید لپ تاپ‌های بروزی مثل لپ تاپ مایکروسافت را دارید، باید هزینه بسیاری زیادی بپردازید. احتمالا 3 الی 4 برابر گران‌تر! اما یک راه آسان برای فرار از این هزینه وجود دارد و آن هم خرید لپ تاپ مایکروسافت استوک یا دست دوم است. شما عزیزان می‌توانید جهت تهیه لپ تاپ مایکروسافت ارزان به این سایت لوتوس مراجعه کنید.

 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

اگر قصد کاشت مو را دارید، محال است که به هزینه آن فکر نکرده باشید. بسیاری از کلینیک های کاشت مو که برای مشاوره با آنها تماس می گیرید، اطلاعات دقیقی در مورد هزینه متدهای مختلف کاشت مو به شما نمی دهند. ما در این مقاله از کلینیک زیبایی آنیل، قصد داریم شما را با هزینه کاشت مو در تهران و مزوتراپی مو آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

کاشت مو

هزینه کاشت مو

کاشت مو تنها روش درمان و اصلاح موهای از دست رفته شخص است. این جراحی جزء عمل های زیبایی بوده و اکثر بیمه های کشور تعهدی به پرداخت هزینه آن ندارند. به همین دلیل هزینه های این جراحی یکی از مهم ترین دغدغه های افراد شده است. حال می خواهیم به جواب این سوال برسیم که هزینه کاشت مو در تهران چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو

عوامل بسیاری وجود دارند که در هزینه کاشت مو تاثیرگذارند. حتما ادامه مقاله را مطالعه فرمایید تا با این عوامل بیشتر آشنا شوید.

  • منطقه جغرافیایی

مهم ترین عاملی که در هزینه کاشت مو تاثیرگذار است؛ منطقه جغرافیایی است. منظور ما فقط کاشت مو در یک کشور در مقایسه با کشور دیگر نیست. حتی هزینه پیوند مو در یک شهر و مناطق مختلف متفاوت است. هر کلینیک با توجه به امکانات، تجربه و تجهیزاتی که دارد، هزینه ای را از متقاضی دریافت می کند. البته حتما به اعتبار کلینیک زیبایی توجه داشته باشید تا مشکلی برای شما پیش نیاید تا از نتیجه ی این عمل رضایت داشته باشید.

  • کلینیک زیبایی انتخابی کاشت مو

همان طور که گفتیم یکی دیگر از عوامل مهم در هزینه کاشت مو، کلینیک زیبایی است. ممکن است که شما پزشکی را بشناسید که در دو مرکز زیبایی مشغول به کار باشد، اما هزینه و دستمزد آن متفاوت باشد. دلیل آن هم این است که هر کلینیک تعرفه مخصوص خود را دارد. انتخاب کلینیک زیبایی در هزینه نهایی شما تاثیرگذار است. 

هزینه کاشت مو

  • میزان طاسی و گرافت های کاشته شده

هر چه میزان طاسی و کچلی فرد بیشتر باشد، به تعداد گرافت های بیشتری نیاز است. از طرفی کاشت گرافت های بیشتر مستلزم صرف زمان، انرژی و مواد مصرفی بیشتری است که در نتیجه هزینه کاشت مو افزایش پیدا می کند.

  • روش کاشت مو

یکی دیگر از مهمترین عوامل هزینه پیوند مو، روش کاشت مو است. در حال حاضر کاشت مو در تهران به 4 روش انجام می شود. روش های کاشت مو عبارت اند از روش sut، fut ، fit و micro fit.

هزینه هر گرافت مو

میانگین هزینه عمل کاشت مو بین ۶ تا ۹ میلیون تومان است. تغییرات قیمت با توجه به عواملی که یاد کردیم ممکن است متفاوت باشد. 

مبنای اصلی تعیین هزینه کاشت مو، تعداد گرافت مورد نیاز است. البته توجه داشته باشید که روش کاشت نیز بسیار مهم است. مثلا اگر تعداد 4000 گرافت مو در روش FIT کاشت شود هرینه ی آن  بین 8 تا 10 میلیون تومان و در روش SUT بین 6.5 تا 7.5 میلیون هست. هزینه کاشت هر گرافت مو در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.

مزوتراپی مو

مزوتراپی چیست؟

اگر قصد جراحی و عمل ندارید، می توانید از متد مزوتراپی مو استفاده کنید. این متد درمانی باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد موها می‌شود. در مزوتراپی، ترکیبی از مواد مختلف تقویتی به درون پوست سر تزریق می‌شود. این مواد شامل هورمون‌ها، عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، فاکتورهای رشد و داروهای مختلف هستند که می‌توانند به درمان ریزش مو یا طاسی کمک کنند.

کاربردهای درمانی مزوتراپی

  • درمان سلولیت

  • از بین بردن چربی‌های موضعی

  • درمان چربی پلک و لیپوم

  • جلوگیری از ریزش مو و درمان طاسی

  • جوانسازی پوست 

  • درمان لک‌های پوستی

  • اصلاح انحناهای سطحی بدن

  • برطرف کردن جای زخم

جمع بندی

ما در این مقاله از آنیل شکا را با هزینه کاشت مو و مزوتراپی مو شما را آشنا کردیم. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به سایت آنیل مراجعه فرمایید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

ااینستاگرام به نرم افزاری کاربردی برای آپلود و به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها تبدیل شده است که در آن قابلیت هایی نظیر لایو در اینستاگرام ، استوری در اینستاگرام ، ساخت گروه در اینستاگرام برای Share کردن پست های گوناگون و... وجود دارد که حتی شما می توانید در یک گوشی از چند اکانت اینستاگرام استفاده کنید و با بالا بردن امنیت اینستاگرام خود هر زمان می توانید تغییر شماره اینستگرام را انجام دهید و از هک شدن جلوگیری کنید. ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه مشخصات حساب کاربری خود را تغییر دهید.

تغییر شماره اینستگرام

تغییر مشخصات اینستاگرام

برای تغییر مشخصات اینستاگرام ، ابتدا وارد پروفایل خود شوید و Edit your profile را انتخاب کنید.

در این صفحه شما می توانید مشخصات حساب کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید.

1- نام پروفایل شما در این قسمت نوشته شده است.

2- نام آی دی شما که دیگران با آن آی دی شما را سرچ می کنند.

3- اگر کانال ، گروه ، وب سایت یا وبلاگی را دارید می توانید آدرس آن را در این قسمت وارد کنید.

4- در قسمت بیو گرافی می توانید خلاصه ی زندگی نامه خود را شرح دهید.( رشته تحصیلی، تاریخ تولد، نام دانشگاه، و...)

5- در این قسمت ایمیلی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید وجود دارد.

6- شماره تلفنی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید در این قسمت قابل مشاهده است.

چرا باید موبایل صحیح خود را در اینستاگرام وارد کنیم؟

هنگام ثبت نام در اینستاگرام ، از شما شماره موبایلی خواسته می شود تا هنگام فراموش کردن رمز خود بتوانید به کمک آن، پسورد خود را بازیابی کنید.

همچنین به کمک شماره تلفن دیگر نیازی به وارد کردن آی دی هنگام وارد شدن به حساب کاربری شما نیست.

تغییر شماره اینستاگرام

برای تغییر شماره موبایل خود در اینستاگرام ، ابتدا وارد پروفایل خود شوید و Edit your profile را انتخاب کنید.

سپس قسمتی که شماره تلفن فعلی تان نوشته شده است را انتخاب کنید.

شماره تلفن جدیدتان را وارد کنید و در قسمت سمت راست بالا فلش را انتخاب کنید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

به طور سنتی، درمان ابروهای نازک یا کم پشت، تکیه بر محصولات آرایشی برای پر کردن موهای ابرو بوده است. با این حال، علاقه بیشتری به یک راه حل دائمی تر وجود دارد که می توان به کاشت ابرو اشاره کرد.

کاشت ابرو توسط جراح زیبایی یا پلاستیک و با انتقال موهای خود شما انجام می شود که هزینه کاشت ابرو به موارد مختلفی بستگی دارد.

کاشت ابرو

کاشت ابرو چیست و هزینه کاشت ابرو چگونه محاسبه می شود؟

در حالی که این روش ساده به نظر می رسد، چندین جنبه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از هزینه کاست ابرو تا خطرات و عوارض جانبی. به خواندن ادامه دهید تا بدانید که از کاشت ابرو چه انتظاراتی دارید و چگونه تشخیص دهید که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت های مو (شاخه ها) به ناحیه ابروی شما منتقل می شود. هدف این است که موهای جدید از این گرافت ها رشد کنند و ظاهری پرتر ایجاد کنند. هزینه کاشت ابرو به میزان تراکم ابروهای شما و استفاده از روشی که برای کاشت انتخاب می کنید بستگی دارد.

گرافت موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود. یک جراح نه تنها موهای فردی، بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که موهای جدید می توانند پس از ریزش موهای جدید در ابروهای شما رشد کنند.

پس از اینکه بیهوشی عمومی به شما داده شد، جراح برش‌های کوچکی در محل‌های اهداکننده فولیکول و همچنین در محل‌های پیوند کاشت ابرو را ایجاد می‌کند.

مزایا و معایب

 

طرفداران کاشت ابرو خاطرنشان می کنند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند زیرا متعلق به شما هستند و. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، نکات منفی نیز برای این روش گزارش شده است. برای یکی، پرهزینه است ولی هزینه کاشت ابرو نسبت به نتیجه ای که می گیرد کاملا توجیه پذیر است. همچنین می‌تواند چندین ماه طول بکشد تا فولیکول‌های جدید گرفته شوند تا نتایج کامل را ببینید. در نهایت، این احتمال وجود دارد که این فولیکول های جدید موهای جدید تولید نکنند.

بهبودی برای کاشت ابرو چگونه است؟

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. مهم است که اینها را انتخاب نکنید. ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل با جراح خود تماس بگیرید.

 

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای جدید ابروی شما باید طی چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا اندازه ابرو کوتاه کنید.

اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی

 

یکی از خطرات بالقوه کاشت ابرو این است که فولیکول های موی جدید از بین نرود. در چنین مواردی، ممکن است مجبور شوید این روش را دوباره در آینده انجام دهید. همچنین خطراتی در ارتباط با خود جراحی وجود دارد. با جراح خود در مورد عوارض احتمالی زیر صحبت کنید:

  • خون ریزی بیش از حد
  • آسیب عصبی
  • ورم
  • کبودی
  • عفونت
  • جای زخم

قبل از کاشت ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را با شما بررسی می کند. حتماً هرگونه بیماری زمینه‌ای و همچنین هر دارو یا مکملی را که در حال حاضر مصرف می‌کنید فاش کنید.

 

کاشت ابرو ممکن است در موارد زیر مناسب نباشد

  • آلوپسی آره آتا
  • تریکوتیلومانیا
  • اختلالات خونریزی
  • سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی
  • قیمت آن چند است؟

کاشت ابرو یک روش "غیر پزشکی" در نظر گرفته می شود. این بدان معنی است که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی نیست. کاشت ابرو مشابه سایر روش های زیبایی از جمله تزریقی است.

 

هزینه کاشت ابرو بر اساس نیازهای فردی شما، ارائه دهنده و محل زندگی شما متفاوت است. به طور متوسط، این روش ممکن است از 3000 دلار تا 6000 دلار هزینه داشته باشد. هزینه های اضافی مربوط به خود مرکز، جراح و متخصص بیهوشی (در صورت نیاز) در برآورد گنجانده شده است.

یک استثنا در قاعده بیمه درمانی این است که کاشت ابرو شما به دلیل ریزش مو در اثر تصادف یا یک بیماری زمینه ای ضروری تشخیص داده شود. اگرچه چنین مواردی کمتر رایج است. شما همچنان مسئول هرگونه پرداخت و کسورات مورد نیاز در طرح بیمه خود خواهید بود.

همچنین مهم است که از هزینه های احتمالی خارج از روش اولیه آگاه باشید. به عنوان مثال، اگر پس از مرحله بهبودی مایل به کاشت ایمپلنت های اضافی هستید، باید هزینه آن را به ازای هزینه های ارائه دهنده خود بپردازید.

بسیاری از ارائه دهندگان گزینه های پرداخت برای کمک به بیماران خود برای جبران هزینه های عمل زیبایی خود دارند. این ممکن است به شکل تخفیف های ویژه، تامین مالی یا طرح های پرداخت باشد. قبل از رزرو کاشت ابرو از ارائه دهنده خود در مورد این گزینه ها سوال کنید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروزی تفریحات و سرگرمی افراد نسبت به دوران قدیم بسیار متفاوت شده است. بازی کردن با سیستم گیمینگ و کنسول ها به یکی از اصلی ترین سرگرمی ها برای افراد تبدیل شده است. یکی از قطعات اصلی و بسیار تاثیرگذار در سیستم های مختلف مخصوص گیمینگ، کارت گرافیک می باشد. ما نیز در این مقاله به تاثیرات کارت گرافیک و همچنین دیگر قطعات مختلف در روند کار سیستم گیمینگ خواهیم پرداخت.

سیستم گیمینگ

قطعات مختلف سیستم گیمینگ

همانطور که می دانید، یک سیستم کامپیوتری قطعات مختلفی دارد که هر کدام نقش مجزایی را ایفا می کنند. در سیستم گیمینگ نیز همینطور است و تفاوت آن با سیستم های معمولی، قدرت و سرعت بسیار بالاتر است. شما با استفاده از ارتقای سخت افزار سیستم خود خواهید توانست یک سیستم گیمینگ بسیار قوی را داشته باشید.

همانطور که گفته شد، وجود کارت گرافیک قدرتمند در سیستم های مختلف برای انجام بازی های سنگین بسیار تاثیرگذار است. برای مثال هر چقدر میزان گرافیک بیشتر باشد، بازی با کیفیت بالاتری اجرا خواهد شد و همچنین دیگر لگ و باگ گرافیکی وجود نخواهد داشت.

قطعات دیگری همچون سی پی یو، رم، هارد دیسک و همچنین حافظه اس اس دی نیز هر کدام به صورت جداگانه در اجرای بازی های سنگین و دیگر کارهای گرافیکی موثر هستند. برای نمونه وجود اس اس دی در سیستم گیمینگ به سرعت اجرای بازی بسیار کمک کرده و همچنین باعث می شود در حین بازی اختلالی صورت نگیرد.

همین مسئله در مورد دیگر قطعات سیستم نیز صدق می کند، همچنین هماهنگی قطعات موجود در سیستم، فرایند آن را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از برندهای تولید سیستم های گیمینگ، بدنه کیس آماده به همراه قطعات مختلف همچون کارت گرافیک را تولید و به خریداران عرضه می کنند. همین مسئله باعث بهبود عملکرد سیستم گیمینگ خواهد شد.

قیمت سیستم گیمینگ

با توجه به گرانی های بیش از حد در کشور، هزینه خرید سیستم های مختلف نیز بسیار افزایش داشته است. به طور کلی هر یک از قطعاتی که در قسمت قبل به آن اشاره نمودیم، مانند: کارت گرافیک، سی پی یو، رم و یا حافظه اس اس دی به صورت مجزا در قیمت سیستم گیمینگ تاثیر مستقیم دارند. با این حال می توان گفت که حداقل قیمت برای خرید یک سیستم گیمینگ، 10 میلیون تومان می باشد.

کارت گرافیک

کلام پایانی

ما در این مقاله به تاثیر قطعات مختلف مخصوصا کارت گرافیک در سیستم های مخصوص گیمینگ برای گیمرها پرداختیم. اگر قصد تهیه یک سیستم گیمینگ که تمام توقعات و نیازهای شما را برطرف کند، توصیه ما به شما مراجعه فروشگاه اینترنتی لوتوس می باشد. شما با رفتن به سایت لوتوس می توانید مقایسه، انتخاب و همچنین خرید سیستم مورد نظر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را انجام داده و خریدی مفید را تجربه کنید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

انتخاب و خرید لپ تاپ امروزه با توجه به تنوع بسیار زیاد و همچنین افزایش قیمت بیش از حد، به کاری سخت تبدیل شده است. البته با کمک دنیای اینترنت شما می توانید از آخرین قیمت لپ تاپ مطلع شده و حتی اقدام به خرید کنید. با این حال افراد بسیاری به این فضا اعتماد نکرده و از فروشگاه های مجاز مثل نمایندگی ایسر ، ایسوس و دیگر برندهای لپ تاپ اقدام به خرید می کنند.

در همین راستا ممکن است با اختلاف قیمت لپ تاپ در بازار نسب به نمایندگی های مجاز روبرو شوید. ما نیز در این مقاله به دلیل بیشتر بودن هزینه خرید لپ تاپ در نمایندگی ایسر و همچنین دیگر مراکز مجاز نسبت به بازار خواهیم پرداخت.

نمایندگی ایسر

گارانتی و ضمانت

یکی از اصلی ترین دلایل افزایش قیمت لپ تاپ در مراکز معتبر همچون نمایندگی ایسر، وجود گارانتی و همچنین ضمانت اصل بودن کالا می باشد. شما با خرید انواع لوازم الکترونیکی از نمایندگی های مجاز از خرید خود مطمئن بوده و از بابت اورجینال بودن آن خیالی آسوده خواهید داشت.

خدمات پس از فروش

پس از گارانتی و ضمانت کالا، مورد بعدی خدمات پس از فروش نمایندگی ایسر، ایسوس، ایسر و دیگر برندهای معتبر در ایران است. در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در لپ تاپ و یا دیگر وسایل خریداری شده، شما می توانید از این خدمات استفاده نموده و با پرداخت هزینه کمی بیشتر نسبت به بازار مشکل خود را برطرف کنید. البته این مورد را در نظر داشته باشید که پس از تعمیر سیستم، باز هم قادر خواهید بود از گارانتی استفاده کنید.

نکته: استفاده مجدد از گارانتی تنها در صورتی است که شما تعمیرات لازم را در نمایندگی های مجاز انجام داده و به مراکز نامعتبر مراجعه نکرده باشید.

ثابت ماندن قیمت لپ تاپ

یکی از مزایای خرید از نمایندگی ایسر، ایسوس و یا ایسر ثبات قیمت در طولانی مدت است. برای مثال اگر شما لپ تاپ یا هر وسیله ای را از مراکز دیگر خریداری کنید، مشاهده خواهید کرد که قیمت آن با تغییرات در بازار متغیر خواهد بود. اما این موضوع در نمایندگی ها صدق نمی کند، چرا که در صورت خرید محصولی تا زمان اتمام فروش آن قیمت ها کاملا ثابت خواهد ماند.

قیمت لپ تاپ

کلام پایانی

ما در این مقاله به دلایل خرید لپ تاپ از نمایندگی های مجاز و همچنین علت افزایش قیمت محصولات در مراکز معتبر نسبت به بازار پرداختیم. فروشگاه اینترنتی لوتوس یکی از با سابقه ترین و بهترین مراکز مجاز فروش انواع لپ تاپ است. شما می توانید جهت خرید وسیله مورد نیاز خود از این فروشگاه با اطمینان خاطر خرید نموده و همچنین از گارانتی معتبر نیز بهره مند شوید.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

بهترین تکنیک برای موفقیت در هر کسب و کاری برای شما این است که به یک حرفه ای برای انجام مراحل بازاریابی بها دهید. به همین علت تلاش بیشتر برای جستجوی یک مشاور سئو سایت واجد شرایط لازم است. همانطور که تحقیق می کنید، شرایط زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید از بهترین مشاور سئو سایت بهره مند شوید.

دانش مشاور سئو

برای دریافت بهترین مشاور سئو سایت، یک متخصص سئو خوب برای بازاریابی دیجیتال شما یک مزیت است. مشاور سئو سایت نیاز به توجه متمرکز دارد و نیاز به تحمل بسیاری از انتقادها دارد. به همین دلیل است که یک متخصص SEO آگاه می تواند پایه و اساسی عالی برای حفظ و نگهداری بازاریابی بصورت سالم و در حال پیشرفت باشد. هنگامی که یک فرد متخصص در مورد استراتژی سئو آموزش دید و یاد گرفت ، مطمئناً سلامت وب سایت شما تضمین شده است.

تلاش و کوشش مشاور

کار مشاور سئو سایت واقعاً زمان بر است و محدودیتی در درخواست به روز رسانی و ویرایش ندارد. به همین علت متخصص سئو که می تواند همیشه متمرکز بماند می تواند کمک بسیار بزرگی کند. وقتی تغییراتی اتفاق می افتد، سایت همیشه آماده شیفت و بهینه سازی است. این مورد نشان دهنده علاقه متخصص سئو برای ساختن یک صفحه شخصی شده به طور انحصاری برای تجارت شما است.

مشاور سئو سایت نیازمند صبور بودن

فردی که در هر شرایطی به اندازه کافی صبور باشد ، یافتنش سخت است. بسیاری از آنها قصد دارند خواسته ها یا شغل های خود را سریعا انجام دهند. در بازاریابی دیجیتال، شما به یک فرد متخصص SEO احتیاج دارید که به دلیل سختی کار، صبور باشد.

روش کار در بهینه سازی موتور جستجو و مشاور سئو سایت، شامل غریزه است. تضمین کامل موفقیت تا زمانی که اثبات نشود گفته نمی شود. به همین دلیل هر چقدر هم که ممکن است اتفاق بیفتد ، حرفه ای که با او کار می کنید هرگز نباید متوقف شود تا یک استراتژی بازاریابی جذاب و موثر ایجاد کند. بهترین کار این است که شما یک متخصص دارید که مایل و آماده است تا از همه شانس ها استفاده کند.

آموزش

به عنوان یک مدیر مشاغل، باید بدانید که چگونه شرکت خود را از طریق بهینه سازی موتور جستجو اداره کنید. بله، شما تیمی استخدام کرده اید که برای آن شغل کار میکند. اما تخصص آنها ثابت نشده که برای همیشه باقی بماند. به همین علت بهترین کار این است که همانطور که کسب و کار شما دارای سئو موثر است، اصول بازاریابی آن را بیاموزید. کم کم مراحل کار را خواهید فهمید و نیازی نیست که در این زمینه متخصص باشید. داشتن آگاهی و دانش ساده می تواند انجام دهد. اگر می توانید یک متخصص SEO پیدا کنید که بتواند تجارت شما را به جایی که باید برود و به شما بیاموزد ، فرد واجد شرایط را استخدام کرده اید.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده، شرکت سئواینجا با داشتن سال ها تجربه تخصصی در زمینه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و سئو، می تواند در کسب رتبه های برتر گوگل به شما کمک کند.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

این روزها به دلیل گسترش مفهومی به نام مد و فشن افراد بیشتر از پیش به ظاهر خود اهمیت می دهند. اضافه وزن و چاقی به خصوص در ناحیه شکم یکی از مواردی است که افراد از راه های مختلفی در پی رفع آن هستند. یکی از این راه ها جراحی شکم برای لاغری است.

جراحی شکم برای لاغری یکی از جراحی های زیبایی است که پزشکان زیادی آن را برای افرادی که به این جراحی نیاز دارند انجام میدهند. این روش ریسک های خودش را دارد و باید به تشخیص پزشک اعتماد کنید. جراحی شکم برای لاغری راه خوبی برای شما نیست شما باید این نظر را بپذیرید.

جراحی شکم برای لاغری

عمل جراحی شکم برای لاغری چیست؟

عمل جراحی شکم برای لاغری یا نام دیگر آن که ابدومینوپلاستی است، یک روش پزشکی است؛ در طی آن با انجام عمل جراحی، چربی و پوست‌های اضافه‌ای که دیگر خاصیت کشسانی خود را از دست داده‌اند را از نواحی اطراف شکم بر میدارند. این امر باعث می‌شود شکم فرد سفت‌تر و زیبا ترشود. این نوع عمل جراحی شکم برای لاغری در اکثر مواقع برای دوگروه از افراد مورد استفاده قرار میگیرد. مادرانی که تازگی دوره‌ی بارداری و زایمان خود را طی کرده‌اند یا افرادی که به‌تازگی وزن زیادی از دست داده اند و می‌خواهند پوست اضافی ناشی از این تغییر وزن را از بین ببرند.

عوارض عمل جراحی شکم برای لاغری یا ابدومینوپلاستی

عمل جراحی شکم برای لاغری نیز مانند سایر روش‌های پزشکی دیگر که باعث ایجاد تغییر در ساختار طبیعی بدن می‌شوند.؛ با عوارضی همراه است که این عوارض عبارتند از:

  • ایجاد عفونت در زخم‌های به وجود آمده.
  • باقی ماندن اثر و جای زخم ناشی ازعمل.
  • ایجاد کبودی در ناحیه جراحی شده.
  • ایجاد لخته خون در محل جراحی شده.
  • بروز عکس‌العمل در بدن نسبت به داروهای بیهوشی و سایر داروهای مصرفی در حین جراحی شکم برای لاغری.
  • بی‌حسی جای بخیه.

انواع عمل جراحی شکم برای لاغری یا ابدومینوپلاستی

عمل جراحی شکم برای لاغری بسته به شرایط و نتایجی که بیمار میخواهد بگیرد  دارد؛ در دو نوع مختلف انجام می‌شود. یکی عمل جراحی شکم کامل و دیگر عمل جراحی شکم کوچک یا جزئی.

در جراحی شکم کامل ، دو برش ایجاد می شود ، یکی در قسمت تحتانی شکم و دیگری در وسط ناف است که از طریق آن چربی اضافی و پوست شکم برداشته می شود. در این روش ، ممکن است ناف از موقعیت اولیه خود خارج شود.

با این حال ، در جراحی شکمی جزئی یا کوچک ، برش های کوچکتری نسبت به روش قبلی ایجاد می شود. این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که تجمع چربی آنها در ناحیه تحتانی ناف بیشتر است.

جراحی شکم

 

نتیجه

جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی یکی از روش های جراحی است که به شما کمک می کند. اندامی متناسب و ظاهری زیباتر داشته باشید. اما این روش ، مانند سایر روش های جراحی ، می تواند عوارض جانبی داشته باشد. بنابراین ، لازم است قبل از عمل با پزشک متخصص و آگاه مشورت کنید. و در صورت لزوم ، از راه حل های دیگر برای رسیدن به خواسته های خود استفاده کنید.

  • iran reportaj