iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تفاوت کانسیلر با کرم پودر، این است که رنگ های متنوع تری از کانسیلر نسبت به کرم پودر در بازار وجود دارد. شباهت کانسیلر و کرم پودر این است که هر دو جزء وسایل آرایشی صورت هستند که می توانند عیوب ظاهری پوست را برطرف کنند. 

کرم پودر می تواند یک سری از لکه های قهوه ای و تیره پوست را بپوشاند ولی خب اگر با کرم پودر نتوانستید لک های تیره تر را بپوشانید ، می توانید از قدرت فوق العاده خوب کانسیلر در پوشش دهی استفاده کنید. 

برای خرید کانسیلر، نکاتی در انتخاب رنگ مناسب وجود دارد که دانستن آن ها به شما در انتخاب رنگ مناسب و استفاده درست از آن، کمک می کند. در این مقاله روبی سان تصمیم دارد نکات لازم در انتخاب رنگ مناسب برای خرید کانسیلر را برای شما بیان کند.

خرید کانسیلر رنگی

خرید کانسیلر صورتی

این رنگ می تواند به صورتتان شادابی و طراوت ببخشد. کانسیلر صورتی می تواند خستگی صورتتان را کاور کند. برای اینکه بتوانید پروسه خرید کانسیلر و استفاده از آن را تکمیل کنید مانند کانسیلر زرد آن را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آرایشی آن را پخش کنید.

خرید کانسیلر سبز

این رنگ می تواند رنگ قرمز را به خوبی خنثی کند. اگر روی صورتتان قسمت های قرمز دارید مانند جای جوش و آکنه یا آفتاب سوختگی بهترین پیشنهاد خرید کانسیلر سبز است. این کانسیلر می تواند این نواحی را خیلی خوب کاور کند.

خرید کانسیلر بنفش 

این رنگ می تواند اصلاح کننده رنگ زرد باشد. برای خانم هایی که پوست زرد و رنگ پریده ای دارند خرید کانسیلر با رنگ بنفش توصیه می شود. این رنگ می تواند درخشش و گرمای خاصی به صورت رنگ پریده شما ببخشد.

خرید کانسیلر با کیفیت

خرید کانسیلر زرد

این رنگ می تواند سیاهی و کبودی زیر چشم را به خوبی کاور کند. برای پوست های روشن که کبودی زیر چشم دارند پیشنهاد می شود که حتما خرید کانسیلر زرد رنگ را تجربه کنند. سعی کنید این کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید. برای کاور بهتر کبودی و چین و چروک های اطراف چشم بهتر است از نوع مایع کانسیلر استفاده کنید.

خرید کانسیلر نارنجی یا پرتقالی

خانم هایی که پوست گرم و سبزه ای دارند حتما هنگام خرید کانسیلر، رنگ نارنجی را مدنظر قرار دهند. اگر شما جزء خانم هایی هستید که صورت سبزی های هستید و اطراف چشم هایتان کبودی دارد حتما این رنگ را امتحان کنید. این رنگ کانسیلر می تواند کبودی چشم شما به خوبی کاور کند. خانم هایی که صورت روشن دارند بهتر است هنگام خرید کانسیلر به سمت رنگ نارنجی نروند.

خرید کانسیلر روبی سان

جمع بندی

گفتیم که کانسیلر قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و در مراحل آرایش کردن می تواند بسیار مفید واقع شود. قبل از انتخاب و خرید کانسیلر رنگی ابتدا در نظر بگیرید که ویژگی صورتتان چگونه است و چه انتظاری از کانسیلر دارید؟ قصد دارید چه نواقصی را بپوشانید و از استفاده از کانسیلر چه انتظاری در نتیجه آرایش خود دارید؟

همانطور که گفتیم کانسیلر رنگ های بیشتری نسبت به کرم پودر دارد. خرید کانسیلر را باید از برندهای معتبر آرایشی انجام دهید. کانسیلر به صورت مستقیم روی پوست قرار می گیرد و اگر دارای کیفیت لازم نباشد می تواند به پوست حساس شما آسیب بزند. یکی از بهترین برندهایی که می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب خرید کانسیلر و مابقی لوازم آرایشی را انجام دهید روبی سان است. 

 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

کاردانو، بیت کوین، اتریوم و تتریوم یا به اختصار تتر و ارزهای دیجیتالی هستند که قیمت ها، نرخ و روش های خرید متفاوتی دارند.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد خرید تتر و نحوه تعیین نرخ تتر بیشتر توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

 قیمت و نرخ تتر

تتر چیست؟

تتر یک ارز دیجیتالی بسیار ویژه است که تقریبا یک قیمت و نرخ یکسانی دارد و شما در بازار ارز دیجیتال، می توانید از بابت نوسانات بازار ارز دیجیتال آسوده خاطر باشید. نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکاست. اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از نرخ تتر خود هم  ثابت خواهد شد. نرخ دلار الان چند است؟ نرخ تتر هم همان میزان می باشد.

بر اساس واحد پشتیبان کننده تتر، ما دو نوع تتر داریم که بسایر محبوب است و خرید و فروش می شود.

توکن تتر دلاری که با دلار پشتیبانی می شود و توکن تتر یورو که بر اساس این واحد پولی پشتیبانی می شود.

ارز و نرخ تتر

تمام معادلات، خرید و فروش تتر بر مبنای همین توکن انجام می شود. ارزش هر توکن تتر معادل یک دلار امریکا می باشد.

 برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید سریعا آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید.

توکن یک واحد ارزش گذاری شده در ارزهای دیجیتال است. مانند ارز و حواله که دارای ارزش هستند توکن هم ارزش دارد. مثلا محبوب ترین توکن تتر usdt است و یا توکن اتریوم به نام توکن ترون نام دارد. در واقع یک usdt یک دلار دیجیتالی است که در صرافی ها به جای دلار خرید و فروش می شود. توکن دلار تتر از یورو تتر محبوب تر و پرفروش تر است.
 

برای خرید و فروش تتر باید نرخ لحظه ای تتر را به دست آورید.

همانطور که گفتیم و اشاره کردیم قیمت و نرخ تتر ثابت است. اما در ایران شرایط قیمت و نرخ تتر چگونه است؟ این ارز دیجیتال اگر با قیمت دلار پشتیبانی می شود پس در ایران به دلیل نوسانات قیمت دلار یا یورو، دارای قیمت متفاوتی است. اگر قیمت دلار کاهش یابد به همان نسبت قیمت تتر هم کاهش می یابد.

نرخ تتر - تترلند

اگر قصد خرید و فرش تتر و یا ارزهای دیجیتال دیگر را دارید دارید در قدم اول باید قیمت دلار را از صرافی های ارزی استعلام بگیرید و برای نرخ تتر هم به صرافی های آنلاین ارز دیجیتالی سر بزنید.

برای به دست آوردن آخرین نرخ تتر هر صرافی یک قیمت متفاوتی به شما می دهد و آن هم به دلیل کارمزدی است که کسر می کنند. برای به دست آوردن قیمت و نرخ مناسب تتر می توانید به تترلند مراجعه نمایید.




 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

عمل بینی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین عمل های زیبایی در جهان است. با اینکه ایران از نظر تعداد عمل بینی در جهان رتبه یک را دارد اما باز هم شایعات عجیبی درباره جراحی بینی وجود دارد که دانستن آنها بد نیست. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا به ۶ مورد از عجیب ترین این شایعه ها بپردازیم.

شایعات در مورد عمل بینی

هر جراح زیبایی می تواند عمل بینی انجام دهد

این شایعه کاملا بی اساس است. هر کدام از متخصص های زیبایی در یک شاخه تخصص و مهارت زیادی دارند. جراحی بینی به دقت، تمرکز و تجربه بالا در این زمینه نیاز دارد پس نمی توان توثع داشت که هر جراح زیبایی بتواند به خوبی بینی را عمل نماید.

عمل بینی

پس از عمل بینی مشخص است که بینی عمل شده است.

شاید قبلا که بیشتر افراد جراحی بینی فانتزی یا عروسکی انجام می دادند این حرف درست بود اما الان با پیشرفت فناوری دیگر این شایعه مسخره و حتی خنده دار است. امروزه عمل بینی طبیعی طرفدار زیادی پیدا کرده و در بیشتر موارد با آنکه مشکلات ساختاری و تنفسی بیمار بر طرف میشود اما ظاهر و فرم بینی تغییری نمی کند و به همین دلیل عملی بودن آن به هیچ وجه مشخص نیست.

عمل بینی فقط به قصد زیبایی انجام می گیرد

این مورد هم از شایعات بی اساس است. درست است که بیشتر بیماران به قصد زیبایی، بینی خود را جراحی می کنند اما درصد زیادی هم هستند که برای مشکلات تنفسی، ساختاری و انحراف تیغه بینی به عمل بینی متوسل می شوند. این بیماران نمی توانند درست نفس بکشند و به دلیل انحراف بینی اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

بیمه هیچ هزینه ای بابت جراحی بینی پرداخت نمی کند

این مورد می تواند هم درست باشد هم نادرست. اگر بیمار فقط به قصد زیبایی عمل بینی را انجام دهد، احتمالا بیمه هیچ هزینه ای را تقبل نمی کند اما اگر به دلایلی که در مورد بالا گفتیم مانند انحراف تیغه بینی، مشکلات تنفسی که با دارو حل نشوند و یا ضربه ای که در اثر تصادف یا عوامل دیگر به بینی اصابت کرده است، با تایید اداره بیمه شما می توانید بخش زیادی از هزینه جراحی را از بیمه بگیرید.

عوارض عمل بینی

عوارض عمل بینی برای مدت کوتاهی ماندگار است

این مورد نیز شایعه است. به طور کلی یک هفته پس از عمل، شما می توانید به کار روزمره خود برگردید اما عوارض عمل مانند ورم، درد و کبودی ممکن است تا دو، سه هفته ادامه پیدا کند. البته این موارد کاملا فردی است و از هر شخص به شخص دیگر متفاوت است. نتیجه واقعی عمل ممکن است تا یکسال پس از آن مشخص نشود که باز هم این به صورت بیمار بستگی دارد.

عمل بینی کار راحتی است

شاید بتوان گفت مسخره و عجیب ترین شایعه جراحی بینی همین مورد است. عمل بینی به هیچ وجه کار آسانی نیست چون پزشک باید آنقدر مهارت و تجربه داشته باشد که تقارن بین بینی و سایر اجزای صورت حفظ کند. علاوه بر تقارن و تناسب بیرونی، باید خود اجزای داخلی بینی نیز باهم تناسب داشته باشند. برای مثال اگر نوک بینی تغییر کند ولی تیغه بینی تغییر نکند باعث بزرگ دیده شدن پل بینی می شود.

حرف آخر

عمل بینی یکی از ظریف ترین عمل های زیبایی است که نیاز به دقت و تجربه زیادی دارد. برای اینکه از نتیجه عمل خود راضی باشید باید از پزشک حاذقی کمک بگیرید. کلینیک زیبایی دکتر بیوتی یکی از بهترین کلینیک های تهران است که پزشکان بسیار کارآمد و با تجربه ای دارد. پیشنهاد می کنیم که برای دیدن نمونه کارهای ما به سایت دکتر بیوتی مراجعه نمایید.

 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

امروزه افراد از روش خرید ارزهای دیجیتال اقدام به حفظ ارزش پول خود می کنند.

در بازار ارزهای مختلفی وجود دارد که افراد اقدام به خرید و فروش می کنند

این ارزهای محبوب بین کوین؛ اتریم؛ کاردانو و تتر می باشد.

بیت کوین قیمت بسیار متغیری دارد و بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود. اما تتر یک ارز دیجیتالی است که قیمت واحدی دارد و می تواند از سرمایه شما در افت و خیزهای بازار ارز دیجیتال محافظت کند.

در بازارهای دیجیتالی دو نوع تتر داریم. تتر دلار و یورو تتر. همانطور که از اسم هر کدام مشخص است نرخ تتر با قیمت دلار و یورو تعیین می شود. این ارزها توسط واحد پولی ساپورت می شوند در نتیجه می توانند در بازارهای ارزی دیجیتالی قیمت یکسان و ثابتی داشته باشند.

برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید. در واقع خرید تتر می تواند راه نجات بخش شما باشد.

 

خرید تتر

مزیت های مهم در خرید تتر

 

  • تتر دارای پشتوانه قوی است که خیال شما را از بابت ساپورت، حمایت و پشتوانه آن حمایت می کند. در واقع توکن های تتر توسط شرکت سازنده اش یعنی فیات تولید و به صرافی ها واگذاری می شود.

 

  • تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است. شما میتوانید خیلی راحت با دانستن قیمت دلار امریکا قیمت تتر را محاسبه نمایید.

 

  • اگر شما روی ارز دیجیتال تتر سرمایه گذاری کرده اید حتما می دانید که شفافیت مالی دارد و آن هم به خاطر ارزهایی است که آن را ساپورت می کنند. ابته سرمایه گذاری روی تتر معنا ندارد به دلیل ثابت بودن قیمت آن.

 

  • کسانی که ارز دیجیتال تتر دارند می توانند خیلی راحت ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

 

  • شما می توانید ارزش سرمایه خود را توسط تتر حفظ کنید. فقط کافی است که بالا پایین های شدید نرخ ارزهای دیجیتالی، ارز خود را به تتر تبدیل نمایید.

 

حالا کدام یک از مزیت های مطرح شده می تواند انگیزه شما برای خرید تتر باشد؟

 

خرید تتر- تترلند

چگونه تتر بخریم؟

برای خرید تتر می توانید خودتان از طریق وی پی ان به سایت های مورد نظر دسترسی پیدا کنید که این راه به دلیل اسیف نبودن اتصال پیشنهاد نمی شود و راه دیگر که بسیار مطمئن و معتبر است، مراجعه به صورت حضوری و آنلاین به صرافی های ارز دیجیتال است.

منبع: سایت فروش و خرید تتر- تترلند


 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

قفل هایی که در بازار موجود هستند تا سالهای سال تغییری از نظر ساختار و مکانیسم عملکرد نداشته اند. تا اینکه قفل دیجیتال به بازار آمد. قفل های دیجیتال قفل های متفاوتی هستند که با ساز و کار الکترونیکی کار می کنند. تفاوت قفل دیجیتال با قفل مکانیکی به حدی است که در تمام ویژگی های قفل نمایان می شود. یکی از چالش هایی که منجر به طراحی قفل دیجیتال شد، امنیت پایین قفل های معمولی بود. کلید قفل های مکانیکی ساده را به راحتی می توان کپی کرد و در صورت گم شدن یک کلید امنیت خانه به خطر میافتد. این چالش باعث شد مهندسان به فکر طراحی قفلی بیفتند که کلید آن هرگز گم نشود و قابل کپی کردن نباشد. در نتیجه این تلاش قفل دیجیتال طراحی شد. برند های مختلفی اکنون قفل دیجیتال را می سازند اما یکی از معتبر ترین آن ها قفل دیجیتال سامسونگ است. قفل دیجیتال سامسونگ یکی از قابل اعتماد ترین مدل های قفل الکترونیکی به شمار می رود.

امنیت بالای قفل دیجیتال

قفل دیجیتال به نسبت قفل مکانیکی از امنیت بالاتری برخوردار است. در این قفل ها به جای کلید مکانیکی از مکانیسم های دیگری استفاده می شود. ای مکانیسم ها شامل اثر انگشت، رمز عبور و کلید های مغناطیسی هستند. ویژگی این کلید ها این است که پیدا کردن آن ها برای دیگر افراد بسیار دشوار است. به خصوص اثر انگشت که امکان کپی کردن یا گم شدن آن وجود ندارد.

قفل دیجیتال سامسونگ

راحتی در استفاده از قفل دیجیتال

راحتی و ارتقای کیفیت زندگی یکی دیگر از اصول طراحی قفل دیجیتال است. به عنوان مثال با قفل دیجیتال می توان به راحتی از عدم خارج شدن کودک یا بیمار آلزایمری از خانه اطمینان داشت. یا مصداق دیگر راحتی قفل دیجیتال در باز شدن آسان آن است.

در کجاها می توان از قفل دیجیتال استفاده کرد؟

هر جایی که نیاز به استفاده از قفل دارد می توان قفل دیجیتال را نصب نمود.

خانه

خانه ی شما اولین جایی است که می توانید قفل دیجیتال را در آن نصب کنید. مدل های خاصی برای خانه وجود دارد که زیبایی خاصی را نیز به در خانه شما می بخشد.

محل کار

برای مکان های مهم مانند دفتر و محل کار، مدل هایی با امنیت بسیار بالاتر طراحی شده است. این مدل ها از متریال سخت تری ساخته می شوند و دارای ویژگی های ضد حرارت و ضد اسید هستند.

کمدهای امانت در مکان هایی مانند استخر

یکی دیگر از جاهایی که به قفل نیاز دارد، کمد های امانت در اماکنی مانند استخر است. مدل هایی ویژه این اماکن طراحی شده است که این امکان را فراهم می کند افراد با اطمینان خاطر وسایل خود را در کمد بگذارند و به تفریح خود بپردازند.

خرید قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ

یکی از معتبر ترین برندهای تولید قفل دیجیتال، سامسونگ است. سامسونگ که سابقه درخشانی در تولید لوازم خانگی و الکترونیکی دارد در این زمینه نیز خوش درخشیده است. قفل دیجیتال سامسونگ به یکی از قابل اعتماد ترین قفل های دیجیتال تبدیل شده است. ویژگی قفل دیجیتال سامسونگ این است که امنیت را در سطوح مختلف برای مکان های مختلف فراهم می کند. در صورتی که قصد خرید قفل دیجیتال دارید و دقیقا نمیدانید از یک قفل دیجیتال باید چه انتظاری داشته باشید قفل دیجیتال سامسونگ بهترین انتخاب برای شماست.

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

تتر یکی از معروف ترین و رایج ترین ارزهای دیجیتال است که امروزه خرید و فروش آن بسیار رواج یافته است. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۴ با نام ریل کوین (real coin) وارد بازار ارزهای دیجیتال شد اما بعدا توسط شرکت iFinex که بنیان گذار تتر بود تغییر نام پیدا کرد. شاید شنیده باشید که به تتر، استیبل کوین هم می گویند، فکر می کنید دلیل این لقب چیست و چرا تتر با سایر رمز ارزهای دیجیتال تفاوت دارد؟ با ما تا آخر ای مقاله همراه باشید تا جواب این سوالات و نحوه خرید تتر را به شما عزیزان بگوییم.

خرید تتر

ویژگی های تتر

  • اولین و مهم ترین ویژگی تتر ثابت بودن قیمت آن که تاثیر زیادی در خرید تتر گذاشته است. سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم توسط ارزهای فیات مانند دلار، یورو و ین پشتیبانی می شوند در نتیجه این ارزها بسته به قیمت ارزی که پشتوانه آنهاست افزایش یا کاهش میابند؛ اما تتر طبق گفته های شرکت IFinex به اندازه توکن های در گردش در بلاکچین، دلار آمریکا یا سایر ارزها را کنار می گذارد. یعنی نحوه خرید تتر هیچ ربطی به نوسانات بازار ندارد.

  • معروف ترین توکن تتر USTD نام دارد که برای اولین بار روی پلتفرم Omni Layer در شبکه بلاکچین منتشر شد. این توکن قیمتی معادل ۱ دلار آمریکا دارد. ممکن است نوسانات بازار ارز روی این قیمت تاثیر بسیار کمی بگذارد مثلا به 0/98 برسد. 

  • شرکت سازند تتر مدعی است که این رمز ار دیجیتال توسط ارزهای فیات، ذخیره نقدی و موارد مشابه پشتیبانی می شود.

  • تتر در مقایسه با ارزهای دیجیتال دیگر شفافیت مالی بیشتری دارد و معاملات خرید و فروش تتر کاملا قابل مشاهده و پیگیری است.

  • این ارز دیجیتال به راحتی و به سرعت به دیگر ارزها تبدیل و نقد می شود.

نحوه خرید تتر

 

کاربردهای تتر 

  • حفظ ارزش سرمایه

همان طور که گفتیم مهم ترین کاربرد و خصوصیتی که این ارز دارد محفوظ ماندن ارزش آن در برابر نوسانات ارهای دیجیتال است. در واقع ثبات قیمت تتر و سرعت بالایی که در انجام تراکنش ها دارد و همچنین کارمزد ناچیز آن باعث شده که همه به خرید تتر متمایل شوند.

  • انتقال و تبدیل سریع و آسان پول 

پیشتر گفتیم که هر توکن تتر به اندازه یک دلار آمریکاست و از همین جهت در بسیاری از مواقع می تواند جایگزین دلار شود. تراکنش ها و معاملات خرید و فروش تتر در مقایسه با سایر ارزهای فیات سریع تر و ارزان تر صورت می گیرد.

 

نحوه خرید تتر چگونه است؟

حالا که با ویژگی های منحصر به فرد تتر آشنا شدید مطمئننا به دنبال راهنمای نحوه خرید تتر هستید.

متاسفانه به دلیل محدودیت ها خرید این ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی سخت است اما غیر ممکن نیست. نحوه خرید تتر در سایت تترلند به صورت زیر می باشد:

 

  • مراحل احراز هویت به صورت کامل باید انجام شود

  • ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

  • گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  • کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

  • شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

  • کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

  • شماره کارت خود را وارد کنید.

  • آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

  • وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

  • شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.

  • ورود به درگاه و پرداخت وجه ریال

خرید و فروش تتر

 

نگهداری کیف پول بعد از خرید تتر

  • کیف پول رسمی سایت تتر که فعلا امکان ثبت نام در آن وجود ندارد.

  • اپلیکیشن های اندروید و ios مانند coinomi

  • کیف پول های تحت وب مانند MyEtherWallet و OmniWallet

  • کیف پول های سخت افزاری مثل ترزور و لجر نانو که USTD را پشتیبانی می کنند.

  • iran reportaj