iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

تفاوت کانسیلر با کرم پودر، این است که رنگ های متنوع تری از کانسیلر نسبت به کرم پودر در بازار وجود دارد. شباهت کانسیلر و کرم پودر این است که هر دو جزء وسایل آرایشی صورت هستند که می توانند عیوب ظاهری پوست را برطرف کنند. 

کرم پودر می تواند یک سری از لکه های قهوه ای و تیره پوست را بپوشاند ولی خب اگر با کرم پودر نتوانستید لک های تیره تر را بپوشانید ، می توانید از قدرت فوق العاده خوب کانسیلر در پوشش دهی استفاده کنید. 

برای خرید کانسیلر، نکاتی در انتخاب رنگ مناسب وجود دارد که دانستن آن ها به شما در انتخاب رنگ مناسب و استفاده درست از آن، کمک می کند. در این مقاله روبی سان تصمیم دارد نکات لازم در انتخاب رنگ مناسب برای خرید کانسیلر را برای شما بیان کند.

خرید کانسیلر رنگی

خرید کانسیلر صورتی

این رنگ می تواند به صورتتان شادابی و طراوت ببخشد. کانسیلر صورتی می تواند خستگی صورتتان را کاور کند. برای اینکه بتوانید پروسه خرید کانسیلر و استفاده از آن را تکمیل کنید مانند کانسیلر زرد آن را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آرایشی آن را پخش کنید.

خرید کانسیلر سبز

این رنگ می تواند رنگ قرمز را به خوبی خنثی کند. اگر روی صورتتان قسمت های قرمز دارید مانند جای جوش و آکنه یا آفتاب سوختگی بهترین پیشنهاد خرید کانسیلر سبز است. این کانسیلر می تواند این نواحی را خیلی خوب کاور کند.

خرید کانسیلر بنفش 

این رنگ می تواند اصلاح کننده رنگ زرد باشد. برای خانم هایی که پوست زرد و رنگ پریده ای دارند خرید کانسیلر با رنگ بنفش توصیه می شود. این رنگ می تواند درخشش و گرمای خاصی به صورت رنگ پریده شما ببخشد.

خرید کانسیلر با کیفیت

خرید کانسیلر زرد

این رنگ می تواند سیاهی و کبودی زیر چشم را به خوبی کاور کند. برای پوست های روشن که کبودی زیر چشم دارند پیشنهاد می شود که حتما خرید کانسیلر زرد رنگ را تجربه کنند. سعی کنید این کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید. برای کاور بهتر کبودی و چین و چروک های اطراف چشم بهتر است از نوع مایع کانسیلر استفاده کنید.

خرید کانسیلر نارنجی یا پرتقالی

خانم هایی که پوست گرم و سبزه ای دارند حتما هنگام خرید کانسیلر، رنگ نارنجی را مدنظر قرار دهند. اگر شما جزء خانم هایی هستید که صورت سبزی های هستید و اطراف چشم هایتان کبودی دارد حتما این رنگ را امتحان کنید. این رنگ کانسیلر می تواند کبودی چشم شما به خوبی کاور کند. خانم هایی که صورت روشن دارند بهتر است هنگام خرید کانسیلر به سمت رنگ نارنجی نروند.

خرید کانسیلر روبی سان

جمع بندی

گفتیم که کانسیلر قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و در مراحل آرایش کردن می تواند بسیار مفید واقع شود. قبل از انتخاب و خرید کانسیلر رنگی ابتدا در نظر بگیرید که ویژگی صورتتان چگونه است و چه انتظاری از کانسیلر دارید؟ قصد دارید چه نواقصی را بپوشانید و از استفاده از کانسیلر چه انتظاری در نتیجه آرایش خود دارید؟

همانطور که گفتیم کانسیلر رنگ های بیشتری نسبت به کرم پودر دارد. خرید کانسیلر را باید از برندهای معتبر آرایشی انجام دهید. کانسیلر به صورت مستقیم روی پوست قرار می گیرد و اگر دارای کیفیت لازم نباشد می تواند به پوست حساس شما آسیب بزند. یکی از بهترین برندهایی که می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب خرید کانسیلر و مابقی لوازم آرایشی را انجام دهید روبی سان است. 

 

نظرات (۱)

واقعا کانسیلر یه وسیله آرایشی خیلی به درد بخوره من تا قبل از اینکه یه آرایشگر از آرایشگر اینترنتی رزرو کنم و بیاد برا آرایشم اصلا از کانسیلر استفاده نمیکردم اما اون وقتی بهم یاد داد دیگه شد وسیله محبوبم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی