iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیزر موهای زائد روشی است که اخیرا برای از بین بردن موهای زائد بدن به کار می برند. در این روش به وسیله اشعه لیزر فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهند و با آسیب به آن ها موجب حذف همیشگی موهای زائد می شوند. بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس از بهترین دستگاه های موجود در دنیا برای این کار استفاده می کند تا شما بهترین نتیجه را از لیزر درمانی بگیرید.

ویژگی های بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس

همانطور که قبلا اشاره کردیم، استفاده از بهترین دستگاه های لیزر در بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس می تواند تاثیر به سزایی در نتیجه و عملکرد لیزر موهای زائد داشته باشد.

اگر دارای پوست روشن با موهای تیره باشید، بهترین دستگاه برای شما دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت می باشد و چنانچه پوست شما تیره ‌باشد بهتر است از دستگاه لیزر کندلا یگ استفاده نمایید. این مورد که چه دستگاه با چه طول موجی مناسب شما می باشد و بیشترین تاثیر را بر روی موهای زائد شما دارد به تشخیص پزشک در بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس صورت می گیرد.

جلسه مشاوره با پزشک متخصص 

برخی از افراد به خاطر بیماری ها و مصرف داروهای خاص، مورد خوبی برای انجام لیزر موهای زائد نیستند. بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس حتما قبل از شروع دوره لیزر شما، جلسه مشاوره ‌ای را با حضور پزشک متخصص پوست و مو در نظر می‌گیرد. افرادی مانند خانم های باردار، مادران شیرده، افرادی که دارای تبخال، عفونت‌های چرکی مکرر، کلوئید و سابقه مصرف راکوتان هستند لازم است حتما قبل از لیزر با پزشک متخصص مشورت کنند.

هزینه لیزر در بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس

مورد دیگری که باید هنگام انتخاب بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس به آن دقت کنید، هزینه لیزر است. هزینه لیزر موهای زائد نه باید زیاد باشد و نه کم. یک قیمت متعادل و منطقی بهترین حالت ممکن است. هزینه لیزر معمولا بر اساس وسعت ناحیه مورد لیزر و دستگاه لیزر موهای زائد یا تعداد شات های مورد نیاز تعیین می‌شود.

جمع بندی

در این نوشته تلاش شد به طور خلاصه به مواردی که یک مرکز لیزر خوب را نسبت به مراکز دیگر متمایز می‌کند، بپردازیم و نکاتی را برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس بیان کنیم. برای آشنایی با بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس می توانید به سایت زیباشیم (Zibashim.com) مراجعه نمایید.

 

  • iran reportaj
  • ۰
  • ۰

هر روزی که می‌گذرد به طرفداران ارزهای دیجیتال افزوده می شود. شاید در ابتدا تنها ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم به گوش عموم مردم خورده بود ولی این روزها با گسترش بازار مالی ارز دیجیتال ارزهای دیگری ساخته شده و روانه بازار شدند. دی این مطلب می خواهیم در مورد آواکس و قیمت لحظه ای آواکس صحبت کنیم.

پلتفرم آوالانچ در سال 2018 راه اندازی شد و پیش تر با نام AVA شناخته میشد. فروش این ارز در سال 2020 آغاز شد و فروش آن در کمتر از چند ساعت به 45 میلیون دلار رسید. این ارز بر روی پلتفرم ERC-20 به طرفداران عرضه شد. در حال حاضر می توانید قیمت لحظه ای آواکس را در صرافی ها مشاهده کنید.

قیمت لحظه ای آواکس افزایشی است؟

این ارز پس از طی کردن فراز و فرود های فراوان و دیدن قیمت های مختلف به مرور ارزش آن بالا و بالاتر رفت. تحلیلگران ارزهای دیجیتال آینده خوبی را برای این ارز پیش بینی کرده اند.در ادامه بیشتر با آواکس و دلایل رشد قیمت لحظه ای آواکس آشنا می شویم.

آوالانچ شبکه ای بر پایه بلاک چین است که برای انجام قراردادهای هوشمند پایه ریزی شده است. این شبکه از ابزار اتریوم و الگوریتم اثبات سهام استفاده می کند و رمز ازر آن آواکس نام دارد. این پلتفرم برای راه اندازی برنامه های غیر متمرکز مالی و اپن سورس است. این پلتفرم قراردادهای هوشمند را در کمتر از 1 ثانیه تراکنش ها را تایید می کند. این پلتفرم کاربردی چندگانه دارد و هم برای تراکنش ها و هم برای پاداش دهی کاربرد دارد.

جمع بندی

پلتفرم آوالانچ از اولین شبکه های قرارداد هوشمند است که توانسته است با کاهش حملات سیبل و امنیت بالا بین خود و سایر پروژه های بلک چین تمایز ایجاد کند. اگر قصد خرید و فروش یا سرمایه گذاری بر روی این ارز را دارید می توانید قیمت لحظه ای آواکس را در صرافکس (Sarrafex.com) مشاهده و اقدام به خرید آن نمایید.

  • iran reportaj