iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رپورتاژ آگهی یک مقاله خبری اما تبلیغاتی است که به سایت و فعالیت شما اشاره دارد. سایت های خبری دارای اعتبار دامنه بالایی است و رتبه خوبی در گوگل دارد. در نتیجه این نوع سایت ها بازید و کاربر زیادی دارند. اگر شما فرصتی را پیدا کنید که خودتان را در آن سایت ها معرفی کنید بدون شک کاربر به سایت شما مراجعه می کند. در نتیجه آمار بازدید از سایت شما افزایش پیدا می کند. 

این فرصت برای شما ایجاد شده است که با نوشتن یک مقاله با محتوا و کیفیت خوب، محصول و خدماتتان را معرفی کنید و کاربران را به سایت خود هدایت کنید. این نوع مقاله هایی که دارای کلمات پر سرچ فعالیت شماست و در سایت های خبری منتشر می شوند را رپورتاژ آگهی می گویند.

رپورتاژ آگهی

اما سوالی که پیش می آید این است که یک رپورتاژ آگهی باید شامل چه مواردی باشد؟ رپورتاژ اگهی را چگونه بنویسیم که مشتری با اشتیاق سایت ما را باز کند؟

ویژگی های یک رپورتاژ آگهی خوب:

  • رپورتاژ آگهی باید در برگیرنده کلمات پر سرچ و کلیدی فعالیت شما باشد و کاربر با وارد کردن این کلمات در گوگل بتواند به مقاله شما دست پیدا کند. اما نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که از کلمات کلیدی به تکرار زیاد استفاده نکنید. این کار موجب ناراحتی کاربر می شود. کاربر محتوایی که خوانایی خوبی نداشته باشد را نمی پسندد.

  • رپورتاژ آگهی باید یک تیتر بسیار جذاب داشته باشد تا کاربر در صفحه نتایج سرچ گوگل به عنوان شما جذب شود و آن را بخواند.

  • سعی کنید متن رپورتاژ در مورد مزیت های استفاده از کالا و خدماتتان باشد. به کاربر آگهی دهد و اطلاعات او را در آن زمینه بالا ببرد. این کار باعث می شود کاربر برای اطلاعات بیشتر کنجکاو شود و به سایت شما مراجعه کند.

  • برای اینکه کاربر را به سمت سایت خود هدایت کنید باید لینکی از سایتتان را در رپورتاژ آگهی قرار دهید. سعی کنید این لینک به صفحه درستی که مدنظر شماست اشاره کند.

  • در رپورتاژ آگهی باید از برندتان صحبت کنید اما نه به دفعات و به مقدار زیاد. این کار رپورتاژ آگهی شما را حالت تبلیغاتی می کند که کاربر پسند نیست. در مورد محصولتان آگاهی دهید و سپس برندتان را معرفی کنید.

  • از یک یا دو تصویر استفاده کنید که جذابیت متن را بالا ببرد و گویای مطالب شما و مرتبط با آن باشد.

رپرتاژ آگهی

اگر در نوشتن رپورتاژ آگهی کمی وقت و دقت به خرج دهید می تواند برای رتبه بندی سایت شما بسیار مفید باشد. برای نوشتن یک محتوای خوب و تاثیر گذار برای رپورتاژ آگهی می توانید از تیم های حرفه ای و متخصص ایران رپورتاژ در این زمینه کمک و راهنمایی بگیرید.

 

  • iran reportaj