iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

 

شاید اولین طرحی که بعد تصمیم فرد برای عمل بینی عروسکی و دیگر روش‌های زیبایی بینی گرفته می‌شود، هزینه‌ای است که برای عمل بینی باید پرداخت نمود که در کشورهای گوناگون قیمت عمل بینی متفاوت می‌باشد. که این تغییرات هر سالانه اتفاق می‌افتد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با عواملی که می‌تواند بر روی هزینه عمل بینی یا عمل بینی عروسکی تاثیر گذار باشد، اشاره نماییم.

عوامل موثر در هزینه عمل بینی

نوع بینی

همانطور که می‌دانید بینی‌ها انواع مختلفی دارند و هر فرد دارای بینی مختصی است که به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم بندی می‌شود.

هر کدام از این دو نوع بینی روش‌ها و مهارت‌های خاصی را قبول می‌کند تا زیباجو در کنار زیبایی به سلامت تنفسی هم دست پیدا کند. اما به طور معمول هر چه گوشت و چربی اطراف بینی بیشتر باشد، می‌توان گفت فرد دارای بینی گوشتی است  و این بدنی معناست که جراح می‌بایست در حین جراحی حساسیت بیشتری به خرج بدهد و همچنین هزینه عمل بینی برای بینی‌های گوشتی به نسبت استخوانی بیشتر است. 

مشکلات بینی

برخی از افرادی که به فکر عمل بینی عروسکی هستند، ممکن است مشکلاتی نظیر انحراف بینی، شکستگی یا پولیپ بینی را داشته باشند که برای داشتن عمل بینی موفق، جراح ملزوم است تا مشکلات فرد را در اولویت قرار دهد.

هزینه تجهیزات

از دیگر مواردی که بر روی قیمت عمل بینی می‌توند تاثیر گذار باشد، هزینه تجهیزاتی می‌باشد که در کلینیک یا بیمارستان برای جراحی زیبایی به کار رفته است، که انجام زیبایی در شهرهای مختلف از این قاعده مستثنی نیست.

تخصص متخصص زیبایی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند هزینه عمل بینی را افزایش دهد، تجربه و تخصص جراح می‌باشد. این امر بدین معنی است که اگر جراح، عمل‌های موفقیت آمیزی در انواع بینی ( بینی گوشتی – بینی استخوانی ) داشته باشد مجرب‌تر و باتجربه‌تر به حساب می‌آید و زیباجوییان با خیال راحت‌تری می‌توانند وارد اتاق عمل شوند.

برخی از این عمل‌های بینی به شرح ذیل است:

  • عمل ترمیمی

  • عمل بینی فانتزی ( عروسکی )

  • عمل بینی نیمه فانتزی

  • عمل بینی طبیعی

  • عمل بینی غیر طبیعی

عمل بینی عروسکی برای چه افرادی مناسب می‌باشد؟

عمل بینی فانتزی در بین مردان و زنان روز به روز در حال افزایش می‌باشد و همچنین این عمل یکی از عمل‌های هزینه بر محسوب می‌شود که از این رو هزینه عمل بینی برای عمل بینی فانتزی به نسبت دیگر عمل‌ها بیشتر است.

شایان به ذکر است بدانید که این عمل بیشتر در میان زنان محبوبیت دارد، اما ملزوما برای هر فردی این عمل پیشنهاد نمی‌شود! مانند: افرادی که دیگر عضوهای صورتشان بزرگ است یا بینی گوشتی و بزرگی دارد.

نتیجه

همانطور که در این مقاله مطالعه نمودید، هزینه عمل بینی با توجه به شهر، جراح، تجهیزات و مواردی از این قبیل طبقه بندی می‌شود. همچنین اشاره‌ای به عمل بینی عروسکی داشتیم تا بیماران بهتر بتوانند انتخاب نمایند.

پیشنهاد ما برای عمل زیبایی، کلینیک عمل بینی می‌باشد که همواره توانسته است مراجعین را راضی نگه دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی