iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

قفل هایی که در بازار موجود هستند تا سالهای سال تغییری از نظر ساختار و مکانیسم عملکرد نداشته اند. تا اینکه قفل دیجیتال به بازار آمد. قفل های دیجیتال قفل های متفاوتی هستند که با ساز و کار الکترونیکی کار می کنند. تفاوت قفل دیجیتال با قفل مکانیکی به حدی است که در تمام ویژگی های قفل نمایان می شود. یکی از چالش هایی که منجر به طراحی قفل دیجیتال شد، امنیت پایین قفل های معمولی بود. کلید قفل های مکانیکی ساده را به راحتی می توان کپی کرد و در صورت گم شدن یک کلید امنیت خانه به خطر میافتد. این چالش باعث شد مهندسان به فکر طراحی قفلی بیفتند که کلید آن هرگز گم نشود و قابل کپی کردن نباشد. در نتیجه این تلاش قفل دیجیتال طراحی شد. برند های مختلفی اکنون قفل دیجیتال را می سازند اما یکی از معتبر ترین آن ها قفل دیجیتال سامسونگ است. قفل دیجیتال سامسونگ یکی از قابل اعتماد ترین مدل های قفل الکترونیکی به شمار می رود.

امنیت بالای قفل دیجیتال

قفل دیجیتال به نسبت قفل مکانیکی از امنیت بالاتری برخوردار است. در این قفل ها به جای کلید مکانیکی از مکانیسم های دیگری استفاده می شود. ای مکانیسم ها شامل اثر انگشت، رمز عبور و کلید های مغناطیسی هستند. ویژگی این کلید ها این است که پیدا کردن آن ها برای دیگر افراد بسیار دشوار است. به خصوص اثر انگشت که امکان کپی کردن یا گم شدن آن وجود ندارد.

قفل دیجیتال سامسونگ

راحتی در استفاده از قفل دیجیتال

راحتی و ارتقای کیفیت زندگی یکی دیگر از اصول طراحی قفل دیجیتال است. به عنوان مثال با قفل دیجیتال می توان به راحتی از عدم خارج شدن کودک یا بیمار آلزایمری از خانه اطمینان داشت. یا مصداق دیگر راحتی قفل دیجیتال در باز شدن آسان آن است.

در کجاها می توان از قفل دیجیتال استفاده کرد؟

هر جایی که نیاز به استفاده از قفل دارد می توان قفل دیجیتال را نصب نمود.

خانه

خانه ی شما اولین جایی است که می توانید قفل دیجیتال را در آن نصب کنید. مدل های خاصی برای خانه وجود دارد که زیبایی خاصی را نیز به در خانه شما می بخشد.

محل کار

برای مکان های مهم مانند دفتر و محل کار، مدل هایی با امنیت بسیار بالاتر طراحی شده است. این مدل ها از متریال سخت تری ساخته می شوند و دارای ویژگی های ضد حرارت و ضد اسید هستند.

کمدهای امانت در مکان هایی مانند استخر

یکی دیگر از جاهایی که به قفل نیاز دارد، کمد های امانت در اماکنی مانند استخر است. مدل هایی ویژه این اماکن طراحی شده است که این امکان را فراهم می کند افراد با اطمینان خاطر وسایل خود را در کمد بگذارند و به تفریح خود بپردازند.

خرید قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ

یکی از معتبر ترین برندهای تولید قفل دیجیتال، سامسونگ است. سامسونگ که سابقه درخشانی در تولید لوازم خانگی و الکترونیکی دارد در این زمینه نیز خوش درخشیده است. قفل دیجیتال سامسونگ به یکی از قابل اعتماد ترین قفل های دیجیتال تبدیل شده است. ویژگی قفل دیجیتال سامسونگ این است که امنیت را در سطوح مختلف برای مکان های مختلف فراهم می کند. در صورتی که قصد خرید قفل دیجیتال دارید و دقیقا نمیدانید از یک قفل دیجیتال باید چه انتظاری داشته باشید قفل دیجیتال سامسونگ بهترین انتخاب برای شماست.

نظرات (۲)

خیلی شیکه قفل دیجیتال ^-^ درباره عمل زیبایی بینی بیشتر مطلب بذارید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی