iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

در دنیای امروزی تفریحات و سرگرمی افراد نسبت به دوران قدیم بسیار متفاوت شده است. بازی کردن با سیستم گیمینگ و کنسول ها به یکی از اصلی ترین سرگرمی ها برای افراد تبدیل شده است. یکی از قطعات اصلی و بسیار تاثیرگذار در سیستم های مختلف مخصوص گیمینگ، کارت گرافیک می باشد. ما نیز در این مقاله به تاثیرات کارت گرافیک و همچنین دیگر قطعات مختلف در روند کار سیستم گیمینگ خواهیم پرداخت.

سیستم گیمینگ

قطعات مختلف سیستم گیمینگ

همانطور که می دانید، یک سیستم کامپیوتری قطعات مختلفی دارد که هر کدام نقش مجزایی را ایفا می کنند. در سیستم گیمینگ نیز همینطور است و تفاوت آن با سیستم های معمولی، قدرت و سرعت بسیار بالاتر است. شما با استفاده از ارتقای سخت افزار سیستم خود خواهید توانست یک سیستم گیمینگ بسیار قوی را داشته باشید.

همانطور که گفته شد، وجود کارت گرافیک قدرتمند در سیستم های مختلف برای انجام بازی های سنگین بسیار تاثیرگذار است. برای مثال هر چقدر میزان گرافیک بیشتر باشد، بازی با کیفیت بالاتری اجرا خواهد شد و همچنین دیگر لگ و باگ گرافیکی وجود نخواهد داشت.

قطعات دیگری همچون سی پی یو، رم، هارد دیسک و همچنین حافظه اس اس دی نیز هر کدام به صورت جداگانه در اجرای بازی های سنگین و دیگر کارهای گرافیکی موثر هستند. برای نمونه وجود اس اس دی در سیستم گیمینگ به سرعت اجرای بازی بسیار کمک کرده و همچنین باعث می شود در حین بازی اختلالی صورت نگیرد.

همین مسئله در مورد دیگر قطعات سیستم نیز صدق می کند، همچنین هماهنگی قطعات موجود در سیستم، فرایند آن را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از برندهای تولید سیستم های گیمینگ، بدنه کیس آماده به همراه قطعات مختلف همچون کارت گرافیک را تولید و به خریداران عرضه می کنند. همین مسئله باعث بهبود عملکرد سیستم گیمینگ خواهد شد.

قیمت سیستم گیمینگ

با توجه به گرانی های بیش از حد در کشور، هزینه خرید سیستم های مختلف نیز بسیار افزایش داشته است. به طور کلی هر یک از قطعاتی که در قسمت قبل به آن اشاره نمودیم، مانند: کارت گرافیک، سی پی یو، رم و یا حافظه اس اس دی به صورت مجزا در قیمت سیستم گیمینگ تاثیر مستقیم دارند. با این حال می توان گفت که حداقل قیمت برای خرید یک سیستم گیمینگ، 10 میلیون تومان می باشد.

کارت گرافیک

کلام پایانی

ما در این مقاله به تاثیر قطعات مختلف مخصوصا کارت گرافیک در سیستم های مخصوص گیمینگ برای گیمرها پرداختیم. اگر قصد تهیه یک سیستم گیمینگ که تمام توقعات و نیازهای شما را برطرف کند، توصیه ما به شما مراجعه فروشگاه اینترنتی لوتوس می باشد. شما با رفتن به سایت لوتوس می توانید مقایسه، انتخاب و همچنین خرید سیستم مورد نظر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را انجام داده و خریدی مفید را تجربه کنید.

  • ۰۰/۰۸/۱۰
  • iran reportaj

سیستم گیمینگ

کارت گرافیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی