iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

اگر قصد کاشت مو را دارید، محال است که به هزینه آن فکر نکرده باشید. بسیاری از کلینیک های کاشت مو که برای مشاوره با آنها تماس می گیرید، اطلاعات دقیقی در مورد هزینه متدهای مختلف کاشت مو به شما نمی دهند. ما در این مقاله از کلینیک زیبایی آنیل، قصد داریم شما را با هزینه کاشت مو در تهران و مزوتراپی مو آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

کاشت مو

هزینه کاشت مو

کاشت مو تنها روش درمان و اصلاح موهای از دست رفته شخص است. این جراحی جزء عمل های زیبایی بوده و اکثر بیمه های کشور تعهدی به پرداخت هزینه آن ندارند. به همین دلیل هزینه های این جراحی یکی از مهم ترین دغدغه های افراد شده است. حال می خواهیم به جواب این سوال برسیم که هزینه کاشت مو در تهران چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو

عوامل بسیاری وجود دارند که در هزینه کاشت مو تاثیرگذارند. حتما ادامه مقاله را مطالعه فرمایید تا با این عوامل بیشتر آشنا شوید.

  • منطقه جغرافیایی

مهم ترین عاملی که در هزینه کاشت مو تاثیرگذار است؛ منطقه جغرافیایی است. منظور ما فقط کاشت مو در یک کشور در مقایسه با کشور دیگر نیست. حتی هزینه پیوند مو در یک شهر و مناطق مختلف متفاوت است. هر کلینیک با توجه به امکانات، تجربه و تجهیزاتی که دارد، هزینه ای را از متقاضی دریافت می کند. البته حتما به اعتبار کلینیک زیبایی توجه داشته باشید تا مشکلی برای شما پیش نیاید تا از نتیجه ی این عمل رضایت داشته باشید.

  • کلینیک زیبایی انتخابی کاشت مو

همان طور که گفتیم یکی دیگر از عوامل مهم در هزینه کاشت مو، کلینیک زیبایی است. ممکن است که شما پزشکی را بشناسید که در دو مرکز زیبایی مشغول به کار باشد، اما هزینه و دستمزد آن متفاوت باشد. دلیل آن هم این است که هر کلینیک تعرفه مخصوص خود را دارد. انتخاب کلینیک زیبایی در هزینه نهایی شما تاثیرگذار است. 

هزینه کاشت مو

  • میزان طاسی و گرافت های کاشته شده

هر چه میزان طاسی و کچلی فرد بیشتر باشد، به تعداد گرافت های بیشتری نیاز است. از طرفی کاشت گرافت های بیشتر مستلزم صرف زمان، انرژی و مواد مصرفی بیشتری است که در نتیجه هزینه کاشت مو افزایش پیدا می کند.

  • روش کاشت مو

یکی دیگر از مهمترین عوامل هزینه پیوند مو، روش کاشت مو است. در حال حاضر کاشت مو در تهران به 4 روش انجام می شود. روش های کاشت مو عبارت اند از روش sut، fut ، fit و micro fit.

هزینه هر گرافت مو

میانگین هزینه عمل کاشت مو بین ۶ تا ۹ میلیون تومان است. تغییرات قیمت با توجه به عواملی که یاد کردیم ممکن است متفاوت باشد. 

مبنای اصلی تعیین هزینه کاشت مو، تعداد گرافت مورد نیاز است. البته توجه داشته باشید که روش کاشت نیز بسیار مهم است. مثلا اگر تعداد 4000 گرافت مو در روش FIT کاشت شود هرینه ی آن  بین 8 تا 10 میلیون تومان و در روش SUT بین 6.5 تا 7.5 میلیون هست. هزینه کاشت هر گرافت مو در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.

مزوتراپی مو

مزوتراپی چیست؟

اگر قصد جراحی و عمل ندارید، می توانید از متد مزوتراپی مو استفاده کنید. این متد درمانی باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد موها می‌شود. در مزوتراپی، ترکیبی از مواد مختلف تقویتی به درون پوست سر تزریق می‌شود. این مواد شامل هورمون‌ها، عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، فاکتورهای رشد و داروهای مختلف هستند که می‌توانند به درمان ریزش مو یا طاسی کمک کنند.

کاربردهای درمانی مزوتراپی

  • درمان سلولیت

  • از بین بردن چربی‌های موضعی

  • درمان چربی پلک و لیپوم

  • جلوگیری از ریزش مو و درمان طاسی

  • جوانسازی پوست 

  • درمان لک‌های پوستی

  • اصلاح انحناهای سطحی بدن

  • برطرف کردن جای زخم

جمع بندی

ما در این مقاله از آنیل شکا را با هزینه کاشت مو و مزوتراپی مو شما را آشنا کردیم. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به سایت آنیل مراجعه فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی