iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

هنگام خرید یک لپ تاپ دانشجویی برای دانشگاه، باید چند نکته را در نظر بگیرید؛ اکثرا قیمت لپ تاپ اصلی ترین فاکتور خرید لپ تاپ برای قشر دانشجو است. لپ تاپی که انتخاب می کنید باید قابلیت های مورد نیاز شما را داشته باشد. در غیر اینصورت، پول بیشتری را برای جایگزینی آن با یک لپ تاپ بهتر که بتواند تمام کارهای شما را انجام دهد، باید خرج کنید.

لپ تاپ دانشجویی

بهترین لپ تا دانشجویی چه ویژگی هایی دارد؟

در حال حاضر برای یک دانشجو هزینه‌های زیادی مانند کتاب، مسکن و شهریه دانشگاه وجود دارد. از مهم ترین فاکتورهایی که دانشجویان هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی باید در نظر بگیرند:

  • قیمت لپ تاپ
  • عمر باتری کافی برای دوام یک روز پرکار بدون نیاز به شارژ
  • قابل حمل بودن آن (برای راحتی  حمل و نقل و جا به جایی آسان در محوطه دانشگاه)
  • قدرت پاسخگویی به نیازهای درسی دانشجو

تمام این موارد در کنار بادوام بودن، برای تهیه یک لپ تاپ دانشجویی با کیفیت بسیار مهم است. اکثر افراد به دلیل نداشتن آگاهی لازم، گاها هزینه های بسیار زیادی را متقبل می شوند. برای آگاهی از بهترین قیمت لپ تاپ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

قیمت لپ تاپ دانشجویی سال 2021

برای اینکه بتوان بهترین لپ تاپ را انتخاب کرد، ابتدا باید نوع کاربری مشخص شود. یعنی لپ تاپ را برای چه کار و هدفی نیاز دارید؟ مشخصات و قیمت لپ تاپ دانشجویی در رشته های عمومی با رشته های مهندسی کاملا متفاوت است. البته با گرانتر شدن ارز، هزینه ای که در حال حاضر باید برای  خرید یک لپ تاپ دانشجویی کرد؛ بسیار افزایش یافته است.

به عنوان نمونه، هزینه مورد نیاز در رشته های عمومی، چیزی نزدیک به 15 الی 20 میلیون تومان است. لپ تاپ های این رشته سخت افزار قوی ندارند و نمی توان کارهای بسیار سنگینی با آنها انجام داد.

در رشته های مهندسی، قضیه کاملا متفاوت است. این دسته از افراد، به لپ تاپ های بسیار قدرتمندی احتیاج دارند. میزان هزینه مورد نیاز برای خرید لپ تاپ دانشجویی مهندسی در حال حاضر، 35 میلیون تومان به بالا است. اینگونه لپ تاپ ها معمولا دارای cpu بسیار قوی، فضای ذخیره سازی و سرعت بالا و همچنین طراحی بسیار متفاوتی هستند.

قیمت لپ تاپ دانشجویی

خرید بهترین لپ تاپ

قشر وسیعی از استفاده کنندگان تکنولوژی و لپ تاپ، دانشجویان هستند. به لطف آموزش مجازی و آنلاین شدن تمامی برنامه‌ها، دانش آموزان نیز در این قشر جای می گیرند.

قیمت لپ تاپ

 قیمت لپ تاپ ‌های رایج و پرکاربرد، در اکثر کشورها برحسب به ارز محاسبه می شود. تنها در ایران به علت تفاوت فاحش قیمت ارزهای داخلی و خارجی، شما با گرانی غیرقابل توجیهی مواجه هستید. 

اما نگران نباشید! بنا به بودجه شما، هر لپ تاپی با هر قیمتی در دسترس است. کافیست تا کاربرد اصلی لپ تاپ خود را به کارشناسان این زمینه بگویید و با محدوده وسیع قیمت لپ تاپ مواجه شوید. بهترین لپ تاپ‌های روز متعلق به مایکروسافت است. این لپ تاپ ‌ها کارایی مورد نیاز یک لپ تاپ دانشجویی را دارند؛ اما قیمت لپ تاپ مایکروسافت برای اکثر مردم به صرفه نیست.

خرید لپ تاپ دانشجویی

قیمت لپ تاپ

هیچ دانشجویی یک لپ تاپ قیمت بالا را صرفا برای دوران دانشجویی نمی خواهد که پس از 4 سال کارشناسی آن را دور بیاندازید! هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی سعی کنید کمی آینده‌نگر باشید. لپ تاپ‌های ساده 3 الی 4 سال همراه شما خواهند بود اما در ادامه باید سیستم عامل قوی و قدرت پردازش بالایی داشته باشند تا مشکل‌ساز نشوند. همزمان عامل مهمی به نام قیمت لپ تاپ را نیز در نظر بگیرید.

قیمت لپ تاپ دانشجویی چقدر است؟

لپ تاپ دانشجویی باید قابلیت های متفاوت و گسترده و البته قیمت مناسبی داشته باشد. قیمت لپ تاپ دانشجویی مناسب در حال حاضر از 15 میلیون تومان شروع می‌شود. تمامی ریز جزئیات قیمت انواع لپ تاپ دانشجویی را می‌توانید در وب سایت لوتوس مشاهده کنید.

اگر شما قصد خرید لپ تاپ‌های بروزی مثل لپ تاپ مایکروسافت را دارید، باید هزینه بسیاری زیادی بپردازید. احتمالا 3 الی 4 برابر گران‌تر! اما یک راه آسان برای فرار از این هزینه وجود دارد و آن هم خرید لپ تاپ مایکروسافت استوک یا دست دوم است. شما عزیزان می‌توانید جهت تهیه لپ تاپ مایکروسافت ارزان به این سایت لوتوس مراجعه کنید.

 

  • ۰۰/۰۸/۲۹
  • iran reportaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی