iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

انسان ها به طور طبیعی عاشق زیبایی هستند و دلشان می خواهد در چشم همه زیبا به نظر بیایند و همه آنها را به خاطر زیباییشان تحسین کنند. تمام اعضای صورت مانند چشم، دهان، ابروها، گونه ها و خط لبخند همگی در افزایش زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی دارند. طبق تحقیقات،  بینی حدود ۱۰٪ از زیبایی کل چهره را تشکیل می دهد. اهمیت بینی به این علت است که این عضو در مرکز صورت است و زیبایی آن باعث تقارن و تناسب تمام اعضای چهره بشود، به همین خاطر تعداد عمل زیبایی بینی در ایران و جهان به سرعت رو به افزایش است.  در این مقاله می خواهیم به بررسی انواع عمل زیبایی بینی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

عمل زیبایی بینی

چه کسانی عمل زیبایی بینی انجام می دهند؟

همان طور که از نام آن مشخص است این عمل کاملا جنبه زیبایی دارد و برای برطرف کردن مشکلات تنفسی و عیوب بینی به کار می رود. معمولا کسانی که از اندازه یا فرم بینی خود ناراضی هستند جراحی زیبایی بینی را انجام می دهند. در این عمل پزشک خواسته بیمار را می شنود و با توجه به نوع بینی او به بیمار مشاوره می دهد.

انواع عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی طبیعی

در این نوع از جراحی بینی همان طور که از نامش معلوم است بینی فرم طبیعی خود را تا حد زیادی حفظ می کند و پزشک فقط در حدی که مشکلات و نقص های ظاهری آن برطرف بشود آن را تغییر می دهد. عمل زیبایی بینی طبیعی امروزه در بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب شده است؛ خصوصا آقایان که چندان تمایلی ندارند کسی بفهمد آنها بینی شان را عمل کرده اند. نیمی از خانم هایی که تصمیم گرفته اند بینی خود را عمل کنند، تقاضای عمل بینی طبیعی را دارند.

عمل زیبایی بینی طبیعی

عمل زیبایی نیمه فانتزی

در جراحی زیبایی نیمه فانتزی بینی کمی کوچکتر از اندازه طبیعی خود است و برخلاف عمل بینی طبیعی کاملا مشخص است که بینی قبلا جراحی شده است. 

عمل زیبایی بینی فانتزی

به عمل بینی فانتزی، عمل بینی عروسکی یا خوکی نیز گفته می شود. ویژگی بارز بینی های فانتزی نوک بینی سربالا، قوس بسیار زیاد در بینی و اندازه بسیار کوچک آن است. تفاوت اصلی بین عمل زیبایی طبیعی و عمل بینی فانتزی در زاویه نوک بینی با لب بالا است. به طوری که زاویه لب بالا با نوک بینی در جراحی بینی طبیعی حدود ۹۵ درجه و در عمل بینی فانتزی تقریبا ۱۰۵ درجه است.

خطرات و عوارض انواع عمل زیبایی بینی

در عمل بینی فانتزی پزشک فرم و شکل بینی را کاملا تغییر می دهد و به همین خاطر عوارض و مشکلاتی که بعد از عمل ممکن است برای بیمار پیش بیاید در جراحی بینی فانتزی بیشتر است؛ در حالی که در عمل بینی طبیعی فقط مشکلات سطحی و ظاهری برطرف می شود و به همان نسبت مشکلات تنفسی و عصبی کمتری برای بیمار پیش بینی می شود. شاید به همین دلیل است که میزان تقاضا برای عمل زیبایی بینی طبیعی روز به روز افزایش می یابد و در عوض دیگر افراد زیادی خواستار عمل بینی فانتزی نیستند.

خطرات عمل زیبایی بینی

انتخاب پزشک با تجربه برای عمل زیبایی بینی

بدون شک مهم ترین کاری که شما باید انجام بدهید، انتخاب بهترین پزشک برای جراحی بینی است. جراحی زیبایی بینی را نمی توان به طور عجله ای انجام داد و باید در این مورد وسواس زیادی به خرج بدهید. تجربه و مهارت دو عنصر ضروری و جدانشدنی در عمل بینی هستند که پزشکان مجموعه دکتر تهران بیوتی این ویژگی ها را دارند و با سوابق درخشانی که در این زمینه دارند بارها و بارها مهارتشان را ثابت کرده اند. می توانید برای اطلاعات بیشتر درمورد این کلینیک زیبایی به سایت دکتر هران بیوتی مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۸/۰۶
  • iran reportaj

عمل بینی

عمل زیبایی بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی