iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

 

 

سئو سایت یعنی مجموعه تکنیک هایی که ما برای بهینه سازی سایت خود انجام میدهیم. این بهینه سازی به موتورهای جستجو می فهماند که ما در چه زمینه ای فعالیت می کنیم، بر روی چه کلمات کلیدی کار میکنیم و اگر محتواهای آنقدر باکیفیت بود، گوگل و سایر موتورهای جستجو سایت مار را به ازای کلمات کلیدی در رتبه های بالا نشان میدهند. سئو به ۳ بخش سئو داخلی، تکنیکال و خارجی تقسیم میشود. ما در این مقاله می خواهیم به بخش سئو داخلی بپردازیم.

سئو داخلی چیست؟

تمام کارها و روش هایی که ما داخل سایتمان پیاده میکنیم جزء روش های سئو داخلی به شمار می آیند. شاید تا چند سال قبل اهمیت سئو داخلی و محتوا به اندازه الان نبود؛ اما حالا گوگل به محتوا و بهینه سازی داخلی سایت اهمیت زیادی میدهد. به طوری که اگر شما بک لینک های زیادی داشته باشید اما از نظر داخلی اوضاع سایتتان رو به راه نباشد فایده زیادی برایتان ندارد.

سئو داخلی (on-page)

تکنیک های سئو داخلی (on-page)

  1. محتوا

محتوا مهم ترین عنصر جلب توجه کاربران و همین طور ربات های موتورهای جستجو است. با داشتن محتوایی جذاب و باکیفیت، کاربر را مشتاق میکنید تا دوباره به سایت شما سر بزند. 

  1. بهینه سازی تصاویر

تصاویر یکی از مهمترین فاکتورها برای کاربر است. اینکه شما از عکس ها در مطالب سایت خود استفاده کنید خیلی خوب است اما باید چند نکته را رعایت کنید. ۱. سایز تصاویر نباید بیشتر از ۱۰۰کیلوبایت باشد وگرنه سرعت سایت کم میشود.۲. برای تصاویر حتما تگ alt یا متن جایگزین قرار دهید. ۳. سایز عکس هایتان از نظر پهنا و ارتفاع بهتر است در یک اندازه باشند.

  1. لینک سازی داخلی 

یکی از مهم ترین عوامل سئو داخلی، لینک سازی به صفحات داخلی سایت است. با انکر تکست های مرتبط به صفحات دیگر وب سایت خود لینک بدهید تا هم زمان حضور کاربر در سایت افزایش پیدا کند و هم اینکه بازدید همه صفحات زیاد شود.

  1. رعایت علائم نگارشی و املایی

سعی کنید متنی که می نویسید و منتشر می کنید از نظر علائم نگارشی و غلط های املائی مشکلی نداشته باشد.

 

بهترین شرکت سئو

برای اینکه بهینه سازی سایت خوبی داشته باشید و بتوانید به رتبه های بالا برسید باید تکنیک های سئو و خصوصا سئو داخلی را رعایت کنید. شرکت سئو اینجا یکی از بهترین شرکت های سئو در تهران است که با سئوکاران با تجربه خود پروژه های زیادی را به موفقیت رسانده است.  برای ارتباط با ما میتوانید به وب سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۷/۰۷
  • iran reportaj

سئو

سئو on-page

سئو داخلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی