iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

در گذشته و به خاطر همه گیر نبودن استفاده از کامپیوتر برای کارهای مدیریت و اداری، بیشتر از کاغذ استفاده می گردید. استفاده از کاغذ برای کارهای اداری و مدیریت، علاوه بر هزینه های سرسام آور کاغذی که به مدیران شرکت ها وارد می کرد، دردسرهای زیاد و تمام ناپذیر خود را همراه خود داشت که شامل مشکلات آرشیو کردن، دسته بندی کردن و نیاز به مکانی برای قرار دادن آرشیوها داشت و فقط همین مورد نیست. (یک شرکت بسیار بزرگی را فرض کنید که می خواهد فایل های مشتریان 5 سال اخیر خود را آرشیو  و نگهداری کند.)

 علاوه بر این ها، پیدا کردن یک فایل در میان آرشیوتان، دردسر بسیار بزرگ و سنگینی است که در بهترین حالت و به فرض اینکه شخص آرشیو کننده بسیار آدم با دقتی بوده باشد، مدت فراوانی طول خواهد کشید و می کشد. به دلیل این مشکلات سرسام آور بود که مهندسان کامپیوتر و افرادی که در زمینه برنامه نویسی تخصص داشتند، دست به کار شده و با تولید برنامه های مختلف مدیریت گونه، کار را برای شرکت ها و مدیران راحت کرد. 

در عرصه دندانپزشکی، اما هیچ برنامه ای برای مدیریت مطب دندانپزشکی و کلینیک وجود نداشت؛ تا اینکه شرکت لبخند،  نرم افزار مطب دندانپزشکی و نرم افزار کلینیک دندانپزشکی را همزمان با هم ارائه نمود. با این نرم افزار، کار  را برای افرادی که مطب دندانپزشکی داشتند، راحت نمود.

 در ادامه ما به بررسی نرم افزار مطب دندانپزشکی در کنار نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند خواهیم پرداخت. اگر شما دارای یک مطب دندانپزشکی هستید و قصد دارید از شر کاغذ بازی و هزینه های زیاد کاغذ خلاص شوید، پس با ما همراه شوید تا شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای مطب و کلینیک دندانپزشکی آشنا کنیم.

 نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند چیست؟

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند، بر روی سیستم عامل ویندوز نصب می شود  و هم چنین به صورت آفلاین بر روی دستگاه شما نیز کار می کند. در نسخه مطب دندانپزشکی لبخند، حداکثر 4 پزشک می توانند از آن استفاده کنند که برای یک مطب عدد مناسبی است و به خاطر همین موضوع نرم افزار مطب نامیده شده است. نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند دارای یک سری امکانات پایه است که قابلیت اضافه کردن امکانات مورد نیاز بنابر درخواست مشتری وجود دارد. 

نرم افزار دندانپزشکی لبخند


 

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی چه ابزاری به مدیر کلینیک ارائه می کند؟

چرا باید برای بیماران یک کلینیک هزاران پرونده ی کاغذی حجیم و سنگین تشکیل شود و سالهای سال از آن ها در فضایی نگه داری شود وقتی که علم آنقدر پیشرفت کرده است. نرم افزار کلینیک دندانپزشکی توانست با ساده کردن امر تشکیل پرونده برای بیماران و ذخیره این پرونده ها بر روی هارد دیسک کمک زیادی به بایگانی بکند. توقعات بعدی کاملا مربوط به مدیریت کلینیک می شود. درخواست آنها از برنامه نویسان این بود که بتوانند تحت یک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی و به صورت یک برنامه جامع به همه ی بخش ها نظارت داشته باشند. به عنوان مثال بتوانند مالیات هر دندانپزشک را تعیین و درصد آن را کسر کنند، به انبار و ورود و خروجی های آن نظارت کنند تا چیزی کم و کسر نباشد، لابراتوار را زیر نظر داشته باشند و مهم تر از همه بخش حسابداری و تهیه فاکتور جامع برای مشتری بود. اگر کسی مراجعات قبلی داشته و حساب آنها هنوز صاف نشده، نرم افزار کلینیک دندانپزشکی با اعلام آن فرد به عنوان مشتری قرمز اجازه ارائه خدمات به وی را نمی دهد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی