iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

کانسیلر یک ابزار بسیار مفید آرایشی است که می تواند تاثیرات بسیار مثبتی را روی چهره شما بگذارد. شما با خرید کانسیلر متناسب با پوست صورتتان می توانید لکه های تیره و ناخوشایند صورتتان را بپوشانید، چین و چروک های صورتتان را کاور کنید، از آن به عنوان تصحیح کننده آرایش استفاده کنید و حتی میتوانید با کمک آن به صورت خسته و رنگ پریده خود رنگ و لعاب ببخشید و زیباتر به نظر برسید.

در این مقاله روبی سان تصمیم دارد نمونه ای از این محصول آرایشی را معرفی کند که علاوه بر تمام مزیت های مطرح شده بتواند به سلامت پوست شما کمک کند و باعث جوان سازی پوست صورتتان شود. شما می توانید با خرید کانسیلر با این ویژگی کمی در راه سلامتی پوست صورتتان قدم بردارید.

پس اگر شما هم جزء کسانی هستید که علاوه بر زیبایی، داشتن پوست سالم برایش اولویت دارد در خواندن این مقاله با ما همراه باشید.

خرید کانسیلر

خرید کانسیلر اشتباه

همانطور که میدانید پوست با توجه به ویژگی هایی که دارد انواع مختلفی دارد. یک صورت می تواند چرب باشد و صورت دیگر به شدت خشک. در نتیجه برندهای آرایشی در تولید لوازم خود سعی کرده اند که به این مسائل توجه داشته باشند و لوازم آرایشی را متناسب با پوست صورت خانم ها تولید کنند. اگر شما به دنبال این هستید که پوست صورت سالمی داشته باشید باید در خرید کانسیلر یا دیگر لوازم آرایشی کمی دقت کنید تا متناسب با پوستتان انتخاب کنید.

بیشتر آسیب هایی که خانم ها روی صورت خود احساس می کنند مانند چین و چروک، لکه های قهوه ای همگی به دلیل استفاده از مواد آرایشی نامرغوب و حتی نامناسب با پوست صورتشان است.

پس اولین قدم برای این که بتوانید از بروز چین و چروک زود هنگام جلوگیری کنید بهتر است خرید کانسیلر یا دیگر لوازم آرایشی مربوط به پوست را صحیح انجام دهید.

برای خانم هایی که پوست چرب دارند این نکته بسیار مهم است که از مواد آرایشی استفاده کنند که فاقد چربی باشد و بتواند چربی پوست را کنترل کند. استفاده از مواد آرایشی اشتباه باعث بروز جوش ها و آکنه های زیادی روی پوست می شود. 

خانم های پوست چرب بهتر است خرید کانسیلر تان از بین مدل های جامد باشد و اگر تمایل به استفاده از کانسیلر مایع دارید باید از فروشنده درخواست کنید که نمونه بدون چربی را به شما دهد. در این موارد باید دقت کنید کلمه free oil روی کالا درج شده باشد.

خانم هایی که پوست خشک دارند از نمونه های چرب تر استفاده کنند. این افراد باید بیشتر به پوستشان برسند چرا که خشکی زیاد می تواند باعث ایجاد چروک های ریز و در طولانی مدت بیشتر هم می شود. 

خرید کانسیلری که دارای چربی و روغن طبیعی باشد بهترین گزینه انتخاب شماست. برای خرید کانسیلر با این مشخصات باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید.

خرید کانسیلر

خرید کانسیلر جوان کننده

بیشتر استفاده خانم ها از این ابزار آرایشی برای پوشاندن کبودی و سیاهی دور چشم است. خرید کانسیلر را انجام می دهند تا به وسیله آن نازیبایی های این قسمت از صورت را بپوشانند.

ناحیه دور چشم به دلیل نازک بودن پوستش خیلی حساس است و خیلی زود چروک می شود. اگر بتوانید خرید کانسیلر را از بین برندهای معتبر انجام دهید می توانید این تضمین را داشته باشید که به این قسمت از صورتتان هم رسیدگی می شود.

روبی سان برندی است که در این محصول آرایش خود تمام ویتامین های لازم و ضروری پوست را به کار گرفته است. کرم های دور چشم دارای ویتامین های A و  E هستند. این ویتامین ها در کانسیلر روبی سان موجود است. 

به عبارت دیگر زمانی که شما برای زیباتر شدن و آرایش کردن از این محصول استفاده می کنید، کانسیلر تاثیر مثبت خود را در نواحی دور چشم شما می گذارد. این محصول عملیات جوانسازی و کلاژن سازی را شروع می کند و در اثر استفاده طولانی مدت شاهد کمتر شدن چروک های ناحیه چشمتان می شوید.

 

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • iran reportaj

خرید کانسیلر

کانسیلر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی