iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

حتی در روزهایی که در خانه هستید و آرایش نمی کنید دوست دارید لب هایتان دارای رژ لب باشد. خانم ها با زدن رژ لب اعتماد به نفس و روحیه می گیرند و می توانند برای خود یک روز شاد و عالی را بسازند. 

اما کمی صبر کنید. رژ لب هم می تواند زیبایی ببخشد و هم می تواند زیبایی بگیرد. اگر رژ لبی که انتخاب میکنید دارای مواد مغذی و سالم باشد میتواند به سلامت لب هایتان کمک کند و به آن ها طراوت ببخشد اما اگر رژ لبی که می خرید فیک و تقلبی باشد دارای مواد غیر استانداردی است و علاوه بر اینکه زیبایی به همراه ندارد بلکه می تواند لب های شما را خشک و پوسته پوسته کند.

در این مقاله می خواهیم در مورد انتخاب و خرید رژ لب سالم شما را راهنمایی کنیم. پس اگر شما هم خانمی جذاب هستید که علاوه بر زیبایی سلامتی هم برایش اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم ما را در خواندن این مقاله همراهی کنید.

 

رژ لب

چگونه رژ لب سالم را تشخیص دهیم؟

در تولید همه رژ لب ها مواد یکسانی وجود دارد. رنگدانه های طبیعی و مصنوعی، لوسیون نرم کننده و مواد شیمیایی به کار رفته است. اما چرا یک رژ لب استاندارد و آبرسان است و رژ لب دیگری سرب دارد و سرطان زا است؟

دلیل این موضوع میزان ترکیب این مواد با یک دیگر است. 

به عنوان مثال اگر میزان روغن های موجود در رژ لب بیشتر باشد رژ لب شما چرب و اگر کمتر باشد رژ لب خشک خواهد شد. در مورد رژ لب های سرب دار میزان مواد شیمیایی موجود در آن بسیار زیاد است و این می تواند به سلامتی شما و لب هایتان آسیب برساند.

هنگام خرید لوازم آرایشی دقت کنید که هر چه مواد آرایشی روی پوست و لب ماندگاری بیشتری داشته باشد می تواند آسیب شدیدتری بزند. در مورد رژ لب به دلیل نازک و حساس بودن پوست لب این نکته بسیار جدی تر و خطرناک تر است. نوعی از رژ لب جامد وجود دارد که با عنوان رژ لب 24 ساعته همه ما می شناسیم.

 این مدل رژ لب جامد مدت زمان بیشتری روی پوست لب هایتان باقی می ماند و خیلی راحت با خوردن و آشامیدن پاک نمی شود. به دلیل پایین بودن میزان چربی موجود در این رژ لب می تواند پوست لب های شما را نیز خشک کند.

رژ لب استاندارد کاور و پوشش دهی خوبی دارد و پوست لب را خشک و پوسته پوسته نمی کند. اگر بعد از استفاده از یک رژ لب پوست لب هایتان به شدت خشک شد بدانید رژ لبی که در دست دارید اصل نیست و لب های شما به آن مواد آرایشی حساسیت نشان داده است. بهتر است استفاده از این محصول آرایشی را قطع کنید و به فکر درمان و برگرداندن لطافت لب هایتان باشید.

رژ لب

یک روشی که خانم ها با آن سعی می کنند که سرب موجود در رژ لب را بسنجند که البته پایه و اساس علمی ندارد و برای رژ لب هایی که میزان بسیار زیاد سرب دارد کارایی دارد و برای نمونه هایی که میزان کمتری سرب دارد جواب نمی دهد استفاده از طلا است. خانم ها یک لایه رژ لب را روی دست های خود می کشند و با انگشتر طلای خود روی آن خط می اندازند. اگر این خراش تیره شد متوجه می شوند که رژ لب استاندارد نیست  و از خرید رژ لب منصرف می شوند.

اگر می خواهید که خیالتان از بابت استاندارد و با کیفیت مواد اولیه رژ لبی که خریداری می کنید راحت باشد باید به فروشگاه های مجاز آرایشی مراجعه نمایید. 

خرید رژ لب خود را از برند روبی سان انجام دهید تا علاوه بر زیبایی منحصر به فرد سلامت و آبرسانی به لب هایتان را نیز تجربه کنید

 

نظرات (۱)

راجع به معیارهای خرید ریمل هم بگید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی