iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

خرید ارز دیجیتال 

اکنون ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات شدید قیمت بسیار پرطرفدارو مشهورشده‌اند.صرافی های آنلاین، کارگزاری ها و وبسایت‌های زیادی برای فروش و خرید ازر دیجیتال ایجاد شده اند که هر کدام امکانات ویژه ای را به کاربران خود ارائه می دهند.متقاضیان خرید ارز دیجیتال تتر می توانند از خدمات تترلند استفاده کنند. 

خرید ارز دیجیتال

ارز دیجیتال چیست ؟

با وجود اینکه امروزه دراینترنت و دیجیتال بحث ها و خبرهای زیادی از خرید ارزهای دیجیتال است اما هنوزم بسیاری از مردم درجهان هستند که با این ارزها آشنایی ندارند و نمیدانند که چه کاربردی دارند .

در حقیقت ارزهای دیجیتالی ،ارزهایی هستند که با پروتکل‌های رمزگذاری‌شده طراحی شده اند و هدف‌شان کاهش تقلب و ممانعت از جعل و کلاه‌برداری ارزی در دنیای اینترنت است.

بازار خرید ارز دیجیتال هم درست مثل بازار بورس، طلا، مسکن ،نفت ،سکه و… است واما ریسک سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال ریسک پذیری بالایی میخواهد که اگر شما بدون هیچ آگاهی ومشاورهی  قبلی  این وارد بازارشوید به شدت ضرر می‌کنید. چون بر خلاف بورس ایران یا سرمایه گذاری در مسکن، شما در خرید ارز دیجیتال این امکان وجود دارد که کال مارجین شوید و پولتان صفر شود.

ارز دیجیتال چیست

 مهمترین ویژگی ارزهای دیجیتال ،به عنوان یه ارز آزاد چیست ؟

ارزهای دیجیتال کلا غیرمتمرکز هستند یعنی به هیچ نهاد،سازمان یا دولت خاصی تعلق ندارد که بتواند آن را تحت نظارت و کنترل خود داشته باشند،در واقع این یکی از مهمترین ویژگی ارزهای دیجیتال به عنوان یک ارز مستقل و آزاد محسوب میشود.

به همین دلیل، دیگر شاهد دخالت دولت‌ها و یا سازمان های خاص درمدیریت و پیشبرد پروژه‌های موجود در شبکه بلاک‌چین نیستیم. شبکه بلاک چین چیست؟، شبکه‌ای وسیع و گسترده است که ارزهای دیجیتالی در بستر آن مبادله و معامله میشود.

 

به دلیل عمومی بودن این ارزها ،استفاده وخرید ارزدیجیتال برای تراکنش‌های مالی مختلف در تمام نقاط جهان میسراست. البته قابل ذکراست که برای انجام هرگونه تراکنشی  با ارز دیجیتالی در بستری گسترده دنیای وب ملزم به داشتن کلید‌های عمومی و خصوصی است.

کلیدهای public & private چیست؟

در واقع با این کلید ها  می توان با کمک فرایند های رمزگشایی ارزی،مسیرعملیات تراکنش با ارزهای دیجیتال را با موفقیت و سودآوری وبا حداقل پرداخت کارمزد طی کرد.

مزایای استفاده ازبلاکچین به عنوان بستری برای ارزهای دیجیتال 

درگذشته که خرید ارزهای دیجیتال تازه رونق گرفته بود ،روش های نیز برای مبادله این ارزها وضع شده بود که مبلغ زیادی را به عنوان کارمز برای جابجایی ارزها و معاملات از سوی موسسات مالی واسطه و بانک‌ها ازکاربردان و سرمایه گذاران کسر میکرد، اما تراکنش های جدید با ارزهای دیجیتال و بلاکچین انجام میشود که نسبت به روش های قبلی خیلی بروزتر است و دیگر با همچین مشکلاتی مواجه نمیشوند. یعنی به ازای دریافت مبلغ بسیاراندکی به عنوان کارمزد، امکان تراکنش‌های مالی  را برای کاربران فراهم میکند .

مزایای بلاکچین در خرید ارز دیجیتال

ارزهای پرطرفداردرمبادلات ارز دیجیتالی ایران کدام اند؟

ارزهای دیجیتال از تنوع زیادی برخوردار هستند. بیشتر آنها کارکرد و ویژگی‌های مشابهی دارند. معروف‌ترین آنها بیت کوین است. اما موارد و گزینه‌های مشهور دیگری هم در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد مثل : ترون (Tron)، ریپل (Ripple)، اتریوم (Ethereum)، لایت کوین (Litecoin)، استلار (Stellar)، تتر (Tether) و مونِرو (Monero) اشاره کرد. این ارزهای دیجیتالی، مشهورتر از گزینه‌های دیگر بازار هستند و به نوعی رهبران بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند.

کلام آخر

خرید ارز دیجیتال تتر دروازه‌ای مطمئن برای ورود به دنیای ارزهای رمزنگاری شده است. با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال شده و روی آوردن به خرید این‌گونه از ارزها در کشورمان، تترلند تصمیم گرفته است تا دانش و توان خود را در زمینه خرید و فروش تتر در جهت سهولت حفظ سرمایه هموطنان در حوزه ارز دیجیتال شده به کار ببرد.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی