iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

1. ایده های کار خود را از خانه تنظیم کنید

با راه اندازی کسب و کار خانگی درآمدتان را افزایش دهید، دانستن محصول خود از داخل ، نقطه شروع محکمی برای تجارت شما خواهد بود. شاید شما قصد دارید به عنوان یک متخصص طب سوزنی راه اندازی شوید ، یا اینکه تخصص فناوری خود را به یک مشاوره وب سایت تبدیل می کنید.

محصولات و خدمات شما هرچه باشد ، ایده کسب و کار شما برای موفقیت به تحقیقات کامل بازار نیاز دارد. یک مکان عالی برای شروع با رقابت محلی یا فعالیت های تجاری مشابه شما است.

دوستان و رقبا

از یک طرف ، شما برای کسب و کار و مشتریان محلی رقابت خواهید کرد. از طرف دیگر ، شما می توانید از راه اندازی موفقیت آمیز کسب و کار چیزهای زیادی بیاموزید ، و اغلب امکان همکاری و پروژه های مشترک وجود دارد - و حتی ممکن است مراجعه شود.

مدتی را صرف تحقیق در مورد مشتریان هدف خود کنید - آیا آنها محلی هستند یا بیشتر بصورت آنلاین؟ آنها احتمالاً کجا تبلیغات شما را می بینند؟ چه نوع قیمت هایی برای آنها مفید خواهد بود؟ پس از اینکه اطلاعات لازم را کسب کردید ، لیستی از مشاغل فعلی که نیازهای آنها را تأمین می کنند تهیه کنید و نسبت به آنچه صحیح انجام می دهند احساس کنید. آیا می توانید به یکی از مالکان نزدیک شوید و از تجربه آنها استفاده کنید؟ آنها ممکن است لیست طولانی انتظار برای خدمات خود داشته باشند ، و خوشحال می شوند که مشاوره و معرفی خود را ارائه دهند.

به عنوان مثال ، شما ممکن است به عنوان یک معلم ویولن یک مشاغل خانگی ایجاد کنید و در نزدیکی کسی که فلوت آموزش می دهد زندگی کنید. مشاوره آنها می تواند بسیار ارزشمند باشد ، و دارای پتانسیل زیادی برای تبادل مراجع است.

کسب و کار خانگی

2. یک برنامه تجاری را تنظیم کنید

هر مشاغل با رشد و تکامل خود تکامل می یابد ، اما قبل از اینکه وقت و هزینه لازم را بپردازید ، می خواهید طرحی از ایده های تجاری خود ، مشتریان هدف ، رقبا و مهارت ها را ضروری کنید.

حتی اگر می خواهید بدون هیچ گونه کمک مالی و سرمایه ای مشاغل خود را راه اندازی کنید ، داشتن یک طرح تجاری شما را متمرکز نگه می دارد و به شما کمک می کند تا چند مرحله مهم را ترسیم کنید. همچنین اگر می خواهید بودجه خود را پایین بیاورید و به سندی نیاز دارید که تجارت شما را با چند کلمه ساده بیان کند نیز مفید است.

شما به ارائه پیچیده ای به سبک Dragon's Den ، فقط یک طرح ساده که اصول اولیه موفقیت رانندگی را در بر داشته باشد ، نیاز ندارید. این پنج بخش را وارد کنید و با مرور زمان آنها را مرور کنید ، و همزمان با توسعه کسب و کار ، برنامه های خود را تغییر دهید:

بررسی اجمالی

این می تواند خلاصه ای از ایده کسب و کار شما باشد ، اینکه مشتری شما چه کسانی هستند ، چطور تجارت را پیش می برید و نقاط عطفی را که می خواهید به آن وارد شوید.

عملیات

این بخش جزئیاتی از نحوه کار شما را به صورت روزمره ارائه می دهد. شما در حال راه اندازی در خانه هستید ، اما در کدام اتاق مستقر خواهید شد؟ اگر مشتریانی از آن بازدید می کنند ، چگونه زندگی خانه و کار را از هم جدا می کنید؟ مثلاً مردم در اتاق نشیمن شما منتظر می مانند؟ اگر محصولی برای فروش تهیه می کنید ، آیا به فضای اختصاصی و جداگانه ای احتیاج دارید؟

از تنظیمات مشاغل خانگی و جزئیات بیمه گرفته تا برنامه های بازاریابی و هر گونه صلاحیتی که باید در آن کار کنید ، شامل موارد زیر باشد.

همچنین ممکن است بخواهید برنامه هایی برای استخدام حسابدار یا تحقیق در مورد بهترین حساب های بانکی مشاغل را در برنامه خود بگنجانید.

پول

موقعیت مالی فعلی خود را تعیین کنید ، حتی اگر این فقط پس انداز یا مانده حساب شما و یک هدف مالی برای ماه اول تجارت شما باشد.

با گذشت زمان ، این بخش ممکن است به پیش بینی های مالی دقیق تری تبدیل شود. اما نکته اصلی این است که بدانید چه مقدار پول باید برای تجارت خود بگذارید و چگونه می توانید آن را زنده نگه دارید. اگر قصد دارید در کنار برنامه های مشاغل خانگی خود به شغل عادی خود (با حقوق قابل اعتماد) ادامه دهید ، این کار ساده تر خواهد بود ، اما اگر اخطار خود را تحویل دهید و به عنوان یک بازرگان انحصاری تنظیم کنید ، اطمینان کمتری خواهید داشت.

راه اندازی کسب و کا خانگی

3. مشاغل خانگی خود را آماده کنید

همه اینها بستگی به این دارد که در خانه خود چه مشاغلی را راه اندازی کنید. بیشتر آنها به تغییرات ساختاری بزرگی احتیاج ندارند ، اما ممکن است لازم باشد مجوز برنامه ریزی را در نظر بگیرید یا حداقل در مورد اطلاع دادن به همسایگان خود فکر کنید. در اینجا موارد اصلی برای فاکتور گرفتن وجود داردبرنامه ریزی شما هنگام راه اندازی مشاغل از خانه:

مجوز برنامه ریزی

اگر خانه شما تقریباً در حال حاضر باقی خواهد ماند ، و تجارت شما «بی سر و صدا در آن مستقر شده است» ، نیازی به مجوز برنامه ریزی دولت نیست.

الزامات اجازه برنامه ریزی زمانی شروع می شود که خانه شما دیگر عمدتا به عنوان محل سکونت شخصی استفاده نمی شود ، یا اینکه با مراجعه و خروج مشتری ها به میزان قابل توجهی در ترافیک افزایش یافته اید. اگر در منطقه ای مسکونی زندگی می کنید و ممکن است هر یک از فعالیت های شما باعث ایجاد مزاحمت شود - از سر و صدا و موارد پارکینگ اتومبیل گرفته تا مواردی مانند بوی پخت و پز و دفع زباله ، مجوز برنامه ریزی را باید بررسی کنید.

مطمئن نیستید مشاغل خانگی شما در کدام گروه قرار می گیرد؟ Gov.uk می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد تا با مقام برنامه ریزی محلی خود تماس بگیرید.

بیمه

این که آیا این یک بیمه نامه کاملاً جدید است یا فقط یک ترفند در مورد بیمه موجود شماست ، بهتر است درمورد مسئولیت ها و گزینه های خود توضیح دهید. یک بیمه نامه مشاغل خانگی متناسب با تنظیم سریع ، شما را در برابر خطرات منحصر به فرد سرمایه گذاری جدید خود تحت تأثیر قرار می دهد.

اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در بخش بیمه مشاغل خانگی در زیر بخوانید.

بهداشت و ایمنی

اگر فقط شما از لپ تاپ کار می کنید ، این چندان مهم نخواهد بود. اما اگر انتظار دارید مشتریانی از شما در خانه بازدید کنند یا قصد تهیه غذا را دارید ، به عنوان مثال بررسی های بهداشتی و ایمنی بخشی از فعالیت شما خواهد بود. برای اصول ، به وب سایت اجرایی بهداشت و ایمنی نگاهی بیندازید.

ایجاد آدرس کسب و کار

اگر در فضای کسب و کار به مشاغل دیگر فعالیت می کنید ، مشتریان بالقوه ممکن است از برخورد با یک ارائه دهنده خدمات که آدرس تجاری حرفه ای ندارد احتیاط کنند. به همین ترتیب ، اگر در خانه فعلی خود مستأجر هستید ، ممکن است در موقعیتی نباشید که تجارت خود را در آن آدرس ثبت کنید.

در هر صورت ممکن است بخواهید برای یک فضای اداری مجازی ثبت نام کنید.

حتی اگر در ثبت نام تجاری خود در خانه خود آزاد باشید ، استفاده از آدرس دفتر مجازی می تواند دردسر شما را برای به روزرسانی جزئیات مکاتبات خود با بانک ، HMRC ، در مورد مواد بازاریابی شما - و لیست ادامه می دهد - هر بار تو حرکت کن.

همسایگان شما

آنها می توانند رمز موفقیت یا شکست شما باشند ، بنابراین همسایگان خود را کنار بگذارید. به همه اطلاع دهید که چه کاری انجام می دهید ، به خصوص اگر بازدید کننده یا زایمان زیادی داشته باشید یا ممکن است مشاغل شما مزاحمت ایجاد کند.

آنچه ممکن است برای شما بی نتیجه به نظر برسد می تواند برای یک یا دو نفر از همسایگان شما یک معضل بزرگ باشد ، از صدای تمرین شیپور گرفته تا یک ون که دید آنها را مبهم می کند. در ابتدا توضیح دهید که سعی می کنید مزاحمت را به حداقل برسانید و به این قول خود عمل کنید.

اگر انتظار افزایش صدا یا اختلال دیگری دارید ، همسایگان خود را در جریان بگذارید. به نگرانی های آنها گوش فرا دهید ، تمام تلاش خود را برای رفع آنها انجام دهید و در صورت عدم موفقیت ، با حل شدن گرد و غبار ، با یک بطری شراب گرد کنید.

راه اندازی کسب و کا خانگی

4- به بیمه مشاغل خانگی فکر کنید

بسته به نوع تنظیمات شما و محصولات و خدمات منحصر به فرد شما ، بیمه مشاغل خانگی ضروری خواهد بود. از طریق یک برنامه متناسب راهنمایی خواهید شد ، اما پوشش اصلی که باید درباره آنها فکر کنید:

بیمه مسئولیت عمومی

بسیاری از بیمه نامه های مشاغل خانگی شامل این موارد به صورت استاندارد هستند. بیمه مسئولیت عمومی در صورت مراجعه مشتری در خانه از اهمیت برخوردار است - در صورت آسیب دیدگی یا آسیب دیدن اموال وی به دلیل تجارت شما از شما محافظت می کند.

مثال سریع: شما در حال انجام امور آرایشگری خود از خانه هستید و قبل از ورود مشتری ، کف را تمیز کرده اید. مشتری روی زمین خیس می لغزد و باسنش را زخمی می کند. مسئولیت عمومی می تواند هزینه های حقوقی و هزینه های جبران خسارت ناشی از آن را تا سقف بیمه نامه پوشش دهد.

بیمه مسئولیت محصول

این یکی از شما در برابر ادعای آسیب شخصی یا خسارت مالی ناشی از محصولات و کالاهایی که طراحی ، فروش یا عرضه کرده اید ، محافظت می کند. یک بیمه نامه تخصصی مشاغل خانگی این امکان را به شما می دهد که آن را در آن بگنجانید و به یاد داشته باشید ، حتی اگر محصول را نساخته باشید ، بازهم ممکن است مسئول ادعا باشید.

مثال سریع: شما در حال ساخت و فروش اسباب بازی کودکان در خانه هستید ، و یک اسباب بازی معیوب باعث آسیب می شود. بیمه مسئولیت محصول می تواند ادعای ناشی از آن را پوشش دهد.

بیمه خسارت حرفه ای

از حسابداران و مشاوران فناوری اطلاعات گرفته تا نویسندگان و طراحان ، بیمه غرامت حرفه ای مربوط به مشاغل خانگی است که خدمات و دانش را ارائه می دهند و اطلاعات را پردازش می کنند. اگر ادعایی بر اثر سهل انگاری یا خطا علیه شما مطرح شود ، از شما محافظت می کند.

مثال سریع: مشاغل حسابداری مستقر در خانه شما یک پرونده داده جدید از مشتری دریافت می کند. هنگام ارسال اطلاعات ، شما به طور تصادفی شخص اشتباهی را در ایمیل کپی کرده و مشتری شما از شما به دلیل نقض محرمانه بودن شکایت می کند. بیمه حرفه ای خسارتمن می توانم هزینه های جبران خسارت و همچنین هزینه های حقوقی شما را پرداخت کنم.

بیمه مسئولیت کارفرمایان

اگر کسی را به عنوان بخشی از مشاغل خانگی خود استخدام می کنید ، بیمه مسئولیت کارفرمایان تقریباً همیشه یک شرط قانونی است. در حقیقت ، اکثر کارفرمایان باید حداقل 5 میلیون پوند از پوشش مسئولیت کارفرمایان را داشته باشند یا خطر جریمه نقدی تا 2500 پوند در روز را دارند.

راه اندازی کسب و کا خانگی

مثال سریع: شما اولین کارمند خود را قبول می کنید تا در تجارت نجاری مستقر در خانه خود کار کند. در حالی که از ماشین آلات تخصصی استفاده می کنید ، آنها آسیب دیده اند و علیه شما ادعا می کنند. بیمه مسئولیت کارفرمایان می تواند مطالبات را به همراه هزینه های حقوقی متقبل شود.

اینها برخی از اصول اولیه هستند ، اما احتمالاً شما همچنین می خواهید به بیمه وقفه در تجارت ، بیمه سهام ، بیمه محتویات ، بیمه خودرو و بررسی بیمه ساختمانهای موجود خود بپردازید تا مطمئن شوید که به درستی شما را تحت پوشش قرار می دهد.

5. ثبت مشاغل خانگی خود

هر تجارت جدید انگلستان نیاز به تماس و ثبت نام در HMRC دارد. اگر به عنوان یک شرکت محدود در حال راه اندازی هستید ، باید به شرکت های خانگی نیز اطلاع دهید (از طرف دیگر ، اگر فقط قصد کار به عنوان یک تاجر تنها خود اشتغالی را دارید ، می توانید از اطلاع رسانی به شرکت های خانگی و مدیر اضافی که همراه آن است).

مطمئن نیستید کدام ساختار تجاری برای شما مناسب است؟ راهنمای ما برای تفاوت بین معامله گران منفرد و شرکت های محدود را بخوانید تا توپ را بدست آورید.

مالیات بر ارزش افزوده برای مشاغل خانگی

مشاغل بیش از 85000 پوند یا بیشتر یا نزدیک به این آستانه ، باید برای مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام شوند. شما می توانید این را داوطلبانه در هر زمان - مالیات بر ارزش افزوده ما - به کار ببرید آیا برای کسب و کار من مناسب است؟ اگر در مورد ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده فکر می کنید ، یا مطمئن نیستید که چه چیزی برای شما اعمال می شود ، راهنما مکان خوبی برای شروع است.

نرخ مشاغل خانگی

اگر مشاغل خانگی خود را از میز آشپزخانه یا میز کار خود در گوشه و کنار اداره می کنید ، احتمالاً مشمول نرخ مشاغل نخواهید شد. اما اگر در اتاقی کار می کنید که منحصراً برای کارهای غیر خانگی استفاده می شود ، به عنوان مثال یک کارگاه یا اتاق تمرین ، ممکن است هزینه های شغلی اعمال شود. راهنمای نرخ کسب و کار gov.uk را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی در مورد شما صدق می کند.

  • ۹۹/۱۰/۱۴
  • iran reportaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی