iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

تانک اکسیژن مایع چیست؟

مخزن ذخیره اکسیژن مایع از ظروف استوانه ای دو لایه تشکیل شده است. ظرف داخلی و خارجی استوانه ای پر از بدن عایق شده برای محافظت از آن در برابر گرمای محیط. تانک اکسیژن مایع به روشی ساخته شده است تا محکم ، کم حجم و به راحتی کنترل شود. لذا برای خرید تانک اکسیژن مایع باید توجه شود که جنس آن از چه چیزی است.

سیستم تحت فشار ساخته شده برای استفاده برای افزایش فشار برای خروج اکسیژن مایع به عروق منتقل می شود. از آنجا که از سیستم تحت فشار برای کنترل دهانه شیر پرکننده بالا و پایین استفاده می شود، نتیجه تقریباً منفی فشار هنگام تحویل مایع وجود دارد، که جریان اکسیژن مایع یکنواخت را به تانک ها تسهیل می کند.

خرید تانک اکسیژن مایع

در این مقاله همراه تک گاز باشید تا نکات خرید تانک اکسیژن مایع با کیفیت و با قیمت مناسب را برای شما بیان کنیم.

ویژگی های مهم در هنگام خرید تانک ذخیره اکسیژن مایع

ساختار لوله ساده ای داشته باشد تا تعمیرات آن به سادگی انجام شود. نیازی به تعویض منظم مواد عایق نباشد؛ یعنی در ساخت آن از مواد مرغوب استفاده شده باشد.

عایق بندی عالی و تبخیر استاتیک کم از دیگر ویژگی های فیزیکی است که در خرید تانک اکسیژن مایع مهم است. عملکرد مناسب سیستم و نیاز به منطقه کوچک در تانک اکسیژن مایع از دیگر موارد مهم است.

مخازن می توانند مایع برودتی مثل اکسیژن مایع و نیتروژن مایع را از پایین با اتصال به بخار ساز خارجی و پمپ برودتی تأمین کنند.

مزایای استفاده از تانک اکسیژن مایع چیست؟

اکسیژن مایع در مقایسه با اکسیژن به شکل گاز فضای کمتری اشغال می کند و حمل و نقل آن را آسان تر و سبکتر می کند. نه تنها این ، بلکه می تواند با فشار بسیار کمتری نیز ذخیره شود. این باعث می شود مخازن اکسیژن مایع از سیلندرهای اکسیژن متراکم که تحت فشار زیادی هستند ، ایمن تر باشد.

و لذا استفاده از آن ها در درازمدت مقرون به صرفه می باشد. می توانید با خرید تانک اکسیژن مایع با ظرفیت مورد نیاز، به راحتی از شارژ تند تند مخزن اکسیژن مایع راحت شوید.

خرید تانک اکسیژن مایع

کلام آخر

سایت تک گاز عرضه کننده تانک اکسیژن مایع در کشور می باشد که برای خرید آن و ثبت سفارش می توانید به سایت تک گاز مراجعه نمایید. خرید تانک اکسیژن مایع استاندارد و با جنس عالی توسط این شرکت عرضه می شود تا مصرف کنندگان با اطمینان خاطر بتوانند با قیمت مناسب، تانک اکسیژن تهیه نمایند.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی