iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

طلاق یکی از معضلات بزرگ جامعه  همچنین یکی از اتفاقات پر استرس در زندگی افراد می باشد. به طوری که حتی خداوند از طلاق به عنوان منفور ترین حلال در نزد خود صحبت کرده است.

حال گاهی زن و مرد به هیچ طریقی دیگر نمی توانند زندگی مشترک خود را ادامه دهند و مجبور می شوند حرف از طلاق به میان آورند.

وکیل طلاق فردی است که در این شرایط بحرانی می تواند به زن و مرد کمک کند تا این مرحله حساس از زندگی خود را بگذرانند.

به این دلیل که طلاق می تواند برای زن و مرد و فرزندان استرس زا باشد وجود یک وکیل طلاق خبره که به تمام جزئیات و صفر تا صد گذراندن مراحل طلاق مطلع است می تواند بسیار کمک کننده باشد.

وکیل طلاق

البته همانطور که همه می دانیم به دلیل اینکه مردان به راحتی می توانند برای طلاق اقدام کنند و همسر خود را طلاق دهند زنان از چنین حقی برخوردار نیستند.

 

بنابراین در چنین شرایطی خانم ها نیاز بیشتری برای مشورت و یاری گرفتن از یک وکیل طلاق احساس می کنند. همچنین برای گرفتن حق و حقوق مالی خود از شوهر ممکن است دچار دردسر شوند 

پس توصیه می شود که خانم ها حتما از یک وکیل طلاق در این پروسه یاری جویند.

وکیل طلاق به چه اموری باید مسلط باشد ؟

بهترین وکیل طلاق وکیلی است که در کنار صداقت و وجدان کاری، دلسوزانه به موکلش کمک کند وکیل طلاق خوب حتما باید با تجربه باشد و نسبت به قانون خانواده و رویه قضایی در این زمینه اشراف کامل داشته باشد.

یک وکیل طلاق حرفه‌ای کسی است که با حسن خلق علاوه بر باز کردن گره های حقوقی پروسه طلاق، به آرامش روحی و التیام دردهای موکلش هم فکر کند. وکیل طلاق باید حسن نیت داشته باشد و به خوبی موکل خود را راهنمایی کند. وکیل موظف به ارائه مشاوره است و باید با راهنمایی های صحیح و عاقلانه به احقاق حقوق موکل کمک کند

انواع طلاق چیست؟

طلاق انواع مختلفی دارد. طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن و طلاق توافقی.

در مورد طلاق از طرف مرد اشاره کردیم که مرد حق دارد زن خود را هر زمانی که خواست و به هر دلیلی طلاق دهد. 

طلاق از طرف زن به راحتی امکان پذیر نیست و زن باید با ارائه دلایلی که شاید مورد پذیرش دادگاه واقع شود و شاید هم نه نسبت به انجام این کار اقدام کند.

طلاق توافقی به این صورت است که زن و مرد با یکدیگر به توافق می رسند که از یکدیگر طلاق بگیرند و سر همه موارد مانند حق و حقوق مالی زن و حضانت فرزندان به توافق می رسند و با تنظیم دادخواست و ارائه آن به دادگاه مراحل طلاق خود را به انجام می رسانند.

وکیل طلاق تهران

شهرداد یک گروه حقوقی می باشد که وکلای مجربی را گرد هم آورده است. شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد با این وکلا ارتباط برقرار کنید و از آن ها یاری بجویید.

 

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • iran reportaj

شهرداد

وکیل طلاق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی