iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید امروزه افراد زیادی هستند که از کرکره برقی استفاده می کنند. در این میان برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

کرکره برقی با قیمت مناسب

 دلیل محبوبیت این درب ها نحوه باز و بسته شدن آن است که بوسیله ریموت باز و بسته می شود. با توجه به همین مسئله متین هوشمند در این مقاله قصد دارد شما را با چند نکته که برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به آن توجه کنید بپردازد.

البته لازم به ذکر است که کاربردهای کرکره برقی بسیار زیاد و متنوع است، برای مثال از آن ها به عنوان درب پنجره ها نیز استفاده می شود. همچنین بررسی میکنیم که برای تعمیرات کرکره برقی باید به چه مواردی دقت نمود. پس اگر شما هم قصد خرید کرکره برقی با قیمت مناسب را دارید در ادامه با این مقاله همراه باشید.

معرفی موتورهای کرکره برقی

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به آن توجه کنید نوع موتور کرکره برقی است. موتور کرکره برقی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید کرکره برقی است. برای انتخاب نوع موتور کرکره برقی باید به وزن، عرض، تعداد دفعات باز بسته شدن کرکره برقی توجه کرد.

کرکره برقی دارای سه نوع موتور است که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم.

  • موتور توبلار 

این نوع موتورها در دو نوع سبک و سنگین صنعتی وجود دارند. از نوع سبک این موتور برای کرکره برقی هایی استفاده می شود که تیغه های آن کم عرض و در مکان هایی با تردد بالا استفاده می شود. نوع صنعتی و سنگین آن نیز برای مواردی که تیغه های کرکره برقی عریض بوده و تردد در آنها بالا است استفاده می شود.

از دیگر مزایای استفاده از این نوع موتور می توان به مناسب بودن برای مکان های کوچک، زیبایی ظاهر و جذابیت ظاهری آن، اشغال کردن فضای کمتری نسبت به دیگر نمونه های آن اشاره نمود. همچنین شما برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب می توانید به سراغ کرکره برقی که دارای این نمونه از موتور است بروید.

  • موتور ساید

این نوع از موتور در سمت راست یا چپ کرکره برقی قرار می گیرد به همین دلیل نام این موتور، موتور ساید است. از این موتور برای ساخت کرکره برقی هایی که تردد از آن ها زیاد است و دارای ورودی عریض و ارتفاع زیاد است استفاده می شود.

  • موتور سانترال

 از این نوع موتور برای درب هایی با وزن متوسط استفاده می شود. به دلیل اینکه این موتورها در مرکز کرکره برقی قرار می گیرند نام آن ها موتور سانترال است. حرکت این نوع موتورها بسیار سریع و روان است و تنها موتوری است که می توان آنها را بر روی کرکره برقی های قدیمی نصب کرد.

موتور سانترال توانایی جا به جا کردن درب هایی با وزن 150 تا 500 کیلوگرم را دارد.

اهمیت تعمیرات کرکره برقی

تعمیرات کرکره برقی

مانند بسیاری از دیگر ماشین‌آلات، کرکره‌های برقی نیز نیاز به سرویس‌های تعمیر و نگهداری در حین خدمت دارند و از این رو تعمیرات کرکره برقی یکی از نیازهای مهم کاربران این تجهیزات است. اگر شما هم از استفاده‌کنندگان این تجهیزات هستید حتما به کرات به این خدمات نیاز پیدا کرده‌اید و به دنبال ارائه‌کنندگان قابل اعتماد سرویس‌های تعمیرات کرکره برقی بوده‌اید و یا حتی گاهی با بروز مشکلات غیرمنتظره، خود تصمیم به تلاش در عیب‌یابی و رفع آن داشته‌اید.

قبل از پرداختن به ادامه‌ی مطلب، عنایت داشته باشید که بر خلاف چیزی که شاید در ابتدا به نظر برسد، کرکره‌های برقی مکانیسم‌های پیچیده‌ای‌اند و تعمیر آن‌ها نیازمند تخصص و تجربه‌ زیادی است. پس برای حفاظت از دارایی‌های خود و دوری از هزینه‌های اضافی از دستکاری در آن‌ها خودداری کرده و کار را به کاردان بسپارید. توصیه‌ی این یادداشت به شما برای انتخاب بهترین خدمات نگهداری و تعمیرات کرکره برقی در تهران، در وهله‌ی اول فروشنده‌ی اصلی این تجهیزات به شماست؛ چه اینکه هر خدمات‌دهنده‌ای به احتمال زیاد بیشترین دسترسی را به لوازم یدکی با کیفیت محصولات خود دارد و هم، بیشترین تجربه و آشنایی با عملکرد و ریزه‌کاری ‌های آنان را دارد.

نگهداری و تعمیرات کرکره برقی 

برای خود نگارنده به کرات پیش آمده که در ابتدا یا انتهای روز کاری که قصد استفاده از ریموت کرکره را داشته، متوجه وجود سر و صدای غیرعادی در عملکرد آن و یا حتی گیر کردن و از کارافتادگی کرکره شده باشد. گاهی نیز به نظر می‌رسد ریموت از کار افتاده و توانایی مخابره‌ی دستورات درست به موتور را از دست داده است. بیشترین نگرانی در چنین زمان‌هایی، ساعات بروز مشکل است که یا در ابتدای روز از شروع کار ممانعت کرده و یا در ساعات پایانی روز، دسترسی به سرویس‌های تعمیرات کرکره برقی را بسیار دشوار و یا حتی غیرممکن می‌سازد.

به همین دلیل پیش از هرچیز به کاربران توصیه می‌شود که به جای درمان، به دنبال پیشگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه بوده و مبحث نت یا نگهداری و تعمیرات کرکره برقی را جدی بگیرند. اگر در اینباره با سرویس‌دهنده‌ی خود صحبت کنید به شما خواهد گفت که این تجهیزات نیازمند رسیدگی منظم در بازه‌های حداقل شش ماهه هستند تا بتوانند بهترین عملکرد خود و حداقل استهلاک را داشته باشند.

جمع بندی

برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به سراغ فروشگاه های معتبری مانند متین هوشمند بروید تا بتوانید با خیالی راحت اقدام به خرید بهترین و باکیفیت ترین انواع کرکره های برقی را کنید. 

  • ۰۰/۰۳/۰۴
  • iran reportaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی