iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

ایزوگام پوششی چندلایه از قیر و دیگر الیاف مصنوعی است. این مواد به صورت لایه لایه روی همدیگر سوار شده، و هنگام نصب، با حرارت ذوب و نصب می‌گردند. هدف اصلی از اختراع و استفاده از این رول‌ها، جلوگیری از نفوذ رطوبت و مایعات درون جداره‌های بنا است. از ایزوگام ممکن است برای پوشاندن سقف‌ها و یا دیواره‌ها استفاده شود. عمر یک عایق ایزوگامی خوب، چیزی حدود بیش از ده سال است.

انواع ایزوگام 

عایق‌های ایزوگامی با توجه به جایی که باید نصب گردند، می‌توانند انواع مختلفی باشند. برخی از ایزوگام برای پوشاندن دیواره‌ها استفاده کنند. در این موارد معمولا لایه‌ها با اسکلتی فلزی تقویت می‌شوند. هرچند، معمولا برای دیواره‌های دستشویی، توصیه به استفاده از قیرگونی است.

یکی دیگر از معیارهایی که ممکن است بر اساس آن عایق‌های ایزوگامی دسته‌بندی شوند، لایه‌های آن می‌باشد. ایزوگام‌ها معمولا دو یا تک لایه هستند. انواع تک لایه ۳ میلی و دولایه سه و نیم تا چهر میلی متر ضخامت دارند.

ایزوگام سقف

در ایزوگام‌های عادی معمولا با یک لایه قیر و یک لایه‌ی فویل آلومینیومی رو به رو هستیم. لایه‌ی آلومینیومی معمولا برای حفاظت فیزیکی و در برابر تشعشعات نوری، خصوصا در سقف مورد ساتفاده قرار م‌گرند. علاوه بر این، فویل آلومینیوم، بازتاب دهنده و عایق حرارتی نیز هست.

در مدل‌های مختلف ممکن است از الیاف تیشو یا پودر کانی‌های مختلف استفاده کنیم. این تیشوها ممکن است از الیاف مصنوعی یا طبیعی تشکیل شده‌ باشند. 

ایزوگام استخر

از مواردی که به شدت نیاز به عایق کاری دارد، جداره‌های استخر است. در استخرها به دلیل وجود آب به صورت طولانی مدت و فشار زیاد آن در کف و جداره‌ها، لازم است تا با چندین تمهید، از نفوذ آب به لایه‌های پایینی جلوگیری شود.

 در صورت سهل‌انگاری در این گونه موارد، ممکن است حتی نیاز به کندن کف استخر و خارج ساختن لایه‌های مرطوب شده پیدا شود. الزام این کار به خاطر نشست زمین و یا حتی خطر فرو رفتن پی می‌باشد.

فروش عمده ایزوگام

نصب ایزوگام 

برای انتخاب و نصب ایزوگام باید بیش از ضخامت به کیفیت آن‌ها دقت کرد. همچنین نصب ایزوگام‌ها هم باید توسط فرد متخصص انجام شود. چنین افرادی می‌توانند به بهترین نحو و با رعایت نکات مهم این کار را انجام دهند. مثلا یکی از این نکات ظریف، مقدار پوشش حاشیه‌ای در ایزوگام‌ها است.

بهترین ایزوگام 

نکته‌ای که باید در انتخاب نصاب ایزوگام‌های خود حتما در نظر داشته باشید، حسن شهرت و مقبولیت آن میان مشتریان است. علاوه بر آن احتمالا نگاهی گذرا به سطح حضور دیجیتال‌ آن‌ها می‌تواند درباره‌ی سطح کاری و تخصص آن‌ها هم اطلاعاتی را به شما ارائه دهد.

ایران ایزوگام یکی از شرکت‌های نوظهور در صنعت ایزوگامی است که به رضه خدمات در بالاترین سطح می‌پردازد. با اعتماد به ایران ازوگام می‌توانید نسبت به کسب بالاترین سطح خدمات اطمینان حاصل فرمایید.

 

  • ۰۰/۰۴/۲۲
  • iran reportaj

ایزوگام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی