iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

 

 

در این مقاله، ما امروز قصد داریم تا اطلاعاتی را راجع به قیمت ایزوگام و قیمت آسفالت در اختیار شما قرار دهیم. قیمت ایزوگام و قیمت آسفالت به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما امروز چند تا از این عوامل را با هم برسی می‌کنی، همچنین قیمت های داخل بازار را بررسی کرده و یک میانگین قیمتی نیز به دست می‌آوریم.

قیمت ایزوگام 

عوامل متعددی در تعیین قیمت برای این عایق رطوبتی دخیل هستند. کاملا مشخص است که نه تنها در ایزوگام بلکه در تمامی محصولات دنیا همیشه یک برند از برند دیگر ارزان تر است یا گرانتر، که این تفاوت  می‌تواند به دلیل شناخته تر بودن نام آن برند تجاری، خدمات پس از فروش و عوامل دیگر باشد. در ایزوگام و آسفالت هم به همین صورت است که قطعا برند های مختلف قیمت های متفاوت دارند هرچند کیفیت ساخت آنها دقیقا مثل هم باشد.

ایزوگام و قیمت ایزوگام

عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام 

از جمله عوامل تعیین کننده قیمت ایزوگام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک لایه یا دو لایه بودن ایزوگام 

منطقی است که به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر در لایه بالایی ایزوگام قیمت ایزوگام دو لایه از ایزوگام یک لایه بیشتر باشد.

  • لایه های خارجی و پوشش 

قیمت ایزوگام هایی که پوشش خارجی آلومینیوم دارند از ایزوگام هایی که معمولی هستند بیشتر است. البته باید بدانید که ایزوگام هایی که پوشش زرورقی دارند معمولا برای کف سرویس های بهداشتی و نظیر آن به کار می‌روند. 

  • شناخته بودن برند و خدمات پس از فروش 

همانطور که گفته شد برخی برند ها به علت شناخته بودن نام تجاری دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر هستند.

  • با نصب یا بدون نصب 

بدون شک قیمت ایزوگام با نصب بیشتر از قیمت ایزوگام بدون نصب خواهد بود.

با توجه به عوامل گفته شده در بالا قیمت ایزوگام در ایران از متری 27000 تومان موجود است تا 45000 تومان برای هر متر. باید بدانید که برخی نکات هم هستند که ممکن است باز هم قیمت ایزوگام را بالاتر ببرد نکاتی مانند طرح بندی و نظیر آن.

 

قیمت آسفالت 

آسفالت هم مانند ایزوگام قیمت های متفاوتی در بازار دارد و به عواملی متعددی بستگی دارد که قیمت آن تعیین شود. یکی از مهم ترین و موثر ترین نکات در تعیین قیمت آسفالت ضخامت آن است. در ادامه به بررسی قیمت آسفالت هم می‌پردازیم و یک میانگین قیمتی هم برای آسفالت تعیین خواهیم کرد.

آسفالت و قیمت آسفالت

عوامل موثر بر قیمت آسفالت 

یکی از عوامل موثر در قیمت آسفالت مقدار استفاده آن است. قیمت آسفالت در متراژ ها و ضخامت های پایین بیشتر است و در متراژ ضخامت بالا کمتر. همچنین در متراژ های بسیار بالا در بعضی مواقع تخفیف نیز تعلق می‌گیرد. باید بدانید که استفاده از آسفالت در اکثر مواقع نیازمند زیرسازی است که این زیرسازی شامل مواردی همچون خاکبرداری و حمل نخاله به بیرون از محل اجرا، آب پاشی و خاکریزی می‌باشد که اینها خود نیز در تعیین قیمت نهایی آسفالت موثر هستند.

با توجه به اینکه محاسبه قیمت آسفالت پیچیده تر از قیمت ایزوگام است ترجیحا میانگین قیمتی در نظر نمی‌گیریم.

بهترین قیمت برای آسفالت و ایزوگام 

قطعا برای خرید هر چیزی بهترین کار این است که تحقیقاتی در مورد اینکه بهترین کیفیت را چه برندی ارائه می‌دهد، ارزان ترین قیمت، بالا ترین کیفیت، خدمات پس از فروش و چندین و چند فاکتور دیگر صورت بگیرد. امروز می‌خواهم به شما وب سایتی را معرفی کنم که در موضوعاتی همچون قیمت ایزوگام و قیمت آسفالت به طور تخصصی فعالیت دارد. شما می‌توانید با سر زدن به وبسایت ایزوگام ایران اطلاعات جامع و کاملی را در مورد این موضوعات به دست بیاورید و بهترین انتخاب را داشته باشید. 

به امید این که این مطلب برای شما مفید بوده  باشد.

  • ۰۰/۰۵/۱۱
  • iran reportaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی