iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

خرید یک تلفن همراه، امروزه به یکی از دغدغه های مهم افراد مختلف در جامعه تبدیل شده است. با توجه به شرایط معیشتی موجود در جامعه افراد بسیاری به خرید گوشی ارزان یا خرید اقساطی گوشی روی می آورند. در این مقاله ما به مقایسه این دو روش برای تهیه یک گوشی هوشمند می پردازیم.

خرید اقساطی گوشی

ارزش خرید در گوشی ارزان

به دلیل هزینه‌ هایی که با توجه به مشکلات اقتصادی وجود دارد، بسیاری افراد خرید گوشی ارزان را به دیگر گوشی‌ها ترجیح می‌دهند. مسئله ای که به وجود می آید این است که آیا گوشی ارزان می تواند توقعات ما را بر طرف کند.

برای رسیدن به جواب این سوال باید با برخی از ویژگی هایی که در زمان خرید گوشی ارزان به آن توجه نمود، آشنا شوید. برخی از ویژگی‌ها شامل این موارد است: ظاهر و طراحی، سخت افزار گوشی ارزان، مشخصات نرم افزاری، کیفیت دوربین، برند گوشی و بسیار موارد دیگر.

خرید اقساطی گوشی یا گوشی ارزان

همانطور که قبلا به آن اشاره نمودیم، بسیاری گوشی ارزان را برای خرید انتخاب می‌کنند و افراد دیگری از خرید اقساطی گوشی استفاده می کنند تا با پرداخت مبلغ به صورت بلند مدت به هدف خود برسند. برای بسیاری سوال به وجود می آید که کدام روش از به صرفه تر است. برای بررسی این موضوع عوامل بسیاری هستند که باید از آنها اطلاع داشت تا بتوانید انتخاب بهینه تری داشته باشید.

نیازهای خریدار

اگر به انجام کارهای سنگین مثل بازی با تلفن همراه می‌پردازید، باید فکر خرید گوشی ارزان را از ذهن خود دور کنید. اما اگر با خرید اقساطی گوشی مشکلی از نظر مالی نداشته باشید، میتوانید با خرید گوشی با کیفیت تمام نیازهای خود را برطرف کنید.

کیفیت ساخت

یکی از مواردی که در زمان خرید گوشی ارزان باید بدانید، این است که کیفیت این گوشی ها معمولا پایین است چه از نظر مواد اولیه تشکیل دهنده و چه از نظر سخت افزاری یا موارد دیگر، در صورتی که شما با خرید اقساطی گوشی می توانید از کیفیت بالا در ساخت بهره مند شوید.

دوام و ماندگاری

یکی از عواملی که باعث برتری خرید اقساطی گوشی می‌ شود، دوام آن است. با وجود اینکه شما در بازه طولانی مدت مبلغ بالایی را پرداخت می کنید ولی ماندگاری و دوام آن بسیار بالا است. این در حالی است که گوشی ارزان با توجه به کیفیت ساخت پایین، از ماندگاری خیلی بالایی برخوردار نیست.

کلام آخر

ما در این مقاله به مقایسه دو روش خرید گوشی در شرایط بد اقتصادی موجود یعنی خرید اقساطی گوشی و یا تهیه گوشی ارزان پرداختیم. در پایان باید توجه داشته باشید که انتخاب هر یک از این راه ها برای داشتن یک گوشی هوشمند به شما و انتخاب تان بستگی دارد.

مجموعه لوتوس لپ تاپ یکی از با سابقه ترین مراکز موجود در زمینه عرضه انواع گوشی های هوشمند با مناسب ترین قیمت ها می باشد. همچنین لوتوس لپ تاپ شرایط ویژه ای را برای مشتریان در خرید اقساطی گوشی در نظر گرفته و شما می توانید با استفاده از این نوع خرید، به خواسته خود برسید.

  • ۰۰/۰۵/۲۳
  • iran reportaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی