iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

لیزر موهای زائد و لیزر بیکینی به طور قطع به گوش بسیاری از افراد خورده است و شاید در این زمینه تجربه‌ای نیز داشته باشند. اما وجه مثبت و منفی این تجربیات می‌تواند باقی افراد را به انجام و عدم انجام این روش درمانی سوق دهد. بهتر است به این نکته توجه داشته باشیم که علاوه بر تجربه عینی دلایل علمی نیز در تصمیم گیری بسیار اهمیت دارد. در این مقاله از مجموعه ویکی درمان می‌خواهیم درخصوص لیزر موهای زائد و لیزر بیکینی راهنمای جامعی ارائه دهیم و به بررسی نکات اساسی آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد

 

لیزر موهای زائد را بیشتر بشناسید.

 

لیزری که در لیزر موهای زائد به کار گرفته می‌شود به شکلی بهینه شده است که تنها به موهای زائد حساس است و به دیگر نقاط بدن آسیبی وارد نخواهد کرد. لیزر‌ها به دسته‌های مناسب پوست روشن و مناسب پوست تیره تقسیم می‌شوند و در هنگام استفاده به نکات پوستی شخص توجه ویژه‌ای می‌شود. 

 

لیزر موهای زائد امکان استفاده در هر نقطه‌ای از بدن را دارد اما اکثریت مراجعین نقاط مشترکی را مد نظر دارند. لیزر بیکینی و موهای صورت در خانم‌ها بیشترین تقاضا را دارد. لیزر موهای زائد در بین آقایان نیز رایج است. لیزر موهای زائد خط ریش، زیر بغل، کمر و پشت گردن در بین مراجعین مرد رایج است. 

 

سرعت و تاثیر لیزر موهای زائد به شکلی است که در یک جلسه امکان انجام کل بدن وجود دارد اما تکرار جلسات لیزر برای افراد با ویژگی‌های پوستی مختلف متفاوت است و ممکن است بیشتر از ۱۰ جلسه نیز به طول انجامد. وسعت و محدودیت منطقه مد نظر برای لیزر موهای زائد تاثیری در مدت و تعداد لیزر موهای زائد ندارد و افرادی که لیزر موهای زائد پشت لب یا کل بدن را مد نظر دارند باید دوره درمانی متوسط ۶ الی ۸ جلسه را در طول ۶ هفته بگذرانند.

 

لیزر بیکینی را بیشتر بشناسید.

 

همانطور که پیشتر در خصوص پرتقاضاترین ناحیه لیزر صحبت کردیم، لیزر بیکینی در مراجعین خانم درخواست بسیاری دارد. لیزر بیکینی از پر دردسر ترین نقاط بدن است. به طور طبیعی اصلاح این ناحیه با تیغ علاوه بر خطر ایجاد زخم و برش، دقت بالایی می‌خواهد و بعد از گذشت ۴ روز نیازمند اصلاح مجدد است. 

 

لیزر بیکینی

 

روش دیگری که معمولا به کار گرفته می‌شود، وکس و موم است که علاوه بر درد تحمل برهنگی نزد اپیلاسیون کار خود استفاده از این روش را با سختی بیشتر همراه می‌کند. راه حل لیزر بیکینی است که با مراجعه به مدت ۸ جلسه به صورت میانگین می‌توانید به صورت دائمی و بلند مدت آسوده باشید.

 

کلام آخر

 

در این مقاله از مجموعه ویکی درمان https://wikidarman.com/ در خصوص لیزر مو‌های زائد و لیزر بیکینی صحبت کردیم و دلایل اهمیت آن را توضیح دادیم اما مرحله بعد از شناخت انتخاب کلینیک و متخصص مجرب در این زمینه است چرا که انجام غیر استاندارد این درمان صدمات و عوارض جبران ناپذیری را برای بدن به دنبال دارد.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی