iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

iranreportaj

مجله ی ایران رپورتاژ

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید اقساطی گوشی و همچنین خرید اقساطی لپ تاپ به آن توجه داشته باشید، سابقه فروشگاه و مرکز خرید مورد نظر است. شما می‌توانید با پرسش از مشتریان این مراکز، پرس و جو از فروشگاه‌های اطراف و کارهای دیگر از سابقه، قدمت و همچنین اعتبار فروشگاه اطلاعات کافی کسب کنید. 

ضمانت نامه و گارانتی لپ تاپ

ارائه ضمانت نامه و گارانتی معتبر، یکی از مهمترین معیارهای خرید اقساطی لپ تاپ می‌باشد. نحوه گارانتی و همچنین موارد شامل گارانتی نیز از معیارهای انتخاب می‌باشد.

پرداخت اقساط و ضمانت لپ تاپ

نحوه پرداخت مبلغ پیش قسط و نوع ضمانت مورد نظر (چک، ضامن، سفته و موارد دیگر) از مواردی است که باید هنگام خرید اقساطی لپ تاپ به آن کاملا توجه شود تا خریدی مطمئن و همچنین بهینه از نظر هزینه داشته باشید.

نحوه پرداخت اقساط لپ تاپ

معمولا پرداخت اقساط هنگام خرید، به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت صورت می‌گیرد. در پرداخت کوتاه مدت فروشنده نرخ سود کمتری را در نظر میگیرد ولی در خرید اقساطی بلند مدت، نرخ سود بیشتر می‌باشد تا از ضرر فروشنده نیز جلوگیری شود. این مسئله نیز تاثیر زیادی در انتخاب و خرید اقساطی لپ تاپ دارد.

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

خرید اقساطی گوشی مجازی

امروزه سایت‌های مختلفی وجود دارند که امکان خرید اقساطی گوشی را فراهم کرده اند. این سایت‌ها پس از ثبت نام، از مشتریان درخواست دسترسی به اطلاعات بانکی کرده و سپس با توجه به این اطلاعات که به صورت قانونی از سیستم بانکی کشور کسب کرده اند، مبلغ نهایی را برای مشتری قسط بندی کرده و مشتری بدون نیاز به حضور امکان خرید اقساطی گوشی را پیدا می‌کند. در ادامه تعدادی از این سایت‌ها را معرفی می‌شوند:

ایزی پی

شرایط استفاده از ایزی پی به صورت زیر است:

  • ورود به ایزی‌پی (با شماره موبایلی که به نام کاربر است) 

  • انتخاب گزینه خرید اقساطی و اعتبار در صفحه اصلی 

  • انتخاب بخش خرید اقساطی

  • تشکیل پرونده جدید و ثبت اطلاعات هویتی، مبلغ درخواست اعتبار و اطلاعات حساب بانکی

  • انتخاب نوع ضمانت (چک، سفته و یا رمز ارز) و بارگذاری تصویر آن 

  • مطالعه و تایید قرارداد شرایط خرید اقساطی واریز قسط اول

بای چک

سایت بای چک امکان خرید اقساطی گوشی از طریق دریافت چک و اقساط امکان خرید اقساطی گوشی را فراهم می‌کند. بای چک با فروشگاه‌های متعددی نیز قرارداد دارد که امکان خرید اقساطی از طریق این سایت‌ها را نیز فراهم می‌کند.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ

لندو

یکی دیگر از روش‌های خرید اقساطی گوشی استفاده از اعتبار الکترونیک لندو است. لندو در حقیقت یک کد تخفیف صددرصدی است که به کمک آن می‌توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی کنید. در لندو نیازی به پرداخت نقدی یا ضامن یا استفاده از چک و پیش پرداخت نیست. برای بهره گیری از خدمات لندو کافی است به سایت لندو رفته و آنجا ثبت نام کنید.

دیجی پی

دیجی پی امکان خرید اقساطی گوشی و سایر خدمات را به طور مستقیم از دیجی کالا فراهم می‌سازد. دیجی پی به وسیله ارائه اعتبار الکترونیک مالی، به خریداران کمک می‌کند تا کالای خود را از دیجی کالا به صورت اقساطی تهیه کنند. ثبت نام در دیجی پی به صورت غیر حضوری انجام شده و پس از ثبت نام شما در کمترین زمان می‌توانید از اعتبار مالی الکترونیک استفاده کنید. ارائه چک در دیجی پی نیازی به ضامن ندارد و بازپرداخت اقساط یک ماه پس از نهایی شدن خرید آغاز می‌شود.

کلام پایانی

همان‌طور که بیان شد، خرید اقساطی گوشی و خرید اقساطی لپ تاپ تبدیل به یک روش در کنار سایر روش‌های خرید شده و امروزه کاربران مخصوص خود را دارد. با این وجود بهتر است که از سایت‌هایی برای خرید اقساطی گوشی اقدام شود که مطمئن و معتبر باشند. به همین دلیل سایت لوتوس می‌تواند یک انتخاب مطمئن و عاقلانه برای خرید موبایل اقساطی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی